Hopen dat tergend domme, ramenlikkende tokkies doorhebben dat een moderne Gestapo in een democratisch land een teken aan de wand is.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:02 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd wat voor effect deze timing heeft op de gemeenteraadsverkiezingen. Buiten de progressieve steden zal het wel een enorme winst voor extreemrechts opleveren lokaal.
Nou, er wordt veel meer geïnvesteerd in onderwijs, wetenschap en innovatie. Dat was echt om te janken het afgelopen kabinet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wij feliciteren de VVD met het nieuwe VVD-kabinet.
Hier?quote:
Zijn laatste wapenfeitquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit er nu 0 RedBull in die groep? Ik heb genoeg gezien, deze transfer is een fiasco.
Voor wat heeft hij een eeuwige ban gekregen? Voor de meest zieke shit krijgen users soms een dagban...quote:
Kunnen we ze nog wel onder de mensen vertrouwen? Die hebben binnen 5 minuten slaande ruzie en dat is nog het positieve scenario.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch maar alle internetnetwerken op aarde platbombarderen en mensen naar buitenjagen. Dat zou iedereen op Frontpage FOK! wel ten goede komen. Gewoon een beetje onder de mensen komen.
Kritiek op de grote kale leider?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor wat heeft hij een eeuwige ban gekregen? Voor de meest zieke shit krijgen users soms een dagban...
Kritiek op de grote, het erg zwaar hebbende, leider. Die wel eindeloos AI troep maaktquote:
Ik heb een wappiebardame op de dartlocatie die op de Pride in Leiden erachter kwam dat LHTBI-mensen eigenlijk best aardig zijn. Gewoon proberen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kunnen we ze nog wel onder de mensen vertrouwen? Die hebben binnen 5 minuten slaande ruzie en dat is nog het positieve scenario.
Ik moet nog even een policy enzo maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:31 schreef Pistolero het volgende:
Gooi dat forum maar open, inclusief donatieknop.
@:Pino112
Pogacar, gok ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:33 schreef Pistolero het volgende:
Misschien toch maar eens gaan nadenken wie ik allemaal ga bedreigen en dood ga wensen in mijn toekomstige laatste post hier. Dat moet wel een een knaller worden.
Gratis tip: gewoon alle WLR-mensen PM'en en vooral niet een eventuele link delen hier. Dat trekt alleen maar bagger/holbewoners aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet nog even een policy enzo maken.
Dan zal @Pistolero wel de volgende zijn?quote:
Ja gewoon de mensen die meedoen aan FPCL, wielerprono, en vaker in wielertopics over het gehele jaar te vinden zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gratis tip: gewoon alle WLR-mensen PM'en en vooral niet een eventuele link delen hier. Dat trekt alleen maar bagger/holbewoners aan.
Wat ik al zei, ik wil er wel uitgaan met een banger. Dus nog even broeden op mijn laatste post.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan zal @:Pistolero wel de volgende zijn?
Vrijheid van Eigen meningsuiting!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:45 schreef DiegoFuser het volgende:
Ach FOK!
Vrijheid van meningsuiting tot aan de voordeur.
Ai, dit wordt hhh38.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:16 schreef hhh38 het volgende:
Ik zocht al een tijdje een excuus om FOK volledig te verlaten, dus alleen maar mooi als dat straks eindelijk kan.
Hopelijk wacht Danny met z'n definitieve aanval tot na de OWS
Dat zou mijn eerste ban ooit zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ban op FOK! is anno 2026 iets waar je trots op moet zijn en een teken dat je iets goed doet.quote:
Ik heb nog geeneens een fatsoenlijke notequote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een ban op FOK! is anno 2026 iets waar je trots op moet zijn en een teken dat je iets goed doet.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou mijn eerste ban ooit zijn.Putin houdt er sowieso van om de Olympische Winterspelen af te wachten, zie ook de aanval op Oekraïne in 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Pino gaat het wielerforum van Nederland maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou beter zijn te migreren naar een forum dat een beetje loopt. Gewoon van Bokt een paarden- en wielrenforum maken
Tijd om allemaal op #ANONIEM te gaan dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Pino gaat het wielerforum van Nederland maken.
Met ook uitstapjes naar andere sporten natuurlijk
Waar kunnen we anders 'Ach Van Persie' zeggen?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:38 schreef Pino112 het volgende:
Moet er ook een tag/categorie 'voetbal' komen of is dat geen sport?
Uiteraard geen voetbal. En users die zich willen registeren onder de naam van een (oud-)voetballer preventief verbannen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:38 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:42 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Uiteraard geen voetbal. En users die zich willen registeren onder de naam van een (oud-)voetballer preventief verbannen.
Wat zullen we godverdomme nou krijgen? Bestuur tegen de muur.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:26 schreef Slobeend het volgende:
Moest nog de groetjes doen aan @:mani89
Allemaal tuig!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:42 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Uiteraard geen voetbal. En users die zich willen registeren onder de naam van een (oud-)voetballer preventief verbannen.
Gewoon iedereen die linkser dan de VVD heeft gestemd.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:11 schreef Steven184 het volgende:
Stel ook voor om users met nummers te bannen!
Als er maar ook een topic voor wintersporten komtquote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:38 schreef Pino112 het volgende:
Dat duurt nog wel bijna een jaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat jullie doen moeten jullie helemaal zelf weten maar ik ga in december gewoon weer het Top 2000 topic volbaggeren hier.
Nou enquote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel bijna een jaar.
Wie weet wat er ondertussen gebeurd!quote:
Remco, oh Remco. Zit als een god op de fiets.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand evenepoel god zien koersen deze middag?
Ben bang dat hij veel te vroeg piekt.
WLR is 110% anti AI slop.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WLR is 110% anti AI slop.
Je bent altijd welkom!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb helaas niet zo veel talenten.
Als jij dat al zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het wordt een beetje dystopisch hier
Zo kun je alles wel wegrelativeren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had vandaag nog iemand bij het koffiezetapparaat die het allemaal wel mee vond vallen in Amerika, want maar 2 doden. En Obama deporteerde meer mensen dan Trump. En Gaza viel ook wel mee, want Sudan, Syrië, Nigeria.
Je hebt uiteraard aangevoerd dat de werkelijke schaal van de Holocaust ook pas laat duidelijk werd?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had vandaag nog iemand bij het koffiezetapparaat die het allemaal wel mee vond vallen in Amerika, want maar 2 doden. En Obama deporteerde meer mensen dan Trump. En Gaza viel ook wel mee, want Sudan, Syrië, Nigeria.
Ga je er dan nog tegenin op dat soort momenten?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga er wel tegen in, maar houd het wel kort.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ga je er dan nog tegenin op dat soort momenten?
Ik weet zelf nooit zo goed wat nou de beste reactie is als je tegen zulke figuren opbotst in het echt.
Klinkt allemaal leuk en zal in het begin ook allemaal superfantastisch zijn. Totdat er onherroepelijk mensen af gaan haken en er geen nieuwe aanwas komt. Eerst kun je de FPCL niet meer gevuld krijgen en een paar jaar later is het een echoput waar nog geen topic vol komt over de Ronde van Vlaanderen. Over darts heb je meteen al een kringgesprek met maar een handvol deelnemers, et cetera, et cetera.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gratis tip: gewoon alle WLR-mensen PM'en en vooral niet een eventuele link delen hier. Dat trekt alleen maar bagger/holbewoners aan.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klinkt allemaal leuk en zal in het begin ook allemaal superfantastisch zijn. Totdat er onherroepelijk mensen af gaan haken en er geen nieuwe aanwas komt. Eerst kun je de FPCL niet meer gevuld krijgen en een paar jaar later is het een echoput waar nog geen topic vol komt over de Ronde van Vlaanderen. Over darts heb je meteen al een kringgesprek met maar een handvol deelnemers, et cetera, et cetera.
Hoe moeilijk is het om het hier te houden bij de subforums waar je wel prettig vertoeft?
Het is inderdaad alleen een oplossing voor als het hier daadwerkelijk crasht.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klinkt allemaal leuk en zal in het begin ook allemaal superfantastisch zijn. Totdat er onherroepelijk mensen af gaan haken en er geen nieuwe aanwas komt. Eerst kun je de FPCL niet meer gevuld krijgen en een paar jaar later is het een echoput waar nog geen topic vol komt over de Ronde van Vlaanderen. Over darts heb je meteen al een kringgesprek met maar een handvol deelnemers, et cetera, et cetera.
Hoe moeilijk is het om het hier te houden bij de subforums waar je wel prettig vertoeft?
Het probleem is nu vooral dat als dit zo doorgaat we hier volgende week nog maar een paar deelnemers overhebben.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik was precies op tijd terugquote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het probleem is nu vooral dat als dit zo doorgaat we hier volgende week nog maar een paar deelnemers overhebben.
Jep, t is een mooi idee, maar zo der nieuwe aanwas bloedt t op termijn sowieso dood (hier ook waarschijnlijk, maar wellicht net iets langzamer)quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is inderdaad alleen een oplossing voor als het hier daadwerkelijk crasht.
Misschien met zn allen maar gewoon lekker op t WLR eilandje blijven en vooral doen alsof dingen als NWS, POL en vooral de FP niet bestaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het probleem is nu vooral dat als dit zo doorgaat we hier volgende week nog maar een paar deelnemers overhebben.
Wat een uitstekend idee!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien met zn allen maar gewoon lekker op t WLR eilandje blijven en vooral doen alsof dingen als NWS, POL en vooral de FP niet bestaan.
Er zijn gisteren weer wat documenten uit de Epstein Files vrijgegeven waar hij bepaald niet goed uitkomt, tijd voor wat nieuwe afleiding dus.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:43 schreef Faraday01 het volgende:
Oranje man begonnen met de aanval in Iran?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |