De Wim Hof methode.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
'Aan de slag in een ijskoud bad' wordt het motto!
Ik hoop dat ze niet alles van Wim Hof overnemen.quote:
Van mij mag Dilan op een fontein gaan zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet alles van Wim Hof overnemen.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van mij mag Dilan op een fontein gaan zitten.
We vragen het ook aan onze kenner @Mani89quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan?
Gvd typisch, we hebben een domme maatregel, laten we hem vooral in stand houden!quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel toch wat kleine dingen, zoals dat de HRA niet verdwijnt?
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gvd typisch, we hebben een domme maatregel, laten we hem vooral in stand houden!
Dit plaatje geeft exact aan wat er mis is met dit kutland.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We MOETEN de afgrond in!
D66 de schuld geven en weer naar de stembus in oktober 2027, jaaaaaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:46 schreef Pistolero het volgende:
Het heeft toch allemaal een heel hoog 'zou het wat uitmaken'-gehalte.
Een minderheidskabinet met de walgelijke fascisten van de VVD gaat precies niks gedaan krijgen.
Hopen dat tergend domme, ramenlikkende tokkies doorhebben dat een moderne Gestapo in een democratisch land een teken aan de wand is.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:02 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd wat voor effect deze timing heeft op de gemeenteraadsverkiezingen. Buiten de progressieve steden zal het wel een enorme winst voor extreemrechts opleveren lokaal.
Nou, er wordt veel meer geïnvesteerd in onderwijs, wetenschap en innovatie. Dat was echt om te janken het afgelopen kabinet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wij feliciteren de VVD met het nieuwe VVD-kabinet.
Hier?quote:
Zijn laatste wapenfeitquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit er nu 0 RedBull in die groep? Ik heb genoeg gezien, deze transfer is een fiasco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |