Blij dat ik gelijk doen. Ga je voor ons livestream opzetten?quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:08 schreef Skwish het volgende:
Mijn buurman heeft de auto al een tijd gestart, weet niet wat hij van plan is
Die van mij staat ook aan hoor, alvast het ijs maar van de ramen af, kan ik straks gelijk weg zodra het kanquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:08 schreef Skwish het volgende:
Mijn buurman heeft de auto al een tijd gestart, weet niet wat hij van plan is
Door het NL Alertquote:
Hier ook, dikke rooie schrok zich een ongeluk.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:06 schreef Skwish het volgende:
Niet te doen om buiten de lopen, zelfs de kat gleed uit
Hihiquote:
Mijn telefoon begon om 05.30 ook ineens te piepen omdat de KNMI app begon te waarschuwen voor Co de Roodt.quote:
Wat een raar figuur ben jij toch.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
IJzel is wel mooi. Al die achterlijke mensen die nu de weg op gaan voor niet-cruciaal werk gun ik wel wat eenzijdige blikschade.
Je moet nu ff geen 112 nodig hebben...quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verlengt tot 12:00 uur.
Er is hier zelfs te glad om te strooien
Maar wat als iemand een hartaanval krijgtquote:Op woensdag 4 februari 2026 08:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet nu ff geen 112 nodig hebben...
ijzel is echt dikke troep. En wie gaat bepalen wat cruciaal is? Je kan niet zomaar even wegblijven ofzo. Met co de rood vast wel, maar ik vind ijzel nou niet echt mooi ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
IJzel is wel mooi. Al die achterlijke mensen die nu de weg op gaan voor niet-cruciaal werk gun ik wel wat eenzijdige blikschade.
Vast wel een keer.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar wat als iemand een hartaanval krijgtKomt er dan geen ambulance
Koutist gonna koutistquote:Op woensdag 4 februari 2026 08:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ijzel is echt dikke troep. En wie gaat bepalen wat cruciaal is? Je kan niet zomaar even wegblijven ofzo. Met co de rood vast wel, maar ik vind ijzel nou niet echt mooi ofzo
Tuurlijk kun je wel wegblijven. Code rood is duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ijzel is echt dikke troep. En wie gaat bepalen wat cruciaal is? Je kan niet zomaar even wegblijven ofzo. Met co de rood vast wel, maar ik vind ijzel nou niet echt mooi ofzo
Nee, heeft daar in dit geval niks mee te maken. Ik verbaas me gewoon over de onverantwoordelijk van mensen in zulke omstandigheden. Dat ze daar dan maar de gevolgen een keer van mogen inzien door bv. eenzijdige blikschade.quote:
Alles is een keuze, maar niet alles is zo simpel als jij denktquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je wel wegblijven. Code rood is duidelijk genoeg.
Je leven wagen voor je werkgever is een keuze.
Die mensen vallen dan ook duidelijk onder cruciaal en die 'gun' ik dan ook geen schade, dat schreef ik ook.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alles is een keuze, maar niet alles is zo simpel als jij denkt. Jij werkt niet, dus mooi makkelijk.
Een ambulance medewerker zou naar z'n werk moeten en zegt ik kom niet. Dat kan vast niet zomaar. Dat is misschien cruciaal, maar hij moet er wel komen. Niet iedereen kan thuiswerken
Er zit ook nog een categorie tussen Jan die tv’s verpakt en een ambulancemedewerker. Die nog steeds naar het werk moet.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die mensen vallen dan ook duidelijk onder cruciaal en die 'gun' ik dan ook geen schade, dat schreef ik ook.
Maar Henk die een paar dozen met TV's moet inpakken of Miep die naar het kantoor gaat, die zijn gewoon achterlijk.
Heeft verder niks te maken met of ik moet werken of niet. Je leven voor je baas (of als zzp'er voor een dagje inkomen) wagen kan er bij mij gewoonweg niet in. Zeker niet als je daarmee anderen in gevaar brengt. O.a. die cruciale hulpdiensten mogen dan te pas en te onpas voor zo'n klapmongool uitrukken.
Zeker. Maar de meeste mensen overschatten het belang van hun werk enorm.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zit ook nog een categorie tussen Jan die tv’s verpakt en een ambulancemedewerker. Die nog steeds naar het werk moet.
Maar deze discussie is al tien keer gevoerd.
Ik denk dat jij erg licht denkt over mensen met een veeleisende baas en het belang van werk en salaris. En dan merk je wel dat jij niet werkt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeker. Maar de meeste mensen overschatten het belang van hun werk enorm.
Dan zocht ik wel een baan waar ik niet voor een of andere jan doedel over ijs moest rijden. Sorry, maar mezelf in gevaar brengen of een (half?) dagje niet werken. Dat zou voor mij gewoon een nobrainer zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij erg licht denkt over mensen met een veeleisende baas en het belang van werk en salaris. En dan merk je wel dat jij niet werkt.
Dat lijkt me sterk, anderen schade toewensen, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt, ik volg echter wel op gepaste afstand van jou.
Die mensen brengen anderen onnodig in gevaar door de weg op te gaan. Dan ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, anderen schade toewensen, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Dan wens je ze maar schade toe? Mafkeesquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die mensen brengen anderen onnodig in gevaar door de weg op te gaan. Dan ben je niet goed bij je hoofd.
En 150 euro aan stookkosten in 2 maandenquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:43 schreef fotostarter het volgende:
Blijft apart. In het noorden een en al ellende. Hier is het uit de wind heerlijk in de zon met 7 graden. Wat zou het schelen? 150 kilometer ongeveer 😂
quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verlengt tot 12:00 uur.
Er is hier zelfs te glad om te strooien
Verlengdquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:36 schreef Dutch_view het volgende:
Code rood in Groningen verlengt tot 14:00.
Terwijl mensen in Maastricht waarschijnlijk op dat tijdstip op het terras kunnen zitten in het zonnetje met +12 graden![]()
Hier ook al idd...quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:06 schreef Skwish het volgende:
Niet te doen om buiten de lopen, zelfs de kat gleed uit
Koop een boot, werk je, bijna, dood.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tsja, proberen om het bolwerk in Dokkum te bedwingen terwijl er ijzel ligt...
[ afbeelding ]
Ik kom daar bijna dagelijks langsquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tsja, proberen om het bolwerk in Dokkum te bedwingen terwijl er ijzel ligt...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |