Blij dat ik gelijk doen. Ga je voor ons livestream opzetten?quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:08 schreef Skwish het volgende:
Mijn buurman heeft de auto al een tijd gestart, weet niet wat hij van plan is
Die van mij staat ook aan hoor, alvast het ijs maar van de ramen af, kan ik straks gelijk weg zodra het kanquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:08 schreef Skwish het volgende:
Mijn buurman heeft de auto al een tijd gestart, weet niet wat hij van plan is
Door het NL Alertquote:
Hier ook, dikke rooie schrok zich een ongeluk.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:06 schreef Skwish het volgende:
Niet te doen om buiten de lopen, zelfs de kat gleed uit
Hihiquote:
Mijn telefoon begon om 05.30 ook ineens te piepen omdat de KNMI app begon te waarschuwen voor Co de Roodt.quote:
Wat een raar figuur ben jij toch.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
IJzel is wel mooi. Al die achterlijke mensen die nu de weg op gaan voor niet-cruciaal werk gun ik wel wat eenzijdige blikschade.
Je moet nu ff geen 112 nodig hebben...quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verlengt tot 12:00 uur.
Er is hier zelfs te glad om te strooien
Maar wat als iemand een hartaanval krijgtquote:Op woensdag 4 februari 2026 08:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet nu ff geen 112 nodig hebben...
ijzel is echt dikke troep. En wie gaat bepalen wat cruciaal is? Je kan niet zomaar even wegblijven ofzo. Met co de rood vast wel, maar ik vind ijzel nou niet echt mooi ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
IJzel is wel mooi. Al die achterlijke mensen die nu de weg op gaan voor niet-cruciaal werk gun ik wel wat eenzijdige blikschade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |