Heb jij nog wat extra vrije dagen gekregen toen er laatst veel sneeuw lag of kun je dan binnen aan de slag?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Veel beter om in te werken ook. Tyfus kou
En alle buien die voor hier op de kaarten stonden, zijn als sneeuw voor de zon verdwenenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:36 schreef Arizona het volgende:
Ik werkte toch al lekker thuis vandaag, mijn vriend is zojuist naar huis gekomen. Hier in Twente is het nog -1. De neerslag komt precies net voor / rond de avondspits hier lijkt het, dus hij nam maar het zekere voor het onzekere.
quote:
Ik krijg niks, maar ze doen niet altijd heel moeilijk om een paar uurtjes. In principe is het eigen tijd. Wij vallen onder de recreatie cao en daar is weinig geregeld. Hoveniers cao is bijvoorbeeld 40 uur werken krijg je er 37 betaald. Die 3 uur per week bouw je op zodat je naar huis gestuurd kan worden bij dit soort weer. Of te nat of te heet. Al werk ik geen 40 uur :p.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog wat extra vrije dagen gekregen toen er laatst veel sneeuw lag of kun je dan binnen aan de slag?
Voor een beetje gladheidquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:59 schreef Frutsel het volgende:
Code oranje nu ook in Flevoland en Overijzel
Het is een langetermijnverwachting, maar de kou des doods wordt na de 12e toch wat waarschijnlijker.quote:Op maandag 2 februari 2026 23:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor even, maar wat gebeurt er over 10 à 15 dagen? Het kan werkelijk alle kanten op van mild bij ZW-wind tot ijzig koud bij NO-wind. Vooralsnog ziet het er mild uit, maar de wind hoeft maar te veranderen en we kunnen de schaatsen weer uit het vet halen. Wel bijzonder hoe dun de scheidslijn tussen mild en kou des doods is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:19 schreef Starhopper het volgende:
Het is hier buiten ook best glad op sommige stukken
Zoals januari 2016,bijna een week ijzelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]geef maar een heel bak ijzel zodat we morgen niet naar het werk hoeven gaan
![]()
effe dagje ijsvrij is ook wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |