abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219944493
twitter

Als dit waar is is het een goede move van Trump, je straft de dwazen zoals Noem en Bovino en vervolgens stuur je Homan met wat extra versterking en dwing je steun van Walz af. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen.
pi_219944518
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 02:58 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Als dit waar is is het een goede move van Trump, je straft de dwazen zoals Noem en Bovino en vervolgens stuur je Homan met wat extra versterking en dwing je steun van Walz af. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen.
4D-schaak zeg maar?

Man man man wat een zielige poging er nog iets van te maken _O-

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mdgpu3lhdp2q

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219944519
twitter

De democraten maken een grote fout als ze deze clown naar voren schuiven in 2028. Het probleem is alleen dat buiten Newsom en AOC de spoeling wel erg dun is. Kamala Harris peilt wel goed maar die is in de verkiezingen volstrekt kansloos. Hetzelfde geld voor de lieveling van AMV Buttigieg die nauwelijks support heeft van de zwarte bevolking.
De tijd tikt voor de democraten en er is nog steeds geen fatsoenlijke kandidaat opgestaan.
  woensdag 28 januari 2026 @ 03:34:39 #179
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219944531
'And if we get one person a little bit wrong -- headlines.'

SO UNFAIR!

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mdgpeehtxb22

En uiteraard zijn de demonstranten 'paid insurrectionists' en 'paid agitators'.

Enniwee Trump was op leugentour in IOWA. Teveel tenenkrommende fragmenten om te posten ....

https://bsky.app/profile/grudgie.bsky.social/post/3mdgtnku3ys26

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 28-01-2026 04:02:59 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219944574
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2026 03:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
4D-schaak zeg maar?

Man man man wat een zielige poging er nog iets van te maken _O-

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mdgpu3lhdp2q

[ afbeelding ]
Het zijn niet mijn woorden, het is eentje van jouw eigen kamp die dit beweert. Terugtrekken zou een catastrofale fout zijn van Trump, een vinger geven aan die radicale relschoppers gaat er echt niet voor zorgen dat je beleid word uitgevoerd. Het idee is dat je Walz en Frey dwingt mee te werken of dat nu moet met honing of met de stok is mij om het even.
pi_219944587
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 04:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het zijn niet mijn woorden, het is eentje van jouw eigen kamp die dit beweert. Terugtrekken zou een catastrofale fout zijn van Trump, een vinger geven aan die radicale relschoppers gaat er echt niet voor zorgen dat je beleid word uitgevoerd. Het idee is dat je Walz en Frey dwingt mee te werken of dat nu moet met honing of met de stok is mij om het even.
Ook niemand heeft het (vooralsnog) over terugtrekken. De ICE-watchers blijven actief.

En dat Walz en Frey 'gedwongen zouden kunnen worden mee te werken' (whatever that means) is meer je eigen wensdenken. Zoals ik je er al eerder op gewezen heb: ze werkten al mee daar waar het nodig is.
pi_219944600
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2026 04:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ook niemand heeft het (vooralsnog) over terugtrekken. De ICE-watchers blijven actief.

En dat Walz en Frey 'gedwongen zouden kunnen worden mee te werken' (whatever that means) is meer je eigen wensdenken. Zoals ik je er al eerder op gewezen heb: ze werkten al mee daar waar het nodig is.
Niet waar nodig is, waar zij het nodig achten.

Bekijk deze YouTube-video

Heb ik gelijk of niet?
pi_219944609
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 04:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Niet waar nodig is, waar zij het nodig achten.

Bekijk deze YouTube-video

Heb ik gelijk of niet?
Uiteraard daar waar nodig is vanuit hun beleid/visie slimpie ...
pi_219944628
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2026 04:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Uiteraard daar waar nodig is vanuit hun beleid/visie slimpie ...
Tegen de wensen van de federale overheid in, ik vraag mij af of dat begrip en coulance er ook is als het de andere kant op werkt.
pi_219944637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 05:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Tegen de wensen van de federale overheid in, ik vraag mij af of dat begrip en coulance er ook is als het de andere kant op werkt.
Ik vraag me meer af waar het begrip, de coulance en de humaniteit is van de federale overheid tov de mensen/kinderen die in angst leven omdat ze willekeurig opgepakt kunnen worden om vervolgens naar overvolle detentiecentra gestuurd te worden waar ze onmenselijk worden behandeld zonder dat ze ook maar iets misdaan hebben of op grond van een overtreding die geen naam mag hebben.
pi_219944671
quote:
81s.gif Op woensdag 28 januari 2026 05:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vraag me meer af waar het begrip, de coulance en de humaniteit is van de federale overheid tov de mensen/kinderen die in angst leven omdat ze willekeurig opgepakt kunnen worden om vervolgens naar overvolle detentiecentra gestuurd te worden waar ze onmenselijk worden behandeld zonder dat ze ook maar iets misdaan hebben of op grond van een overtreding die geen naam mag hebben.
De overtreding is illegaal de grens over trekken. Zeer onverantwoord van die ouders om dat te doen als ze weten dat ze het risico lopen om gedeporteerd te worden. Ze hebben heel lang dat risico nauwelijks gelopen waardoor het idee is ontstaan dat illegaal in het land verblijven de normaalste zaak van de wereld is met alle gevolgen van dien natuurlijk.
  woensdag 28 januari 2026 @ 06:30:27 #188
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219944695
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 06:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De overtreding is illegaal de grens over trekken. Zeer onverantwoord van die ouders om dat te doen als ze weten dat ze het risico lopen om gedeporteerd te worden. Ze hebben heel lang dat risico nauwelijks gelopen waardoor het idee is ontstaan dat illegaal in het land verblijven de normaalste zaak van de wereld is met alle gevolgen van dien natuurlijk.
Je doet alsof 'illegaal' een moreel oordeel is, terwijl het een juridisch label is dat door jou heel selectief wordt ingezet. Je stelt je hard en meedogenloos op richting dit soort kwetsbare ouders die een beter leven zochten voor hun kinderen, maar je bent stil of zelfs vergevingsgezind wanneer Trump en zijn kring zich schuldig maken aan corruptie, machtsmisbruik en het uithollen van de rechtsstaat.

Blijkbaar werkt jouw idee van verantwoordelijkheid en rechtmatigheid alleen voor mensen zonder macht of met een kleurtje. Aan de top worden door jou de misdaden goedgekeurd of doodgezwegen. Dat is geen principiële houding, dat is gemakzucht en hypocrisie.

Wees consequent als je je zo op illegaliteit en de wet beroept, of wees anders tenminste zo eerlijk om toe te geven dat sommige misdaden voor jou acceptabel zijn zolang de daders ook immigranten maar meedogenloos genoeg aanpakken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 28 januari 2026 @ 06:42:59 #189
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219944715
Afleiden afleiden, het was weer een drukke dienst vannacht voor de talking points-poepers zie ik
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 28 januari 2026 @ 07:00:02 #190
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_219944753
Tussen alle burgermoorden en beschuldigingen van domestic terrorism door gaat het allemaal nog wat verder en is Ilhan Omar zojuist aangevallen door een gek.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 28 januari 2026 @ 07:12:18 #191
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219944781
twitter

twitter

Gaan we Danny - woedend posts schrappend en bans uitdelend als mensen kritiek hadden op de werkwijze van Charlie Kirk en hen medeverantwoordelijk houdend voor zijn dood - niet over horen uiteraard
pi_219944790
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 06:30 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je doet alsof 'illegaal' een moreel oordeel is, terwijl het een juridisch label is dat door jou heel selectief wordt ingezet. Je stelt je hard en meedogenloos op richting dit soort kwetsbare ouders die een beter leven zochten voor hun kinderen, maar je bent stil of zelfs vergevingsgezind wanneer Trump en zijn kring zich schuldig maken aan corruptie, machtsmisbruik en het uithollen van de rechtsstaat.

Blijkbaar werkt jouw idee van verantwoordelijkheid en rechtmatigheid alleen voor mensen zonder macht of met een kleurtje. Aan de top worden door jou de misdaden goedgekeurd of doodgezwegen. Dat is geen principiële houding, dat is gemakzucht en hypocrisie.

Wees consequent als je je zo op illegaliteit en de wet beroept, of wees anders tenminste zo eerlijk om toe te geven dat sommige misdaden voor jou acceptabel zijn zolang de daders ook immigranten maar meedogenloos genoeg aanpakken.
Het wrange is ook dat veel van die mensen die ze op onmenselijke manier uitzetten gewoon een immigratieproces hadden lopen. Dat proces was nog in behandeling en toch zijn ze op deze manier eruit gebonjourd, waar dan ook naartoe.

Datzelfde met het uitzetten van kinderen die Amerikaans zijn maar waar de ouder dat niet is. Dat kun je natuurlijk ook op veel humanere manieren aanpakken dan ze gewoon van straat plukken. Zeker ook het verhuizen van staat naar staat en de gebrekkige manier van due process.

Je kan prima voorstander zijn van aanpakken van illegale migratie zonder voorstander te zijn van deze manier van werken.
  woensdag 28 januari 2026 @ 07:25:41 #193
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219944802
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 07:17 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het wrange is ook dat veel van die mensen die ze op onmenselijke manier uitzetten gewoon een immigratieproces hadden lopen. Dat proces was nog in behandeling en toch zijn ze op deze manier eruit gebonjourd, waar dan ook naartoe.

Datzelfde met het uitzetten van kinderen die Amerikaans zijn maar waar de ouder dat niet is. Dat kun je natuurlijk ook op veel humanere manieren aanpakken dan ze gewoon van straat plukken. Zeker ook het verhuizen van staat naar staat en de gebrekkige manier van due process.

Je kan prima voorstander zijn van aanpakken van illegale migratie zonder voorstander te zijn van deze manier van werken.
Sterker nog, vorige presidenten waren ook veel effectiever daarin. Het wrede spektakel van Trump is het doel, niet de efficiëntie ervan.

Hij koopt er de loyaliteit mee van mensen die staan te juichen bij deze wreedheden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 28 januari 2026 @ 07:40:42 #194
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_219944874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 07:12 schreef Szura het volgende:
[ x ]
[ x ]
Gaan we Danny - woedend posts schrappend en bans uitdelend als mensen kritiek hadden op de werkwijze van Charlie Kirk en hen medeverantwoordelijk houdend voor zijn dood - niet over horen uiteraard
Onze MAGA fans zullen vinden dat ze dit zelf uitgelokt heeft.
pi_219944941
quote:
[ x ]
[ x ]
Waarom moet Danny het hier over hebben? In tegenstelling tot de misselijke reacties op de gruwelijke moord op Kirk kunnen mensen hier wel normaal op reageren.
Ik proef in deze post dat je eigenlijk hoopt dat mensen als een gek gaan reageren en dingen gaan roepen die echt niet door de beugel kunnen. Die hoop moet je niet koesteren, het is geen voetbalwedstrijd en ik hoop dat Ilhan Omar niet op een of andere manier vergiftigd is.
pi_219944976
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom moet Danny het hier over hebben? In tegenstelling tot de misselijke reacties op de gruwelijke moord op Kirk kunnen mensen hier wel normaal op reageren.
Ik proef in deze post dat je eigenlijk hoopt dat mensen als een gek gaan reageren en dingen gaan roepen die echt niet door de beugel kunnen. Die hoop moet je niet koesteren, het is geen voetbalwedstrijd en ik hoop dat Ilhan Omar niet op een of andere manier vergiftigd is.
Het gaat hier om de reactie van Trump he, dat hij zegt “ze zal het wel zelf gedaan hebben en ze is een fraudeur”
pi_219944985
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 06:30 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het is zeker ook een moreel iets, een illegaal is niets anders dan iemand die profiteert van het land en daarmee andere burgers benadeelt. Het zorgt voor verdringing op de arbeidsmarkt, onveiligheid, een verwatering van de sociale cohesie en het is ronduit oneerlijk tegenover de mensen die wel netjes de regels volgen qua immigratie.
quote:
Ik heb geen enkele moeite met mensen met een kleurtje, zou ook een beetje raar zijn gezien mijn achtergrond, leefomgeving en opvoeding. Maar goed dit soort nonsens ga je natuurlijk roepen als je er in gelooft dat geen mens illegaal is.
pi_219945027
quote:
[ x ]
[ x ]
Danny is te druk om elke strohalm waarmee hij ICE en Trump goed kan praten op te zoeken en op de FP te posten.
  woensdag 28 januari 2026 @ 08:21:42 #199
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219945038
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat jij niet kan lezen is jouw probleem
pi_219945072
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is zeker ook een moreel iets, een illegaal is niets anders dan iemand die profiteert van het land en daarmee andere burgers benadeelt. Het zorgt voor verdringing op de arbeidsmarkt, onveiligheid, een verwatering van de sociale cohesie en het is ronduit oneerlijk tegenover de mensen die wel netjes de regels volgen qua immigratie.
[..]
Je realiseert je dat een flink aantal van de mensen die er (op een onmenselijke manier) uitgezet zijn in het proces voor integratie zaten hè? Visumaanvragen die in behandeling waren, mensen die gevlucht zijn en asiel aangevraagd hebben en ga zo maar door.

quote:
Ik heb geen enkele moeite met mensen met een kleurtje, zou ook een beetje raar zijn gezien mijn achtergrond, leefomgeving en opvoeding. Maar goed dit soort nonsens ga je natuurlijk roepen als je er in gelooft dat geen mens illegaal is.
Nouja, dit doe je natuurlijk ook een beetje zelf door te spreken over alle Somaliërs etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')