*knuffel*quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik voel me zo ongelukkig
Heb maar een paar uur geknutseld ipv de hele dag en zie het allemaal even niet meer normaal worden
Ik haat dit
Dadelijk maar even proberen of puzzelen leuk is...
Zit half te janken van frustratie en ongeluk
Maakt wandelen en dan onderweg een vogelgeluiden app aanzetten je misschien blij? Dat je dus de vogelgeluiden van buiten 'vangt' bedoel ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik voel me zo ongelukkig
Heb maar een paar uur geknutseld ipv de hele dag en zie het allemaal even niet meer normaal worden
Ik haat dit
Ach toch ..... wat kunnen wij voor je doen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik voel me zo ongelukkig
Ik haat dit
quote:
Daar krijg ik mezelf niet gemotiveerd voor. Dan moet ik me omkleden etc... even meer moeite dan ik energie heb. En ja, dat is lui, ik weet het.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Maakt wandelen en dan onderweg een vogelgeluiden app aanzetten je misschien blij? Dat je dus de vogelgeluiden van buiten 'vangt' bedoel ik.
Leidt ook wat af mss.
Tis maar een idee
Zou even niet weten wat om eerlijk te zijn. Moest even miepen. Morgen vast weer beterquote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ach toch ..... wat kunnen wij voor je doen?
Ik ben een man van 45 en kijk dit als ik te overprikkeld benquote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Kijk even heel flauwe en kinderachtige humor, dat helpt wel een beetje.
Ooooh dat is niet mijn dingquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben een man van 45 en kijk dit als ik te overprikkeld ben
https://youtube.com/playl(...)&si=w-Ai7Noky4kYfWXh
Het is wel klaar nu hoorquote:
Soms als je ergens geen zin in hebt en je gaat toch, blijkt het allemaal achteraf mee te vallen en ben je blij dat je het hebt gedaan. Even die drempel over.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, twee uur zitten tekenen
Liefst ga ik nu slapen, iets dat als ik dat voel ook moet doen van de psych. Alleen geen zin...
En ik zou ook mijn vrijwilligerswerk moeten afzeggen, maar ik durf het gewoon niet
Plus dat ze vanuit clubjes willen dat ik knutsels uitleen voor een opendag. Alleen daar ben ik te egocentrisch voor. Ben nogal gehecht aan mij dingen en ik zit er zelf niet bij, dus nee. Gewoon nee... alleen daar voel ik me ook heel schuldig over
Naja... misschien zo toch even op de bank tukken... alleen ook al uitgeslapen
En deze heb ik in acht uur tijd gemaakt, waarvan twee vandaag
[ afbeelding ]
Niet schuldig voelen, daar is geen reden voor.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Liefst ga ik nu slapen, iets dat als ik dat voel ook moet doen van de psych. Alleen geen zin...
En ik zou ook mijn vrijwilligerswerk moeten afzeggen, maar ik durf het gewoon niet
Plus dat ze vanuit clubjes willen dat ik knutsels uitleen voor een opendag. Alleen daar ben ik te egocentrisch voor. Ben nogal gehecht aan mij dingen en ik zit er zelf niet bij, dus nee. Gewoon nee... alleen daar voel ik me ook heel schuldig over
[ afbeelding ]
Het is geen kwestie van zin, maar van energie. Daarom moet ik ook afzeggen van de psychquote:Op zondag 8 februari 2026 13:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Soms als je ergens geen zin in hebt en je gaat toch, blijkt het allemaal achteraf mee te vallen en ben je blij dat je het hebt gedaan. Even die drempel over.
Maar als je echt voelt dat het teveel is dan gewoon aan jezelf denken.
En niets mis mee om de dingen waar je moeite voor hebt gedaan en aan gehecht bent voor jezelf te houden.
Tja... voel me eenmaal snel schuldigquote:Op zondag 8 februari 2026 14:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Niet schuldig voelen, daar is geen reden voor.
En mooie tekening. Ik doe het je niet na!
Mooi hoor.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Wat houdt je precies tegen ?quote:Op zondag 8 februari 2026 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van zin, maar van energie. Daarom moet ik ook afzeggen van de psych
App haar morgen dat ik het echt niet durf.
Ja... Steek er zoveel tijd en moeite in... zeker omdat ik bij vier groepen zit... Dan trek ik mijn halve huis leeg
[..]
Tja... voel me eenmaal snel schuldig
En dank je
Je kan beter tekenen dan ikquote:Op zondag 8 februari 2026 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op zondag 8 februari 2026 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mooi hoor.Kan zo in het Tekenen als therapie topic.
Ze redden het wel, alleen het is mijn verantwoordelijkheid donderdag. Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen en ik wil geen gedonder... Alleen een extra vrije dag kan ik wel gebruiken. Het is slopend allemaalquote:Op zondag 8 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat houdt je precies tegen ?
Helpt het om je te beseffen dat ze het zonder jou ook redden? ( ja meer te doen voor hen, maar je hebt je bord echt al vol genoeg )
Liefquote:Op zondag 8 februari 2026 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan beter tekenen dan ik
Ja... dertiende toch? Stond op Prime erbij geloof ik.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
En
LoL is echt een therapie op zich
Geniet er ook van hier
Nu weer wachten op een nieuwe aflevering
Hoe lullig ookquote:Op zondag 8 februari 2026 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Buiten dat dit geen therapeutische inslag heeft en ik het ook niet zo wil gaan zien, heb ik slechte ervaring met dat topic. Dus gewoon lekker hier en in CRE
[..]
Ze redden het wel, alleen het is mijn verantwoordelijkheid donderdag. Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen en ik wil geen gedonder... Alleen een extra vrije dag kan ik wel gebruiken. Het is slopend allemaal
[..]
Lief
[..]
Ja... dertiende toch? Stond op Prime erbij geloof ik.
Het is zo erg, maar lachen is het zeker
Je hebt gelijk iddquote:Op zondag 8 februari 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe lullig ook
Je bent een vrijwilliger
Dus donderdag kan en mag nooit jouw verantwoordelijkheid zijn
Ja je mag het zo voelen
Maar dit mag nooit ten koste van jezelf gaan
Misschien heel misschien is het dan goed om even afstand te nemenquote:Op zondag 8 februari 2026 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk idd
Morgen komt een begeleider, dus ook even met haar bespreken
Ik heb gewoon even vrijheid nodig, ben zo overvraagt... Alleen ben bang dat ze me niet meer willen als ik afzeg
De sfeer in de groep is niet dusdanig veilig dat ik dat zonder meer wil en durf te doen
Misschien kan je samen met je begeleider afzeggen, soms maakt dat de stap kleiner.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk idd
Morgen komt een begeleider, dus ook even met haar bespreken
Ik heb gewoon even vrijheid nodig, ben zo overvraagt... Alleen ben bang dat ze me niet meer willen als ik afzeg
De sfeer in de groep is niet dusdanig veilig dat ik dat zonder meer wil en durf te doen
Beterschapquote:Op maandag 9 februari 2026 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Onderuit door de griep. Dus ik denk dat al zou ik willen, donderdag hem niet wordt. Het is geen verkoudheidje
dank jequote:
Ach... heb niet zoveel te klagen hoor. Even wat drinken en dan weer naar bed. Er komen binnenkort leuke dingen aan en dan heb ik dit iig al gehadquote:
Thats the spiritquote:Op maandag 9 februari 2026 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
dank je
[..]
Ach... heb niet zoveel te klagen hoor. Even wat drinken en dan weer naar bed. Er komen binnenkort leuke dingen aan en dan heb ik dit iig al gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |