Dit komt inderdaad vaak voor bij het opstaan. Kan maar zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:22 schreef Lienekien het volgende:
Het zou dus kunnen dat je moeder bij het opstaan van de wc een dip in de bloeddruk had, duizelig werd en toen slecht terecht is gekomen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:22 schreef Lienekien het volgende:
Het zou dus kunnen dat je moeder bij het opstaan van de wc een dip in de bloeddruk had, duizelig werd en toen slecht terecht is gekomen.
Het is een theorie, ook erg aannemelijk, maar niet de situatie. Ze heeft een autoimuumziekte die veel ellende veroorzaakt, waaronder duizeligheidquote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit komt inderdaad vaak voor bij het opstaan. Kan maar zo.
Pfoe, dat is ook niks natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft een autoimuumziekte die veel ellende veroorzaakt, waaronder duizeligheid
Mogelijk combinatie?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Het is een theorie, ook erg aannemelijk, maar niet de situatie. Ze heeft een autoimuumziekte die veel ellende veroorzaakt, waaronder duizeligheid
Nee het is echt naarquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pfoe, dat is ook niks natuurlijk.
Misschienquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mogelijk combinatie?
Maar goed, ik heb maar beperkte informatie.
Netjes! De dag goed besteed, lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... volgnes mij heb ik alle klussen die ik vandaag kan doen af.
Dacht "neem een haakwerkje mee", nou, ben op. Misschien straks, maar moet nu niet aan een haaknaald denken
Ja... zo voelt het welquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Netjes! De dag goed besteed, lijkt mij.
Niks jouw schuld. Die mensen denken er anders over en jij mag daar best wat van zeggen. Ook tegen je moeder; ze is niet gemaakt van glas.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net gebeld door de thuiszorg. Mijn moeder is mentaal goed bij, maar toch regelen ze al die dingen over haar hoofd heen met mij. En dat vind ik vervelend, want het is mijn fout als het anders gaat dan mijn moeder wil. Mijn moeder reageert niet op d'r telefoon als ik haar bel of app... dus ik doe maar wat. En ja, ik ben even geïrriteerd. Ze gaat morgen enorm op me mokken, want in de avond komen ze langs (wil ze vast niet) en donderdagochtend intake... Heeft ze allemaal maar te willen. Donderdag kan ze d'r eigen afspraken met die lui maken en ben ik bij
Alleen neem die verrekte telefoon op of app me terug... want nu is alles mijn schuld...
Naja... aan de ene kant vindt mijn moeder het wel fijn dat het via mij gaat. Alleen tja... ze wil wel autonoom zijn. Het schuurt met elkaarquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks jouw schuld. Die mensen denken er anders over en jij mag daar best wat van zeggen. Ook tegen je moeder; ze is niet gemaakt van glas.
Als ze niet opneemt of terug appt is het haar eigen schuldquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net gebeld door de thuiszorg. Mijn moeder is mentaal goed bij, maar toch regelen ze al die dingen over haar hoofd heen met mij. En dat vind ik vervelend, want het is mijn fout als het anders gaat dan mijn moeder wil. Mijn moeder reageert niet op d'r telefoon als ik haar bel of app... dus ik doe maar wat. En ja, ik ben even geïrriteerd. Ze gaat morgen enorm op me mokken, want in de avond komen ze langs (wil ze vast niet) en donderdagochtend intake... Heeft ze allemaal maar te willen. Donderdag kan ze d'r eigen afspraken met die lui maken en ben ik bij
Alleen neem die verrekte telefoon op of app me terug... want nu is alles mijn schuld...A;
Komt wel goed morgenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze niet opneemt of terug appt is het haar eigen schuld
niet alles in je schoenen laten schuiven
ze mag blij zijn dat je het allemaal doet
Wel gezellig al die diertjesquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt wel goed morgenben gewoon moe. Dan zet ik niet enkel beren op de weg, maar een complete dierentuin. En idd... als ze anders wil moet ze het zelf regelen (zeg ik nu stoer, ik en mogelijke conflicten zijn geen goede combinatie)
Dadelijk maar naar bed. Zes uur gaat de wekker en ik ben moe. Dus tijd om plat te gaan
je bent echt niet alleen Cots in het moeite hebben om voor jezelf op te komenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt wel goed morgenben gewoon moe. Dan zet ik niet enkel beren op de weg, maar een complete dierentuin. En idd... als ze anders wil moet ze het zelf regelen (zeg ik nu stoer, ik en mogelijke conflicten zijn geen goede combinatie)
Dadelijk maar naar bed. Zes uur gaat de wekker en ik ben moe. Dus tijd om plat te gaan
quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moeder heeft de huisarts gebeld. Vrijdag gaan ze en euthanasie traject starten
Ben in haar huis in mijn bed nu aan het janken
Ah jeetjequote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wowquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Och CotS, wat heftigquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Och Jezus... weet hier even niets op te zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel veel sterkte en een dikke knuffelquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gebruik de taal die je zelf prettig vind. Ik kan me voorstellen dat je dit een kutzooi vind.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Ben nu thuis
Even een potje janken
Dit is alles behalve tof
Vind alles even een kutzooi (sorry voor het taalgebruik, maar weet geen betere term)
zorg alsjeblieft een beetje voor jezelfquote:Op donderdag 19 februari 2026 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt
Heb even geen zin in netjes uitdrukken. Dat dekt de lading gewoon niet
Maar goed... nu stoppen met janken
Ze is 77
Heb nieuwe knutselboeken gekregen, maar denk niet dat ik daar ooit weer zin in ga hebben
Zo maar wat drinken. Niet eten is oké, maar thee en koffie heb ik wel echt nodig
Ik vind niet dat je jezelf aanstelt!!!quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik doe mijn best en zorg wel redelijk voor mezelf hoor. Geen zorgen
En ik weet waar alle emo en hoofdpijn vandaan komt -> Hormonen.
Stelde me al zo aan, maar dit verklaart alles
Vooral kopjes thee drinken, even rustig aan
Als de apotheek is geweest even hakenMisschien zo even lezen, als dat lukt
Gisteren bij mams wel zitten lezen over lepra in de Middeleeuwen en De Hongerspelen (films nooit gezien)
Whut?quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren bij mams wel zitten lezen over lepra in de Middeleeuwen
Dit is niet jezelf aanstellen hequote:Op donderdag 19 februari 2026 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik doe mijn best en zorg wel redelijk voor mezelf hoor. Geen zorgen
En ik weet waar alle emo en hoofdpijn vandaan komt -> Hormonen.
Stelde me al zo aan, maar dit verklaart alles
Vooral kopjes thee drinken, even rustig aan
Als de apotheek is geweest even hakenMisschien zo even lezen, als dat lukt
Gisteren bij mams wel zitten lezen over lepra in de Middeleeuwen en De Hongerspelen (films nooit gezien)
Dank jequote:Op donderdag 19 februari 2026 14:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je jezelf aanstelt!!!
Boeken hongerspelen zijn goed, beter als de films naar mijn mening
Hahaha ja! Historia special over "Leven en dood in de Middeleeuwen"quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whut?
Sorry dat ik lach, maar dit is wel een heel vreemd onderwerp.Dat boek lijkt mij ook wel interessant.
Die ogen waren wel extreem lek hoorquote:Op donderdag 19 februari 2026 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is niet jezelf aanstellen he
We hebben allemaal wel eens lekke ogenquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
En jep heb alle vijf de delen. Alleen nog niet aan vier en vijf toegekomen
Dus lekker begonnen eraan.
[..]
Hahaha ja! Historia special over "Leven en dood in de Middeleeuwen"
Houd van zulke dingen
[..]
Die ogen waren wel extreem lek hoor
Dikke knuffel! Wat naar dat je lekkende ogen had/hebtquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens lekke ogen
Had er zelf ook last van![]()
En jouw reden is zeer gegrond
Vind dat zelf ook leuk.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja! Historia special over "Leven en dood in de Middeleeuwen"
Houd van zulke dingen
Ahwquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
En mezelf even mijn hobbykamer ingestuurd. Even bezig zijn doet mij goed. Niet hangen in de emotie
Net een knuffeltje klaar
Begonnen aan een volgende
Schilderen of tekenen is hem even niet. Al ben ik al tevreden met dit
Edit:
Deze net af, vind hem zelf erg leuk geworden
[ afbeelding ]
Net bijgelezenquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
En mezelf even mijn hobbykamer ingestuurd. Even bezig zijn doet mij goed. Niet hangen in de emotie
Net een knuffeltje klaar
Begonnen aan een volgende
Schilderen of tekenen is hem even niet. Al ben ik al tevreden met dit
Edit:
Deze net af, vind hem zelf erg leuk geworden
[ afbeelding ]
Ja... had hem niet helemaal aan zien komen nu... Ondanks dat ik het wel begrijpquote:Op donderdag 19 februari 2026 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Net bijgelezen![]()
Hele dikke knuffel lieve Cots![]()
Schrikken dat het traject opgestart gaat worden nu.![]()
En als iemand zich niet aanstelt dan ben jij het wel! Wilde ik toch nog even zeggen ook![]()
En wat een enorm leuke knuffel heb je weer gemaakt!Ga je deze wel zelf houden?
Het is echt een leukerd.
Dan valt het heel rauw op je dak dat ze dit wil gaan opstarten nuquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... had hem niet helemaal aan zien komen nu... Ondanks dat ik het wel begrijp
Vanmiddag hoor ik meer... Zondag weer die kant op
Zoveel janken als de afgelopen dagen... dat is een zeldzaamheid
En dank je welDeze is voor mezelf
In eerste instantie zijn ze altijd voor mezelf, tenzij ik ze zat raak. Die teckel blijft wel een tijdje staan gok ik
Ja dit enorm... Ergens vind ik het eng dat er (misschien) een datum komt, bewust gekozen, waarop ze dood gaat. Ik vind dat heel dubbel en moeilijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan valt het heel rauw op je dak dat ze dit wil gaan opstarten nu![]()
Te begrijpen is het zeker omdat je al eerder schreef dat ze niet naar een verpleeghuis wil gaan, liever thuis is etc.
Ergens weten dat dit wellicht een keer gaat gebeuren is wat anders dan horen dat het opgestart gaat worden. Althans, zou ik wat anders vinden qua gevoel.
Zodra ik meer weet horen jullie het (naja, als de emotie gezakt is en zo natuurlijk)quote:Benieuwd wat ze vandaag te horen krijgt en hoe het nu verder gaat lopen.
Ja, dat zei de psych net ook. Een uur aan d'r tafel zitten huilenquote:Ben 'blij' hoe stom dit wellicht ook klinkt om te lezen dat het verdriet eruit komt door te huilen.
En wat ik zo lees houd je je weer heel goed staande en blijf je je dingen doen.
Wisselt een beetje afquote:De teckel is een cutie!!
Verzin je dit zelf of zijn het pakketten of patronen? Zit ik me nu af te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |