Dit komt inderdaad vaak voor bij het opstaan. Kan maar zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:22 schreef Lienekien het volgende:
Het zou dus kunnen dat je moeder bij het opstaan van de wc een dip in de bloeddruk had, duizelig werd en toen slecht terecht is gekomen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:22 schreef Lienekien het volgende:
Het zou dus kunnen dat je moeder bij het opstaan van de wc een dip in de bloeddruk had, duizelig werd en toen slecht terecht is gekomen.
Het is een theorie, ook erg aannemelijk, maar niet de situatie. Ze heeft een autoimuumziekte die veel ellende veroorzaakt, waaronder duizeligheidquote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit komt inderdaad vaak voor bij het opstaan. Kan maar zo.
Pfoe, dat is ook niks natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft een autoimuumziekte die veel ellende veroorzaakt, waaronder duizeligheid
Mogelijk combinatie?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Het is een theorie, ook erg aannemelijk, maar niet de situatie. Ze heeft een autoimuumziekte die veel ellende veroorzaakt, waaronder duizeligheid
Nee het is echt naarquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pfoe, dat is ook niks natuurlijk.
Misschienquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mogelijk combinatie?
Maar goed, ik heb maar beperkte informatie.
Netjes! De dag goed besteed, lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... volgnes mij heb ik alle klussen die ik vandaag kan doen af.
Dacht "neem een haakwerkje mee", nou, ben op. Misschien straks, maar moet nu niet aan een haaknaald denken
Ja... zo voelt het welquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Netjes! De dag goed besteed, lijkt mij.
Niks jouw schuld. Die mensen denken er anders over en jij mag daar best wat van zeggen. Ook tegen je moeder; ze is niet gemaakt van glas.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net gebeld door de thuiszorg. Mijn moeder is mentaal goed bij, maar toch regelen ze al die dingen over haar hoofd heen met mij. En dat vind ik vervelend, want het is mijn fout als het anders gaat dan mijn moeder wil. Mijn moeder reageert niet op d'r telefoon als ik haar bel of app... dus ik doe maar wat. En ja, ik ben even geïrriteerd. Ze gaat morgen enorm op me mokken, want in de avond komen ze langs (wil ze vast niet) en donderdagochtend intake... Heeft ze allemaal maar te willen. Donderdag kan ze d'r eigen afspraken met die lui maken en ben ik bij
Alleen neem die verrekte telefoon op of app me terug... want nu is alles mijn schuld...
Naja... aan de ene kant vindt mijn moeder het wel fijn dat het via mij gaat. Alleen tja... ze wil wel autonoom zijn. Het schuurt met elkaarquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks jouw schuld. Die mensen denken er anders over en jij mag daar best wat van zeggen. Ook tegen je moeder; ze is niet gemaakt van glas.
Als ze niet opneemt of terug appt is het haar eigen schuldquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net gebeld door de thuiszorg. Mijn moeder is mentaal goed bij, maar toch regelen ze al die dingen over haar hoofd heen met mij. En dat vind ik vervelend, want het is mijn fout als het anders gaat dan mijn moeder wil. Mijn moeder reageert niet op d'r telefoon als ik haar bel of app... dus ik doe maar wat. En ja, ik ben even geïrriteerd. Ze gaat morgen enorm op me mokken, want in de avond komen ze langs (wil ze vast niet) en donderdagochtend intake... Heeft ze allemaal maar te willen. Donderdag kan ze d'r eigen afspraken met die lui maken en ben ik bij
Alleen neem die verrekte telefoon op of app me terug... want nu is alles mijn schuld...A;
Komt wel goed morgenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze niet opneemt of terug appt is het haar eigen schuld
niet alles in je schoenen laten schuiven
ze mag blij zijn dat je het allemaal doet
Wel gezellig al die diertjesquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt wel goed morgenben gewoon moe. Dan zet ik niet enkel beren op de weg, maar een complete dierentuin. En idd... als ze anders wil moet ze het zelf regelen (zeg ik nu stoer, ik en mogelijke conflicten zijn geen goede combinatie)
Dadelijk maar naar bed. Zes uur gaat de wekker en ik ben moe. Dus tijd om plat te gaan
je bent echt niet alleen Cots in het moeite hebben om voor jezelf op te komenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt wel goed morgenben gewoon moe. Dan zet ik niet enkel beren op de weg, maar een complete dierentuin. En idd... als ze anders wil moet ze het zelf regelen (zeg ik nu stoer, ik en mogelijke conflicten zijn geen goede combinatie)
Dadelijk maar naar bed. Zes uur gaat de wekker en ik ben moe. Dus tijd om plat te gaan
quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moeder heeft de huisarts gebeld. Vrijdag gaan ze en euthanasie traject starten
Ben in haar huis in mijn bed nu aan het janken
quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah jeetjequote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |