Fotograferenquote:Op maandag 26 januari 2026 17:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gisteren de eerste 3 uur rondgelopen met de camera. Was wel weer even wennen maar ben denk ik wel tevreden over een paar fotos.
Nu wil mijn mobiel alleen niet met de camera connectenMorgen maar even rustig voor gaan zitten.
Ik deed het vroeger zo graag en veel maar de laatste jaren kon ik mezelf er niet meer toe aan zetten.quote:
Waarom maak je dan zulke ranzige saus?quote:Op maandag 26 januari 2026 16:29 schreef vlindertje89 het volgende:
En de saus zit geen knoflook of ui of pepers of iets in, dus behalve de smaak van tomaat en linzen zit daar ook niet per se veel smaak aan
Van Der Postillion, die had ik hier ook al gedeeldquote:Op maandag 26 januari 2026 15:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik hoorde ook al de (Duitse) grap dat de Academie voor Beeldende Kunst in Wenen Trump graag toelaat, ze willen het niet weer op hun geweten hebben
quote:Op maandag 26 januari 2026 16:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Enenenen! Besmeer je je brood wel of eet je eerst een kale boterham en daarna een lik pindakaas ofzo?
Ik vind het oprecht fascinerend
Ga in Argentinië naar een parrilla ("grill-restaurant") en bestel vlees, dan krijg je ook écht alleen vleesquote:Op maandag 26 januari 2026 17:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu ik van die kleine maaltijden eet door de Ozempic eet ik nu dus af en toe een maaltijd gewoon "vlees".
quote:
😂quote:Op maandag 26 januari 2026 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
1867 is wel een beetje over de datum he
Bestaat dat nog? Volgens mij at ik dat toen ik nog in mijn vorige huis woonde (woon hier nu 29 jaar)quote:Op maandag 26 januari 2026 19:53 schreef derLudolf het volgende:
Die pastasaus van @:vlindertje89 klinkt als een vorm van zelfkastijding voor mij. Dan zou ik ook liever zonder saus eten. Een goede pasta met goede olijfolie er over vind ik ook niet verkeerd trouwens, maar met saus is nog lekkerder.
Favoriet als ik snel moet eten is spaghetti met garnalen, knoflook, chili en room![]()
Nu staat een pan Ragu op het vuur. Morgen lasagne eten.
Overigens mag ik niet al te veel commentaar hebben, vanavond at ik iets wat wel een beetje beschamend is
[ afbeelding ]
Morgen schuif ik een kant en klaar lasagne de oven in. Moet wel zeggen, de lidl versie is hard achteruit gegaan qua smaak en hoeveelheid water. Nieuwe verpakking en meteen een nieuw recept.quote:Op maandag 26 januari 2026 19:53 schreef derLudolf het volgende:
Die pastasaus van @:vlindertje89 klinkt als een vorm van zelfkastijding voor mij. Dan zou ik ook liever zonder saus eten. Een goede pasta met goede olijfolie er over vind ik ook niet verkeerd trouwens, maar met saus is nog lekkerder.
Favoriet als ik snel moet eten is spaghetti met garnalen, knoflook, chili en room![]()
Nu staat een pan Ragu op het vuur. Morgen lasagne eten.
Overigens mag ik niet al te veel commentaar hebben, vanavond at ik iets wat wel een beetje beschamend is
[ afbeelding ]
Thanks! Ik ga mijn best doen in mei.quote:Op maandag 26 januari 2026 20:27 schreef Kaatje1 het volgende:
@:sarabi gefeliciteerd, de praktijk ga je gewoon halen
Omdat gezond en voedzaam enzo.. (en ik kan knoflook en ui en pepers dus ook niet goed hebben, dus dat toevoegen is geen optie)quote:Op maandag 26 januari 2026 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom maak je dan zulke ranzige saus?
Blijkbaar. Deze Plus is ook nog niet zo oud dus 29 jaar oud zal het niet zijn.quote:Op maandag 26 januari 2026 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Volgens mij at ik dat toen ik nog in mijn vorige huis woonde (woon hier nu 29 jaar)
Is het dan niet handiger om als je tijd hebt een grote pan saus te maken die wel lekker is. Tomaten saus langer laten pruttelen, kruiden, gehakt er bij indien gewenst en groente naar smaak toevoegen. 1 portie opeten en de rest in porties in te vriezen.quote:Op maandag 26 januari 2026 20:34 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Omdat gezond en voedzaam enzo.. (en ik kan knoflook en ui en pepers dus ook niet goed hebben, dus dat toevoegen is geen optie)
Wat heb je voor zaden gekocht?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:20 schreef gcjoel het volgende:
Net de amazing oriental leeg gekocht, en zaden besteld van specifieke pepers en groenten. Ik ga maleisisch proberen te koken komende tijd
Ik ben geen volger van vloggers/influencers maar ik heb wel een aantal filmpjes van Refika's Kitchen gezien, Turkse keuken. Ik word altijd blij van haar. Haar menemenquote:Op maandag 26 januari 2026 15:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwens, hebben jullie nog leuke YT channels met eten?
Wat ik regelmatig kijk is Stricty dumpling/mike chen, broodjestester, Michelle Langerak, best food review, Joyce Rikken, Mark Wiens enzovoort
Is dat die Facebook link van laatst? Ik klik niet op dingen waarvan ik niet weet wat het is. Gemiste kans begrijp ik nuquote:Op maandag 26 januari 2026 19:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van Der Postillion, die had ik hier ook al gedeeld
Hehequote:Op maandag 26 januari 2026 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
1867 is wel een beetje over de datum he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |