quote:
Op maandag 26 januari 2026 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:[..]
Wauw

Pasta... lekker? Als ik iets neutraal vind op zo'n bord dan is dat de pasta. Saus maakt smaak! Maar wellicht is dat neutrale juist waar je van houdt ofzo?
En heej: niemand heeft er last van als jij je pasta zo eet dus lekker blijven doen
Hoe doe je dat met uit eten? Want daar zal bij een AVGtje eea toch ook vaak op elkaar liggen?
Het is ook wel pasta met truffelolie haha, of met gewone olie en kaas.
En de saus zit geen knoflook of ui of pepers of iets in, dus behalve de smaak van tomaat en linzen zit daar ook niet per se veel smaak aan

Bij uiteten eet ik het gewoon hoe het komt, maar verbazingwekkend vaak ligt het wel naast elkaar hoor. En anders haal ik het dus van elkaar af en eet ik het los op :p. Maar als wokspul bv gemengd komt dan eet ik het gewoon gemengd.
Verschilt ook wel per soort; noodles eet ik bv wel gemixt met groente en kip/vega, maar rijst liever los. Salade eet ik ook niet eerst alle geitenkaas en dan alle courgette en dan alle blaadjes sla oid

maar gewoon door elkaar. En soms vind ik gemengd met saus ook wel lekkerder hoor, pasta met pestosaus bv dat eet ik wel samen, of bloemkool met kaassaus, zoiets. Als het dus echt een soort sausje is zoals mayo voor friet is. Een tomatensaus met vulling (vlees/vega/groenten) zie ik als een soort los te eten maaltijdcomponent, pestosaus of kaassaus niet. Die eerste gaat dan los, de tweede en derde wel gemengd.
#complex
Brood besmeer ik wel haha. Stamppot mag wel gemengd, want dat is stamppot. Dat hoort gemixt, dat zijn geen twee losse maaltijdcomponenten. Sushi eet ik ook niet de rijst en vulling/topping los van elkaar, want hoort samen. En ik lik daar ook niet los de sojasaus bij op

. Stoofpot maak ik wel de groente apart. Dus stoofvlees met saus, aardappelen en groente apart op bord en dan eet ik de saus vh stoofvlees wel bij mn aardappelen ook, maar ik mix de aardappelen niet met vlees of groente en vlees ook niet met groente.
[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 26-01-2026 16:51:42 ]