abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219932070
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik vind Trump momenteel erg stil, op alle fronten.
Behalve dan op zijn eigen social media kanaal, daar strooit ie nog dagelijks met hersenscheten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219932073
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat slaan we voor het gemak maar over
Ja.
pi_219932079
quote:
11s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:12 schreef epicbeardman het volgende:
Zijn de ICE rellen niet gewoon afleiding van de Epstein files? sinds de laatste dump van de Epstein files is het akelig stil vanuit de democraten.
Ja, het is inderdaad zo dat men dit, maar ook Groenland, ziet als een afleidingsmanoeuvre van Trump.

En dat lukt aardig.
Je ziet nog wel de oproep om de rest vrij te geven, maar dat raakt aardig verstomd door de commotie in Minneapolis...

Hij heeft iets van 1% vrijgegeven van de files.

Ik ben benieuwd of hij de rest nog gaat vrijgeven.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219932084
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:14 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat zou een ding kunnen zijn ja. Het antwoord is dat ze dat inderdaad zouden moeten weten als ze goed getraind samen zouden werken maar dat het erop lijkt dat ze niet weten van elkaar wat ze doen en wat er al is gebeurd.

Dus als er dan eentje wegloopt met het wapen, iemand GUN GUN GUN begint te schreeuwen, er blijkbaar een ongewild schot afgaat en vervolgens iemand 10 kogels in de nek van iemand pompt die geknield zit, dan geeft dat voor mij wel aan dat er wat stationnetjes over zijn geslagen bij dat stukje training.
Normaliter blijven demonstranten ook wel op afstand als ICE rondloopt met wapens. Deze groep doet dat dus niet en kiest soms voor de aanval.
pi_219932091
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 12:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Die plicht heeft hij wel degelijk, de president is nu eenmaal verantwoordelijk voor het implementeren van federaal beleid dat nu ernstig word belemmerd door radicale activisten opgehitst door Walz en Frey.
Weet je zelf wat hier staat?
pi_219932093
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Weten zijn collega's dat ook?
Gezien de chaos weten die collegas geeneens wat ze zelf aan het doen zijn.
pi_219932098
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat verklaart niet waarom ICE overal met die gezichtsbedekking opereert, of wel?
Nou, joh waarom zou dat zijn anno 2026?
pi_219932099
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, het is inderdaad zo dat men dit, maar ook Groenland, ziet als een afleidingsmanoeuvre van Trump.

En dat lukt aardig.
Je ziet nog wel de oproep om de rest vrij te geven, maar dat raakt aardig verstomd door de commotie in Minneapolis...

het had 19 december al vrijgegeven moeten zijn. Dat is niet gelukt en het gaat ook niet meer gebeuren.
Maar voor @epicbeardman is dat geen enkele belemmering om ook bij dit onderwerp naar de democraten te wijzen.
pi_219932101
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:16 schreef Wantie het volgende:

[..]

En dat lukt aardig.

Ik heb eerlijk gezegd niet de illusie dat wij dat ooit volledig te horen zullen krijgen. Gaat een beetje een JFK verhaal worden, over 50 jaar komt wel een keer naar buiten als alle betrokkenen al overleden zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator maandag 26 januari 2026 @ 13:18:51 #130
5428 crew  miss_sly
pi_219932102
quote:
16s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:12 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ah het ligt aan de vertaling. :D
Heb ik er nog eentje van de universiteit:
[..]

Wat jij wil.
De omschrijving van de werkzaamheden heeft niets te maken met hulp verlenen, maar alles met opsporen en handhaven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219932104
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:17 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Weet je zelf wat hier staat?
Als je deze vraag moet stellen dan verraad je dat je zelf geen idee hebt wat er staat, maar goed ik speel mee, vertel wat is hier niet oké?
pi_219932106
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
het had 19 december al vrijgegeven moeten zijn. Dat is niet gelukt en het gaat ook niet meer gebeuren.
Maar voor @:epicbeardman is dat geen enkele belemmering om ook bij dit naar de democraten te wijzen.
Oh, deed hij dat?

Beetje raar, want het is Trump die ze vrij moet geven, en niet de Democraten.
pi_219932110
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Normaliter blijven demonstranten ook wel op afstand als ICE rondloopt met wapens. Deze groep doet dat dus niet en kiest soms voor de aanval.
Ja. En het is allemaal niet leuk wat hier gebeurd is. Maar met wapens op en bij iedereen kun je er donder op zeggen dat er vroeg of laat ongelukken mee gaan gebeuren.
  maandag 26 januari 2026 @ 13:21:20 #134
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219932130
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zelfs al was dat zo, dan nog is het bezopen om zo iemand in bedwang te houden en in zijn nek te schieten terwijl hij geen gevaar meer is.
pi_219932133
Ik vrees dat dit vaker voor gaat komen. En ik vrees dat figuren als Miller en Noem dit weten en prima vinden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219932141
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:19 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ja. En het is allemaal niet leuk wat hier gebeurd is. Maar met wapens op en bij iedereen kun je er donder op zeggen dat er vroeg of laat ongelukken mee gaan gebeuren.
Tel daar de woorden van de burgemeester bij op, het gebrek aan inzet vanuit de politie en we wachten rustig af tot de volgende dode te betreuren valt.
  maandag 26 januari 2026 @ 13:23:45 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219932149
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:19 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Het is de VS..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219932155
twitter

De woede zit er weer goed in, politie agenten geven ze nog net geen schouderklopjes.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219932166
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zelfs al was dat zo, dan nog is het bezopen om zo iemand in bedwang te houden en in zijn nek te schieten terwijl hij geen gevaar meer is.
Eens, die hele situatie daar is bezopen.
pi_219932167
quote:
7s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat jij wil.
De omschrijving van de werkzaamheden heeft niets te maken met hulp verlenen, maar alles met opsporen en handhaven.
Dus we zijn er uit. Het is toch wel een politiedienst. Dank je.

Jij denkt dat de hulpdiensten in bijv Nederland niet aan handhaving doen?
Ook daar zit je fout.
Al onze hulpdiensten doen in meer of mindere mate aan handhaving.
pi_219932168
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als je deze vraag moet stellen dan verraad je dat je zelf geen idee hebt wat er staat, maar goed ik speel mee, vertel wat is hier niet oké?
Die hele insurrection act heeft niks, maar dan ook niks met ICE te maken.

Gouverneurs hebben gewoon het recht om hun politie niet met ICE te laten samenwerken.

Dus leg jij maar eens uit waarom je de insurrection act aan haalt.
pi_219932169
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Tel daar de woorden van de burgemeester bij op, het gebrek aan inzet vanuit de politie en we wachten rustig af tot de volgende dode te betreuren valt.
Zeer triest.
pi_219932179
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Het is de VS..
Gelukkig wel ja.
pi_219932188
quote:
11s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:24 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

De woede zit er weer goed in, politie agenten geven ze nog net geen schouderklopjes.
Dit was voordat die twee ice mannen daar gingen staan. En het duurde lang voordat ze hulp kregen.

O starhopper, dit zijn die zombies.
pi_219932195
quote:
[ x ]

Je zal er maar een kamer hebben, lijkt me best beangstigend.
pi_219932196
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zag toch duidelijk politie bij de rellen bij dat hotel. Daar zijn ook wat demonstranten gearresteerd.
pi_219932204
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:25 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Die hele insurrection act heeft niks, maar dan ook niks met ICE te maken.

Gouverneurs hebben gewoon het recht om hun politie niet met ICE te laten samenwerken.

Dus leg jij maar eens uit waarom je de insurrection act aan haalt.
Beter had die dat wel gedaan, maar das mijn mening.
pi_219932210
quote:
[ x ]

twitter

Ik zeg het je Walz en Frey zijn aan het rebelleren tegen de federale overheid. Trump moet hard ingrijpen, <Knip> in de media praten dit soort gedrag goed of ze negeren het. Het word de hoogste tijd dat Trump dit achterlijke spelletje niet meer meespeelt, nogmaals midterms be damned, treed hard op, herstel de orde, trap die illegalen het land uit en arresteer een ieder die niet meewerkt. De tijd van pappen en nathouden is voorbij, dit langer laten dooretteren is te gevaarlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 26-01-2026 19:03:24 ]
pi_219932211
quote:
[ x ]

Is er wel "evidence" dat de politie het expres laat gebeuren? :s)
pi_219932213
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zag toch duidelijk politie bij de rellen bij dat hotel. Daar zijn ook wat demonstranten gearresteerd.
Er zitten ook gewoon burgers en personeel neem ik aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')