quote:Op maandag 26 januari 2026 13:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier zien we een ICE-pipo die dat wapen net veiliggesteld heeft.
quote:
Ok punt voor jullie. Ik zie het.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is de agent die hem het wapen afhandig had gemaakt. Bekijk die beelden nou gewoon eens een keer.
Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat Venezuela met een sisser is afgelopen, ik heb wel ruimte voor een paar Venezolaanse schonen.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wij vangen de vluchtelingen wel weer op
We gaan de VS dus vergelijken met Iran?quote:Op maandag 26 januari 2026 13:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat stonden die duizenden Iranezen ook op 8 en 9 januari…pakte ook niet goed uit.
ICE helpt de illegale latino's de grens weer overquote:Op maandag 26 januari 2026 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kun jij vinden, maar dat zit anders in elkaar.
ICE is een opsporings- en handhavingsdienst.
De politie in Nederland is een hulpdienst die hulp verleent bij noodsituaties en andere hulpdiensten ondersteunen.
Die uit Iran zijn anders ook niet verkeerdquote:Op maandag 26 januari 2026 13:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat Venezuela met een sisser is afgelopen, ik heb wel ruimte voor een paar Venezolaanse schonen.
De niet helemaal correcte vertaling die het wellicht het dichtste benadert maakt het nog steeds geen politie en geen hulpdienst.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:06 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)gratie%20en%20douane.
Klopt, zitten hele fraaie exemplaren tussen. Zonde dat ze zichzelf moeten bedekken.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die uit Iran zijn anders ook niet verkeerd
Weten zijn collega's dat ook?quote:Op maandag 26 januari 2026 13:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier zien we een ICE-pipo die dat wapen net veiliggesteld heeft.
Oh er zullen ongetwijfeld ook echt dingen gebeuren die onder de taakstelling van ICE vallen, maar daarvoor is niet de massale aanwezigheid overal met zware wapens en gezichtsbedekking nodig die we nu zien in die hele stad.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jawel, ze kwamen Jose Huerta-Chuma oppakken, had een gewelddadige overval gepleegd en was illegaal. Gelukkig hebben de demonstranten dat voorkomen zaterdag.
Ah het ligt aan de vertaling.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De niet helemaal correcte vertaling die het wellicht het dichtste benadert maakt het nog steeds geen politie en geen hulpdienst.
quote:de U.S. Immigration and Customs Enforcement, is een politiedienst van de federale overheid van de Verenigde Staten
Gezichtsbedekking is niet verboden, zelfs raadzaam met die kou voor beiden partijen.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh er zullen ongetwijfeld ook echt dingen gebeuren die onder de taakstelling van ICE vallen, maar daarvoor is niet de massale aanwezigheid overal met zware wapens en gezichtsbedekking nodig die we nu zien in die hele stad.
Die suggestie heb ik al vaker voorbij zien komen. Het komt Trump eigenlijk best wel goed uit zo.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:12 schreef epicbeardman het volgende:
Zijn de ICE rellen niet gewoon afleiding van de Epstein files? sinds de laatste dump van de Epstein files is het akelig stil vanuit de democraten.
Dat zou een ding kunnen zijn ja. Het antwoord is dat ze dat inderdaad zouden moeten weten als ze goed getraind samen zouden werken maar dat het erop lijkt dat ze niet weten van elkaar wat ze doen en wat er al is gebeurd.quote:
Ik vind Trump momenteel erg stil, op alle fronten.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:12 schreef epicbeardman het volgende:
Zijn de ICE rellen niet gewoon afleiding van de Epstein files? sinds de laatste dump van de Epstein files is het akelig stil vanuit de democraten.
Zeker over het punt dat een Obama approved judge de release van 5 mil files blocked atm.
Hij had een vergunning om zijn wapen verborgen te dragen. En dat is het enige wat hij deed. Dat wapen heeft hij nooit getrokken. Het zat nog in de holster toen het werd 'veiliggesteld'.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Helaas kunnen we niet vragen of die het achteraf zelf ook zo’n goed plan vond.
Dat verklaart niet waarom ICE overal met die gezichtsbedekking opereert, of wel?quote:Op maandag 26 januari 2026 13:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gezichtsbedekking is niet verboden, zelfs raadzaam met die kou voor beiden partijen.
Dat slaan we voor het gemak maar overquote:Op maandag 26 januari 2026 13:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die waren druk om hem in bedwang te houden nog.
Behalve dan op zijn eigen social media kanaal, daar strooit ie nog dagelijks met hersenscheten.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind Trump momenteel erg stil, op alle fronten.
Ja.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat slaan we voor het gemak maar over
Ja, het is inderdaad zo dat men dit, maar ook Groenland, ziet als een afleidingsmanoeuvre van Trump.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:12 schreef epicbeardman het volgende:
Normaliter blijven demonstranten ook wel op afstand als ICE rondloopt met wapens. Deze groep doet dat dus niet en kiest soms voor de aanval.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat zou een ding kunnen zijn ja. Het antwoord is dat ze dat inderdaad zouden moeten weten als ze goed getraind samen zouden werken maar dat het erop lijkt dat ze niet weten van elkaar wat ze doen en wat er al is gebeurd.
Dus als er dan eentje wegloopt met het wapen, iemand GUN GUN GUN begint te schreeuwen, er blijkbaar een ongewild schot afgaat en vervolgens iemand 10 kogels in de nek van iemand pompt die geknield zit, dan geeft dat voor mij wel aan dat er wat stationnetjes over zijn geslagen bij dat stukje training.
Weet je zelf wat hier staat?quote:Op maandag 26 januari 2026 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Die plicht heeft hij wel degelijk, de president is nu eenmaal verantwoordelijk voor het implementeren van federaal beleid dat nu ernstig word belemmerd door radicale activisten opgehitst door Walz en Frey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |