Dat is toch niet zo gek?quote:Op zondag 15 februari 2026 14:07 schreef V. het volgende:
Net mijn eerste rondje, weer opvallend veel raider flares, zonder dat ik bastions, rocketeers of ander zwaar geschut hoorde.
Ja, maar de ervaring leert dat het een andere meta is dan andersquote:Op zondag 15 februari 2026 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek?
A) je kunt ze afsteken om mensen te lokken en ze te beschieten en beroven
B) als je een snelle run wilt doen op zoek naar iets specifieks en je gaat zo goed als naakt zodat je kunt surrenderen als je het hebt
C) je bent in een party en je hebt iets aan een ander gegeven en surrendert allebei
D) je komt aan de andere kant van de map uit, met nog maar 15 minuten op de klok en je besluit te surrenderen
E) je bent weer eens te grazen genomen door een aantal arcs tegelijkertijd
F) je dacht dat je het wel zou redden maar ging toch dood toen je naar beneden sprong omdat je niet op tijd op de control drukte en bent nu dood.
Nergens last van gehadquote:Op maandag 16 februari 2026 23:18 schreef Drankster het volgende:
Lobbies hebben een reset gehad want de eerste 2/3 potjes vandaag was net het wilde westen.
Dit.quote:
He tried, he tried! Dat is al heel wat voro een Fransoosquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
Alleen een Fransoos die boos werd dat ik zijn zeer gebrekkige Engels niet snapte. Maar zelfs die schoot niet.
Gisteravond trios met wat vrienden en overal lijken op Blue Gate en Stella, wel wat vrienden gemaakt ook door simpelweg te gaan dansen. Dansen werkt áltijd.quote:
Hij had meer kans gehad op een nuttig antwoord als ie gewoon Frans had gesprokenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:17 schreef Troel het volgende:
[..]
He tried, he tried! Dat is al heel wat voro een Fransoos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |