quote:Hello, Raiders.
As we head into 2026, we’re excited to share our roadmap for the next four months. This will show you the types of new content to look forward to: new enemies, maps, conditions, or other changes. As you can expect, we’re not going to offer all the specifics, but enough that you know where we’re heading.
Stick around. After Escalation, there’s even more to come.
ESCALATION
The Cold Snap has passed, but its danger casts a long shadow. Extreme weather will continue to test Raiders as they scavenge the surface for the resources that keep Speranza running.
The increased ARC presence continues to trouble Shani as the Rustbelt grows more overwhelmed, but no one holds all the pieces. The scale of the impending escalation remains unknown. Venture topside into an increasingly volatile Rustbelt—and make sure you’re prepared for what’s to come.
Keep a lookout - new content is just around the corner.
See you topside,
The ARC Raiders Team
Heb je ook 5 miljoen? Want die zijn belangrijk voor de 5 extra in te zetten skill points in je skill tree.quote:Op maandag 26 januari 2026 09:01 schreef Troel het volgende:
Ik ben klaar voor de expeditie, heb het maximale aan blauwe punten dus ik ben vooral aan het wachten.
Jazeker. Maar ik heb de eerste niet gedaan, dus ik had niet die moeilijke shit die jij nu doet.quote:Op maandag 26 januari 2026 10:55 schreef V. het volgende:
[..]
Heb je ook 5 miljoen? Want die zijn belangrijk voor de 5 extra in te zetten skill points in je skill tree.
Bekijk deze YouTube-videoquote:HEADWINDS: READY TO GO AGAINST THE ODDS?
Hello Raiders,
The ice has melted. You have survived one of the most punishing winters in recorded Rust Belt history. Others weren’t so lucky.
Bodies that survived begin to thaw, revealing a hardened, resolute spirit. The Cold Snap either kills you, or it makes you stronger, and topside is experiencing more and more Raiders going against the odds for ever greater glory and rewards. On January 27th, our Headwinds update arrives.
SOLO VS SQUADS: MATCHMAKING OPTION
For those that have passed level 40 and are up to the challenge, it is now possible to test yourself as a solo in a lobby of squads. Will you be a hunter, a silent assassin, or a hidden looter? With extra XP on offer for joining as a solo against squads, all options are on the table.
TROPHY DISPLAY: PROJECT
Some Raiders have taken to hunting ARC for sport. No longer is it just about defence; these mavericks take the fight to the machines and harvest them for prizes. Build out your trophy case, progress through the levels, and unlock valuable items in the process.
BIRD CITY
Have you noticed more birds hanging around the Buried City? Now the ice has melted, these intrepid survivors are stocking up on supplies for their nests. You’ll find a lot of valuable loot in chimneys, but watch out for other Raiders… some will just be waiting for you to drop your guard.
COSMETICS
Headwinds also sees the introduction of two new cosmetic sets, suitable for going up against the odds. Will you don the Sandwalker Set to out maneuver your opponents with stealth and skill?![]()
Now is the time to challenge yourself and truly test your mettle. This is just the beginning - we need to know if you’re ready for the impending escalation.
See you Topside,
The ARC Raiders Team
Klinkt alsof er toch meer PvP inkomtquote:but watch out for other Raiders… some will just be waiting for you to drop your guard.
Mee eens.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:19 schreef Drankster het volgende:
January Update 1.13.0
Ik mis nog steeds het kunnen favorieten van items. Nu moet je zoeken in de bak met alle quick use items als ik net herbal bandages heb gecraft bijvoorbeeld, geef me gewoon een aparte tab met favoriete items zodat je heel snel een loadout kan maken.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Klinkt alsof er toch meer PvP inkomt
Dat nieuwe project? Ja ook wel, denk ik. Maar ja, over een paar weken toch weer alles kwijtquote:
Vriend had al bedacht dat je alles kon inleveren, dan van de laatste serie 1 zo'n geel ding niet moet doen. Dan expeditie en dan naar Stella om zo'n ding te halen en je hebt 300kquote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:20 schreef V. het volgende:
[..]
Dat nieuwe project? Ja ook wel, denk ik. Maar ja, over een paar weken toch weer alles kwijt
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2026 09:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Vriend had al bedacht dat je alles kon inleveren, dan van de laatste serie 1 zo'n geel ding niet moet doen. Dan expeditie en dan naar Stella om zo'n ding te halen en je hebt 300k
Maar ik gok dat dat geen optie is
En waar ik normaal veel last heb van packets die niet over komen heb ik nu nergens last vanquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
Arc is onder aanval van enorme ddos aanvallen schijnbaar
O is dat het. Had een ronde die grotendeels unplayable was, zoooo veeel lag.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
Arc is onder aanval van enorme ddos aanvallen schijnbaar
Dat is kut. Ik werd door een rocketeer vermoord toen ik bijna een leaper dood had. En toen werd ik afgemaakt door snipers die boven in de toren zaten en me wilden looten in plaats van ini de lift laten kruipen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:14 schreef V. het volgende:
ZO, net twee keer zo kut doodgegaan door die kut-ARC
Een keer door een rocketeer die het echt op mij had gemunt en maar op mij bleef jagen tot ik was doodvermoord. Echt, die had maar één missie in zijn leven: V.
om zeep helpen.
En echt, op Dam... bij de Domes... 3 fucking hornets die mij achtervolgden. Dus ik zo'n dome in, komen ze me achterna, naar binnen. Kansloos, ik kon geen kant op.
En hoewel ik ruim 6 miljoen aan coin heb tóch lichtelijk chagrijnig worden dat ik mijn loadout kwijt ben
Pilgrim's Peak op Blue Gate. Alles open maken wat je ziet en de prullenbakken niet vergeten. In een van de auto's buiten zat er ook een. Laatste potje daar precies de 3 gevonden die ik nog nodig had.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:25 schreef raptorix het volgende:
Ik moet trouwens light bulbs voor mijn expedition hebben, nergens te vinden die klote dingen.
Ja die auto bij het Noord Extraction Point die voor de Hedge staat heeft er altijd 2, en vond er bij toeval net 1 in Stella, Project schiet op, voor volgende stap had ik alles al op 3 humidifiers na.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pilgrim's Peak op Blue Gate. Alles open maken wat je ziet en de prullenbakken niet vergeten. In een van de auto's buiten zat er ook een. Laatste potje daar precies de 3 gevonden die ik nog nodig had.
En de auto aan de zuidwestkant van Electric substation op Dam Battelgrounds heeft een gegarandeerde spawn.
Ja zoiets, in meer of mindere extremen. Ik kon van de week een paar minuten niet van mijn plek, schoot iedere keer terug.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:25 schreef raptorix het volgende:
Hoe uit die lag zich? Dat je heel moeizaam voortbeweegt, alsof je door een magneet word teruggetrokken? Dat had ik net voor het eerst.
Ja wel klote, hierdoor 2 keer mijn sjieke layout verloren.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:02 schreef V. het volgende:
[..]
Ja zoiets, in meer of mindere extremen. Ik kon van de week een paar minuten niet van mijn plek, schoot iedere keer terug.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:32 schreef DrMarten het volgende:
Wat een kutspel is het ook
Ben op zoek naar leapers voor de expedition. 4 rondjes met wolfpack in mij aars en een paar andere granaten op zak, geen leaper te vinden op de plekken waar ik ze altijd tegenkom.
Dan maar even snell challenge doen en foto maken in de kios op buried. Al die granaten thuis gelaten. 3x raden wat er pal naast me spawnt op het moment dat ik in die kiosk sta
Net weer een zooi potjes met zijn 3-en naar leapers en surveyors gezocht en wederom niet een gevondenquote:
Ik kreeg net een hard crash waardoor mijn hele PC herstarte, daarna kon ik nog terugkeren in de game, had een hullcracker gekocht om dat eens te proberen dus niet kwijtquote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:39 schreef Troel het volgende:
Als je dan van die rode icoontjes rechts in beeld hebt meteen disconnecten en terug connecten.
Mijn ervaring is dat de kans dan het grootst is dat je nog leeft enzo.
Ik weet niet hoe dat op trio- en duo-maps is, maar ik kom wel eens een map tegen dat ik geen leaper zie, maar dat is echt uitzondering. Surveyors zie ik eigenlijk altijd wel, al is het alleen maar hun blauwe laserstraal in de verte.quote:Op zondag 1 februari 2026 00:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Net weer een zooi potjes met zijn 3-en naar leapers en surveyors gezocht en wederom niet een gevonden
De ene rocketeer na de andere, maat wat je nodig hebt is er gewoon niet.
Surveyors zie ik ook zelfden, 3 keer gezien, 1 keer afgeknalt.quote:Op zondag 1 februari 2026 09:11 schreef V. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat op trio- en duo-maps is, maar ik kom wel eens een map tegen dat ik geen leaper zie, maar dat is echt uitzondering. Surveyors zie ik eigenlijk altijd wel, al is het alleen maar hun blauwe laserstraal in de verte.
Kan het zijn dat die dingen op team-maps eerder gesloopt worden? Dus dat ze er wel waren, maar gewoon al zijn omgelegd en nog niet gerespawned?
Miaschien eens solo proberen?
Kan het
Had er net 1, ze zijn wel snel, kon hem geluk afknallen omdat ie vast zat tegen boomquote:
Ik zie ze er altijd. Dan wel in Red Lake, dan wel bij Testing Annex, dan wel in swamp. Maar gister echt niks. Meerder rondjes over de hele map en geen leaper gezien.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:21 schreef Troel het volgende:
Leapers sloop ik gewoon in mijn eentjeAls je begin van de game spawned heb je er eigenlijk altijd wel eentje op Dam.
Die map is ook gewoon heel groot, pas geleden kwam er een leaper zo uit de lucht gevallen.quote:Op zondag 1 februari 2026 09:11 schreef V. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat op trio- en duo-maps is, maar ik kom wel eens een map tegen dat ik geen leaper zie, maar dat is echt uitzondering. Surveyors zie ik eigenlijk altijd wel, al is het alleen maar hun blauwe laserstraal in de verte.
Kan het zijn dat die dingen op team-maps eerder gesloopt worden? Dus dat ze er wel waren, maar gewoon al zijn omgelegd en nog niet gerespawned?
Miaschien eens solo proberen?
Kan het
Ik ben daar ook paar keer geweest, wat me opvalt is dat 1 verdieping meestal crap is, en 1 verdieping goed.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:25 schreef V. het volgende:
23 mixtapes en 7.500.000
En wat wordt er slordig geloot, niet normaal meer.
Maar ik klaag niet. Zo besloot ik voor de zekerheid met nog 5 minuten op de klok toch maar even de Grandioso Apartments in te gaan: maar één verdieping half geloot. Ik haalde daar in bijna 4 minuten nog ruim 35.000 aan loot uit, inclusief een mixtape en zo'n glazen bol.
Onbegrijpelijk.
Je kunt inderdaad een heleboel moeite doen om blueprints te vinden, maar uiteindelijk heb je een meer dan prima loadout als je met een Anvil en Stitcher of Il Toro op pad gaat.quote:Op maandag 2 februari 2026 07:51 schreef raptorix het volgende:
Overigens ben ik van mening dat de wapens totaal unbalanced zijn ten opzichte van de kosten.
Ferro en Anvil zijn gewoon instapwapens, en het loont nauwelijks om andere wapens te gebruiken.
Wat volgens mij wel een mooi concept zou zijn is als je bounties op players kunt zetten ala RDR waarbij bijvoorbeeld een speler als rood oplicht als er een bounty op zijn hoofd staat, op die manier kun je spelers "bestraffen" die jouw gekilled hebben.
Nooit meegemaakt. Wel een keertje gehad dat vriend en ik bij toeval in dezelfde map zaten (maar wel aan de andere kant)quote:Op maandag 2 februari 2026 18:56 schreef V. het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag, is of het mogelijk is om te respawnen in een ronde waar je net bent doodvermoord.
Laats, ik was net 3 minuten aan het looten in Grandioso, toen ik echt heel laf werd beslopen en geheadshotteded terwijl ik in een la aan het neuzen was.
Snel weer een loadout bij elkaar geplukt en weer een map geladen. Qua tijd die verstreken was, had het zomaar dezelfde ronde kunnen zijn. Ben nog gaan checken, maar mijn lijk lag er niet.
Maar zo wel tof zijn. Kun je alsnog gaan jagen op je moordenaar.
Of dat je staat te hiden achter een doos en dat ie stiekem in 1 keer achter je zitquote:Op maandag 2 februari 2026 23:31 schreef V. het volgende:
Ik weet echt niet wat ik die rocketeers heb misdaan, maar kolere wat zijn die krengen opeens fel op mij.
Mijn vriend vind dat ook, maar ik heb nog steeds 9 van de 10 keer op Dam een leaperquote:Op maandag 2 februari 2026 23:02 schreef DrMarten het volgende:
Dit spel haat mij. 2 lange ronden Dam en een lange ronde Blue Gate en weer geen leaper te vinden. Die dingen zijn zeldzamer dan een Eenhoorn in het Lutterzand zo langzamerhand
Wel in Stella ff staan op een container staan dansen met een Duitser een Nederlander en 2 Engelse dames
Daar ben ik nog echt niet goed in. Leapers en rocketeers, prima, maar die anderequote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:55 schreef Troel het volgende:
Ik begin eindelijk genoeg lef te krijgen om actief mee te doen met matriarchs enzo. Kan inmiddels de bombardiers en de bastions wel in mijn eentje aan.
Het is net als bij shredders. Zorgen dat je iets hebt om achter te schuilen en op tijd daar gaan staan.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:57 schreef V. het volgende:
[..]
Daar ben ik nog echt niet goed in. Leapers en rocketeers, prima, maar die andere
O en shredders vind ik leuk om af te maken.
Ik ben nog steeds aan het prutsen met de ziplines, al een paar keer hierdoor bijna mijn eigen team vermoord.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:27 schreef V. het volgende:
Ook een beetje geëxperimenteerd met de snaphook omdat een paar keer de Bird City langs kwam. Da's handig om op lastig bereikbare daken te komen, maar dat gaat nog niet heel soepel
Een keer klem onder een dakrand
En een paar keer gelanceerd met pittige fall damage...
Ja, je krijgt per miljoen 1 skillpoint met een max van 5 (al hoop ik stiekem op een geheime 10m bonus. Maar dat zal wel niet).quote:Op donderdag 5 februari 2026 04:49 schreef raptorix het volgende:
Die 5 miljoen is toch alleen nuttig voor de eerste 5 skillpoints? Want die had ik volgens mij bij de start zo bij elkaar gesprokkelt, nu verwacht ik dat ik 5 miljoen wel ga halen (hoewel al 5 dagen niet gespeelt).
Ik raid meestal 50K per potje dus 10 avondjes spelen moet die 5 miljoen wel lukken.quote:Op donderdag 5 februari 2026 07:22 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, jw krijgt per miljoen 1 skillpoint met een max van 5 (al hoop ik stiekem op een geheime 10m bonus. Maar dat zal wel niet).
Die 5 miljoen bestaat uit je coins en je stash bij elkaar opgeteld.
Afhankelijk van hoeveel je moet is datnbest bij elkaar te sprokkelen.
Edit: net even teruggekeken. Vorige week dinsdag had ik de Expeditie rond en miljoen.
Gisteren stond mijn teller op 9 miljoen en daarbij heb ik dus nog 4,5 ton asn mixtapes en nog een aantal kostbare zaken aan mijn stash toegevoegd (snap hooks, wolfpacks etc).
Dus zeg netto pakweg 5 miljoen in ruim een week.
Volgens @Troel niet.quote:Op donderdag 5 februari 2026 07:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik raid meestal 50K per potje dus 10 avondjes spelen moet die 5 miljoen wel lukken.
Wat ik me afvroeg word je ARC project ook eigenlijk reset?
quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:38 schreef Troel het volgende:
Volgens patch notes reset het niet
[ afbeelding ]
quote:
Blue gate zit er altijd 1 bij Ruined Homestead. Als hij er niet is, dan komt hij na een paar min terug. Net zoals er altijd 1 zit op de dam in dam battlegrounds alhoewel dat heel soms een rocketeer is.quote:Op maandag 2 februari 2026 23:02 schreef DrMarten het volgende:
Dit spel haat mij. 2 lange ronden Dam en een lange ronde Blue Gate en weer geen leaper te vinden. Die dingen zijn zeldzamer dan een Eenhoorn in het Lutterzand zo langzamerhand
Wel in Stella ff staan op een container staan dansen met een Duitser een Nederlander en 2 Engelse dames
Requirement is verlaagd naar 3 miljoen heb ik gelezenquote:Op donderdag 5 februari 2026 07:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik raid meestal 50K per potje dus 10 avondjes spelen moet die 5 miljoen wel lukken.
Wat ik me afvroeg word je ARC project ook eigenlijk reset?
Ik snap je punt maar jij hebt je ook wel een heel ernstig bloedige bilnaad gelootquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:17 schreef V. het volgende:
Ik ben daar behoorlijk chagrijnig over.
Een beetje de drempel verlagen nadat anderen zich het bloed in de bilnaad hebben geloot?
Dat was het punt toch, dat het iets speciaals was voor de doorzetters?
Nu is het een soort ' iedereen een prijs en zijwieltjes'.
Wat een prut.
Ja precies. Sekiro, wat een kutgame. Maar wat tof als je weer een boss hebt weten om te leggen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:44 schreef Divje het volgende:
Haha heerlijke rant en wel mee eens hoor
Ik hou om dezelfde reden van Elden Ring, Sekiro enzo, tegelijkertijd háát ik die games ook grondig.
Maar je kan maximaal drie keer expeditie doen. Dus als je de eerste keer onvoldoende geld had kun je dat nooit goedmaken. En boeveel mensen hebben daadwerkelijk de eerste expeditie gedaan en hebben daarin te weinig geld gehad om alle 5 te krijgen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:17 schreef V. het volgende:
Ik ben daar behoorlijk chagrijnig over.
Een beetje de drempel verlagen nadat anderen zich het bloed in de bilnaad hebben geloot?
Dat was het punt toch, dat het iets speciaals was voor de doorzetters?
Nu is het een soort ' iedereen een prijs en zijwieltjes'.
Wat een prut.
Nou, ik heb de eerste expeditie gedaan in de (nu onterechte) wetenschap dat het 1 kans was.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar je kan maximaal drie keer expeditie doen. Dus als je de eerste keer onvoldoende geld had kun je dat nooit goedmaken. En boeveel mensen hebben daadwerkelijk de eerste expeditie gedaan en hebben daarin te weinig geld gehad om alle 5 te krijgen?
Het is niet alsof iedereen nu nog even die punten kan kopen he, het is een best select groepje volgens mij
Kiwami 3 is toch kut afaikquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:10 schreef Drankster het volgende:
Okay dus voor de 5 punten van de aanstaande expeditie moet ik 3 mil hebben en om de 5 punten van de vorige expeditie te kopen moet ik 1,5 mil hebben? Is dus 4,5 in totaal. Dat moet te doen zijn.
Al komen Dragon Quest VII, Yakuza Kiwami 3 en de nieuwe Resident Evil ook deze maand en heb ik net een shitload aan klassiekers op de Steam Deck gezet.
Ze hebben wat verhaal dingen en gezichten van personages veranderd maar dat boeit me niet want heb het origineel niet gespeeld.quote:
Que?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar je kan maximaal drie keer expeditie doen. Dus als je de eerste keer onvoldoende geld had kun je dat nooit goedmaken. En boeveel mensen hebben daadwerkelijk de eerste expeditie gedaan en hebben daarin te weinig geld gehad om alle 5 te krijgen?
Het is niet alsof iedereen nu nog even die punten kan kopen he, het is een best select groepje volgens mij
Wil je een paar miljoen van mij?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Que?
Ik had maar 1 skillpoint de eerste expedition. Voor de overige 4 hoef ik dus maar 1,2 milli + 3 milli voor de 5 nieuwe skill points te grinden.
Wat ik niet ga doen
quote:
Ik las vorige keer dat jij zei dat mensen slecht looten.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:51 schreef V. het volgende:
Magoed: 61 mixtapes, 30 wolfpacks en 10,1 miljoen cash
Appartments in Buried?quote:Op zondag 8 februari 2026 21:00 schreef V. het volgende:
Ja joh. Vandaag in één run 2 mixtapes, 1 snowglobe, 1 musicbox EN een cloak gevonden in twee geloote lokaties in de laatste 10 minuten van een ronde.
Mijn gemiddelde loot per run ligt boven de 100k, en dan zit er een rits late spawns bij.
Doel is om vóór de Expedition minimaal één keer 200k te looten in een rondje.
Misschien zat die persoon al vol?quote:Op maandag 9 februari 2026 07:42 schreef V. het volgende:
Yep. Apartments en locked room eindjw verderop. Ga je een locked room in, pak je de helft van de containers niet.
I'll never understand.
Dan zou je op zijn minst verwachten dat ie ff alle laden open trekt om te kijken of er niet toevallig een leuke blueprint in zit o.i.d.quote:
Tenzij ie zijn savepockets al vol heeft met precies die hij wil hebben? Ik weet t ook niet?quote:Op maandag 9 februari 2026 09:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan zou je op zijn minst verwachten dat ie ff alle laden open trekt om te kijken of er niet toevallig een leuke blueprint in zit o.i.d.
Zelfs dan, dan flikker ik wel een stapje ammo weg.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Tenzij ie zijn savepockets al vol heeft met precies die hij wil hebben? Ik weet t ook niet?
Tja en als je neergeschoten bent dan loot de ander de laatjes ook wel natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zelfs dan, dan flikker ik wel een stapje ammo weg.
Dat je niet alles meeneemt kan natuurlijk, maar niet alles open trekken in zo'n ruimte snap ik ook niet.
PVE event(?) tot met 24 februari. Maakt de kans groter op Queen onderdelen die nodig zijn voor de trophy display project die nu bezig is.quote:Shared Watch
This is an opportunity to team up in the fight against the machines.
The Shared Watch Event starts today and ends on February 24. Players will earn merits from destroying, assisting and damaging ARC and earn rewards. No merits will be earned from PvP encounters. Bring a friend or bring a stranger, but above all, bring enough ammo to make sure the machines notice you first.
Cold Snap Map Condition
Winter is not quite done with the Rust Belt - We are bringing back Cold Snap!
The map condition is back in rotation on outdoor maps with the same mix of risk and reward. Frostbite damage will make your trip topside a short one if you don’t seek shelter, but for those who do brave the tundra - there’s increased loot value at stake!
You can still collect Candleberries, but they are no longer tied to any event. You can also collect, and throw, snowballs! Use them wisely, or don't.
Maar jij kunt de 2e expeditie doen en ligt daardoor weer voor op de anderen. Je had ook wel kunnen verzinnen dat zo'n expeditie niet bij 1 x blijft, zo blijf je het weer net ietsje langer spelen. Het is zo'n beetje iets als seasons wat ieder ander online game heeftquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:45 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, ik heb de eerste expeditie gedaan in de (nu onterechte) wetenschap dat het 1 kans was.
En nu kunnen mensen alsnog, met minder investeringen hetzelfde resultaat behalen.
Dat voelt niet helemaal eerlijk.
Lol, wolfpacks zijn relatief simpel te maken maar 61 mixtapes bewarenquote:Op zondag 8 februari 2026 19:51 schreef V. het volgende:
Magoed: 61 mixtapes, 30 wolfpacks en 10,1 miljoen cash
Nee, dat snap ik wel, maar waar het mij om gaat, is dat je een kans krijgt om de eerste te doen. Lukt dat niet, prima, doe je de tweede, met bijbehorende perks. Alleen, je loopt er eentje achter,quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:09 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Maar jij kunt de 2e expeditie doen en ligt daardoor weer voor op de anderen. Je had ook wel kunnen verzinnen dat zo'n expeditie niet bij 1 x blijft, zo blijf je het weer net ietsje langer spelen. Het is zo'n beetje iets als seasons wat ieder ander online game heeft
77 inmiddels. En ruim 11 miljoen aan cashquote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:11 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Lol, wolfpacks zijn relatief simpel te maken maar 61 mixtapes bewarendaar heb je aardig wat doorzettingsvermogen voor nodig
Ik ben ook maar een ouwe autistquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:20 schreef Troel het volgende:
Zo, ik heb mijn 1050 puntjes binnenEn zo doet iedereen wat anders
Dan verschillen we enkel qua leeftijdquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:58 schreef V. het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een ouwe autist
Maar ik word zo lekker zen van dat looten...
Al wordt vier mixtapes wel onmogelijk om te verbeteren. Maar ik ga nu voor de twee ton.
Jezusquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:48 schreef V. het volgende:
Unbelievable... VIER mixtapes in één rondje. Nog nooit meegemaakt
[ afbeelding ]
En daarmee kom ik op 84![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En aangezien ik met een loadout van rond de 50k op pad ging, nader ik mijn lootronde van 200k
[ afbeelding ]
Bij mij inmiddels ookquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:06 schreef Tim_G het volgende:
[..]
JezusBack space is bij mij wel een dingetje.
En dan heb jij meer slots omdat je al expeditie gehad hebtquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:44 schreef V. het volgende:
[..]
Bij mij inmiddels ook
Ben aan wolfpacks en mixtapes al 57 slots kwijt.
Ik denk dat dat komt door die nieuwe meta, waar je extra punten krijgt door samen arc uit te schakelen. Ik zie nu veel vaker dat mensen meehelpen als ik bezig ben met wat hornets of snitches en heb zelf die neiging ook.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:45 schreef DrMarten het volgende:
Wat een fucking schijtspel is het soms ook. Had weer een quest "destroy a leaper". Ik gooi 4 granaten op dat ding, schiet het meeste op dat ding, maar omdat iemand anders kennelijk net het laatste schot heeft, krijg ik die quest niet
Kan ik gvd weer op zoek naar zo'n kutbeest.
Maar als je dan de meeste damage doet op zo'n ding, hoor je die kill ook te krijgen naar mijn mening. Daar zit voor mij de ergernis.quote:Op donderdag 12 februari 2026 07:45 schreef V. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt door die nieuwe meta, waar je extra punten krijgt door samen arc uit te schakelen. Ik zie nu veel vaker dat mensen meehelpen als ik bezig ben met wat hornets of snitches en heb zelf die neiging ook.
Ja, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar als je dan de meeste damage doet op zo'n ding, hoor je die kill ook te krijgen naar mijn mening. Daar zit voor mij de ergernis.
Nu net weer. Spawn helemaal in de zuid-oosthoek van de map met basic lodaout van 20k en ruim 17 minuten op de klok. Plaza Arbusto Farmacia (breakable door): niet geloot. Onderste verdieping Space building (groene lockers): niet geloot. Grandioso Apartments: deels geloot.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik las vorige keer dat jij zei dat mensen slecht looten.
Nu speel ik de laatste tijd wat anders (af en toe), dus daar zitten ook runs tussen met een augment van 24 slots en 1 light shield en 1 simpel wapen.
Man, wat had jij gelijk zeg, gemiddeld ligt er op een reeds bezochte verdieping wel 10k aan loot dat niet gezien is.
Dat heb ik idd ook vaak. Questje doen, of dingen zoeken die ik nodig heb. Als de stash vol zit met nuttige dingen zoek ik de uitgang op.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:43 schreef Drankster het volgende:
Niet iedereen is een loot goblin. Ik doe vooral trials (arcs killen), projects en quests. Zoals van de week had ik een portable TV nodig, binnen enkele minuten gevonden in de archives van Stella Montis en daarna linea recta naar de metro. Er was vast genoeg te looten nog maar daar had ik helemaal geen zin in want ik had wat ik zocht.
Als je alles hebt, wat maakt het dan uitquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:38 schreef raptorix het volgende:
Ik twijfel nu of ik project ga doen, ik heb in principe alles klaar, maar vraag me af of het wel waard is....
Inderdaad , dan kan het pas echt beginnenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je alles hebt, wat maakt het dan uit
Ik bedoelde alles qua projectquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je alles hebt, wat maakt het dan uit
Klopt, of er zit een foutje in de matchmaking.quote:Op zondag 15 februari 2026 06:34 schreef raptorix het volgende:
Ik weet bijna vrij zeker dat er een algoritme update is geweest, in alle weken dat ik speel ben ik 1 keer beschoten, nu kom ik in 5 raids 3 keer in een vuurgevecht, laatste potje binnen 3 minuten afgeslacht door 2 man, man man.
Ik denk dat het geen foutje is maar een bewussie, overigens al bevestigt door vele anderen, dus niet alleen mijn observatie.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, of er zit een foutje in de matchmaking.
De sfeer was opeens grimmig gisteren
Nou bereid je maar voor je kunt bijna geen enkele lobby meer vertrouwen, lijkt of ze het wel omgedraaid hebben, dat de zero shooters nu expres bij de grootste ratten worden ingedeeld.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:03 schreef V. het volgende:
Ik zat van de week ook ineens in een oorlogslobby.
En gisteren opeens een intens lage rat. Benaderde mij vriendelijk, vroeg of ik nog iets nodig had. Ik had net twee wolfpacks bij me om uit te delen. Dus gaf hem er eentje.
"Wow thank you very much"
Draai me om en wordt in de rug doodvermoord.
Zeer slecht voor mijn humeur.
Gelukkig had ik nog niet echt geloot of belangrijke cores bemachtigd en die andere wolfpack zat in mijn butt.
Maar toch. Fijne loadout naar een laffe lul.
Nou, da's mooi, want ik heb net gisteren besloten om iedereen die schuin naar me kijkt in zijn bek te schieten.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou bereid je maar voor je kunt bijna geen enkele lobby meer vertrouwen, lijkt of ze het wel omgedraaid hebben, dat de zero shooters nu expres bij de grootste ratten worden ingedeeld.
Ik heb een geniaal plan, ik ben nu al 2 keer op rij direct afgeknalt in de staff room in het rode gebouw in spacecity, ik wacht ze nu op en dan ram in van buiten een doorlocker onder de deurquote:Op zondag 15 februari 2026 09:45 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, da's mooi, want ik heb net gisteren besloten om iedereen die schuin naar me kijkt in zijn bek te schieten.
Ah jammerquote:Op zondag 15 februari 2026 09:52 schreef V. het volgende:
Volgens mij kun je die van beide kanten breachen
Gisteren met een maatje in Stella Montis met een key voor de archieven.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb een geniaal plan, ik ben nu al 2 keer op rij direct afgeknalt in de staff room in het rode gebouw in spacecity, ik wacht ze nu op en dan ram in van buiten een doorlocker onder de deur
Grappig, ik herken dit dus echt niet. Ik tref zelden in een potje alleen nog zo'n debiele laffe schieter. Als ik met mijn vriend een potje doe, dan zijn we wel wat voorzichtiger, maar ook daar komen we deze mensen meestal niet tegen. Maar: wij schieten dan ook niet terug, dus zijn echt supersuperlief en worden misschien daarom ook wel in die lobby's geplaatst?quote:Op zondag 15 februari 2026 13:34 schreef raptorix het volgende:
Pfff ben je met ze 2en een bastion aan het afknallen, komt er weer zo een gast die mijn maatje neerknalt, kon hem nog half raken, maar in donker niet goed zien en werd alsnog in de rug afgeknalt, viespeuken, als dit zo blijft ben ik wel klaar met het spel.
Heb je vandaag al gespeelt, want het is sinds vannacht ingegaan.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Grappig, ik herken dit dus echt niet. Ik tref zelden in een potje alleen nog zo'n debiele laffe schieter. Als ik met mijn vriend een potje doe, dan zijn we wel wat voorzichtiger, maar ook daar komen we deze mensen meestal niet tegen. Maar: wij schieten dan ook niet terug, dus zijn echt supersuperlief en worden misschien daarom ook wel in die lobby's geplaatst?
Dat is toch niet zo gek?quote:Op zondag 15 februari 2026 14:07 schreef V. het volgende:
Net mijn eerste rondje, weer opvallend veel raider flares, zonder dat ik bastions, rocketeers of ander zwaar geschut hoorde.
Ja, maar de ervaring leert dat het een andere meta is dan andersquote:Op zondag 15 februari 2026 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek?
A) je kunt ze afsteken om mensen te lokken en ze te beschieten en beroven
B) als je een snelle run wilt doen op zoek naar iets specifieks en je gaat zo goed als naakt zodat je kunt surrenderen als je het hebt
C) je bent in een party en je hebt iets aan een ander gegeven en surrendert allebei
D) je komt aan de andere kant van de map uit, met nog maar 15 minuten op de klok en je besluit te surrenderen
E) je bent weer eens te grazen genomen door een aantal arcs tegelijkertijd
F) je dacht dat je het wel zou redden maar ging toch dood toen je naar beneden sprong omdat je niet op tijd op de control drukte en bent nu dood.
Nergens last van gehadquote:Op maandag 16 februari 2026 23:18 schreef Drankster het volgende:
Lobbies hebben een reset gehad want de eerste 2/3 potjes vandaag was net het wilde westen.
Dit.quote:
He tried, he tried! Dat is al heel wat voro een Fransoosquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
Alleen een Fransoos die boos werd dat ik zijn zeer gebrekkige Engels niet snapte. Maar zelfs die schoot niet.
Gisteravond trios met wat vrienden en overal lijken op Blue Gate en Stella, wel wat vrienden gemaakt ook door simpelweg te gaan dansen. Dansen werkt áltijd.quote:
Hij had meer kans gehad op een nuttig antwoord als ie gewoon Frans had gesprokenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:17 schreef Troel het volgende:
[..]
He tried, he tried! Dat is al heel wat voro een Fransoos
Dit zijn mensen die irl volgens mij ook niet sporen.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:03 schreef V. het volgende:
Ik zat van de week ook ineens in een oorlogslobby.
En gisteren opeens een intens lage rat. Benaderde mij vriendelijk, vroeg of ik nog iets nodig had. Ik had net twee wolfpacks bij me om uit te delen. Dus gaf hem er eentje.
"Wow thank you very much"
Draai me om en wordt in de rug doodvermoord.
Zeer slecht voor mijn humeur.
Gelukkig had ik nog niet echt geloot of belangrijke cores bemachtigd en die andere wolfpack zat in mijn butt.
Maar toch. Fijne loadout naar een laffe lul.
Poah ondertussen twee dode queens en drie cores verder. Nu op pagina 6/6. Gaat het dan tóch lukken?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gisteravond trios met wat vrienden en overal lijken op Blue Gate en Stella, wel wat vrienden gemaakt ook door simpelweg te gaan dansen. Dansen werkt áltijd.
10 leapers pulse units op één avond gefarmed. Ik door naar pagina 4/6 van het project en blijkbaar heb je drie(!) Queen cores nodig, ik dacht met één wel voldoende te hebben.![]()
Gewoon fucking poot afschieten.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:22 schreef V. het volgende:
Ja, die queens en bombardiers daar waag ik mij in mijn eentje niet aan. Op solo's is dat niet te doen.
Neeee dat redt niemand. Queens/matriarchs moet echt met een paar man. Minimaal 5 en dan nog goede loadouts en het liefst goede comms. Onderdeel voor onderdeel kapot schieten tot je bij de kern bent. Kan zo een kwartier duren.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:22 schreef V. het volgende:
Ja, die queens en bombardiers daar waag ik mij in mijn eentje niet aan. Op solo's is dat niet te doen.
Ik heb op een gegeven moment night mode aangezet. Dan worden lage tonen minder hard en voetstappen hoor je beter. Ook de richting van schoten worden dan duidelijker vind ik.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een Bose headset gekocht, dat is best heftig qua geluiden 🙈
Tsjezus.. gewoon wow.
Ik moet nog even heel veel dingen uitzoeken. De mic doet het niet met het draadje (lijkt te kloppen met wat ik lees, daarom heb ik hem ook niet gekocht, maar wel jammer)quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Neeee dat redt niemand. Queens/matriarchs moet echt met een paar man. Minimaal 5 en dan nog goede loadouts en het liefst goede comms. Onderdeel voor onderdeel kapot schieten tot je bij de kern bent. Kan zo een kwartier duren.
[..]
Ik heb op een gegeven moment night mode aangezet. Dan worden lage tonen minder hard en voetstappen hoor je beter. Ook de richting van schoten worden dan duidelijker vind ik.
Sound design is echt fantastisch ja. Bijna zonde om deze game zonder headset te spelen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 23:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik moet nog even heel veel dingen uitzoeken. De mic doet het niet met het draadje (lijkt te kloppen met wat ik lees, daarom heb ik hem ook niet gekocht, maar wel jammer)
Maar de hoeveelheid geluidjes in dat spel, niet normaal zeg.
Wist ik veel dat een fireball nog een minuutje bleef sissen en met die koptelefoon hoor je dat heel erg.
Wind, omroepen, arc probes, het is een boel. Veel te veel voor deze halve autist.
Met dat ding op ga ik echt niet naar stella montis toe 🤣🤣
Bombardiers zeker welquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:22 schreef V. het volgende:
Nou ja, het doodmaken misschien wel, maar het gezeik daarna met alle ratten die cores komen looten van jouw geslachte trofee.. Ik vind het niet te doen.quote:
best kans dat ze daar wat aan gaan doen, want het is al een running gag dat alleen werkloze europeanen die gekleurde eendjes hebben uit Bird City.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:43 schreef DrMarten het volgende:
Ik begin het irritant te vinden dat dit spel kennelijk continu hetzelfde schema heeft qua nightraids e.d.
Je hoort iedereen iedere keer over blueprints vinden in nightraids, maar die zijn nooit actief in de paar uur dat ik speel per dag. Ben er deze week eens op gaan letten en iedere keer als ik inlog rond half 9 - 9 uur 's avonds duurt het nog 2-3 uur voordat ergens een nightraid actief is (stella uitgezonderd zo nu en dan, maar fuck stella).
Heb wel iedere keer hidden bunker en coldsnap enzo, maar het zou fijn zijn als dst allemaal wat meer random zou zijn.
Moet je die eendjes bewaren?quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
best kans dat ze daar wat aan gaan doen, want het is al een running gag dat alleen werkloze europeanen die gekleurde eendjes hebben uit Bird City.
Spaceloot op Spaceport kan ik volgens mij alleen in het weekend om 1600 spelen of vroeg in de ochtend.
Ehh, totaal niet.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:54 schreef V. het volgende:
[..]
Moet je die eendjes bewaren?
Ik verkoop ze altijd
Oeh, da's wel weer tof.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ehh, totaal niet.
Maar als je kijkt in je "kamer", dan zie je ze staan.
Ik heb bv een epic tropical duck, die verkoop ik uit principe niet.
Vraag me niet waarom 🤣
Voor jou was het tof geweest als je mixtapes had gehad met verschillende nummer..quote:
Nou, ik kan voor de Expeditie weer 100 tapes hebben hoor. Ik vind er rond de 10 per dag. Nog wat elpees erbij, radiootje. Kijken of dat er leuk uitziet.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Voor jou was het tof geweest als je mixtapes had gehad met verschillende nummer..
Dan wil je toch 1 tot met 100 hebben als ze er waren.
Nu heb ik trouwens ook een goed idee voor die makers.
ArtRaiders, dat je gestolen schilderijen moet verzamelen
Lijkt me supermakkelijk te creeren voor ze. Gewoon even in de loop van de loot toevoegen.
Bedoel als het mixtape volume.3, vol.6 en vol. 36 enzo waren geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:16 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, ik kan voor de Expeditie weer 100 tapes hebben hoor. Ik vind er rond de 10 per dag. Nog wat elpees erbij, radiootje. Kijken of dat er leuk uitziet.
Oooh kunstwerken looten
En dan echt maar één Mona Lisa in rotatie, één Sterrennacht, etc.
Die dan echt een godsvermogen waard zijn.
Ik zag laatst een goede video, hoe je hem wel solo kunt doen, gewoon continue op het zelfde been schieten tot die er af valt, en dan wachten tot ie het hazenpad kiest en dan het been leegroven.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:22 schreef V. het volgende:
Yep, hier ook vandaag.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:24 schreef V. het volgende:
Echt ik ben in geen tijden zo vaak door cornercamperlosers afgemaakt als de afgelopen week.
Die matchmaking klopt van geen kant meer.
Ik denk dat ik er maar mee stop en iets anders ga spelen.
Het was leuk zo lang het duurde.
Bij mij lijkt het wel alsof het teruggedraaid is, ik loop er nauwelijks nog tegen aan. Afgelopen 2 dagen 1 keer beschoten. Had trouwens wel iets geks op Space, ik breach daar de Room in de kelder van het rode gebouw, waar ook de rode lockers staan en waar er altijd dure spulletjes in zitten. Kom ik bij de laatste rij, staat daar een kerel, ik weet zeker dat hij me niet voorbijgelopen is, zou hij een wallhack hebben gebruikt?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:24 schreef V. het volgende:
Echt ik ben in geen tijden zo vaak door cornercamperlosers afgemaakt als de afgelopen week.
Die matchmaking klopt van geen kant meer.
Ik denk dat ik er maar mee stop en iets anders ga spelen.
Het was leuk zo lang het duurde.
quote:Dam Battlegrounds: Map update
A high-security area in Dam Battlegrounds has been uncovered. The Controlled Access Zone is a high value loot area that’s just waiting to be explored - you’ll know you’ve arrived when you see the Rocketeer chandelier.
New ARC threat:
Two unique ARC machines have been spotted on the surface, and these machines will challenge Raiders to fight in new and creative ways.
The Firefly is a floating nightmare: an armored flying machine that emits a jet of flame, burning your Raider to a crisp unless you can move quickly or find cover.
The Comet is a spherical ARC machine that calmly patrols the surface, until it comes across an unsuspecting Raider. You better not let this one get too close - once it sees you, it will lock on with a frightening focus before exploding with a seismic boom.
Hurricane map condition:
On February 24th, the Hurricane will strike. During this new map condition, Raiders will need to contend with several intense gameplay challenges.
Wind:
The wind will change how you navigate topside. When you have a tailwind, you’ll feel fast and nimble, but fighting against the gales will inhibit your speed and quickly drain your stamina. Throwables will also behave differently in these conditions, and it may take a while to master the trajectory of thrown items like grenades. Other aspects of gameplay like smoke, gas, and even jumping will be affected by the power of the Hurricane.
Debris:
The gale forces of the Hurricane will inevitably kick up dirt and debris from the surface. Your shield was not built to handle this onslaught, and will glitch and spark as it is struck by small items. Out in the open, this will degrade your shield and make you more visible to other Raiders. You’ll have to decide when to wear your shield, and when it becomes a hindrance.
Visibility:
The skies have shifted and low clouds make topside almost unrecognisable. Your vision will be limited, meaning ARC can easily become an unwelcome surprise. Stay vigilant, and try to listen through the howls of the wind to gauge the danger.
Low visibility can also be turned to your advantage. When shieldless, other Raiders will find it harder to spot you amongst the chaos of the storm.
First Wave Caches:
A Raider always sees the opportunity where others only see danger. Rumors are circulating of valuable Raider Caches, relics of the First Wave, that have been unearthed by the ferocious winds. If you can battle the elements, get through the ARC, and outsmart rival Raiders, who knows what you might find.
Removed PvP Featsquote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:12 schreef Drankster het volgende:
Shrouded Sky - Patch Notes 1.17.0
Veel notes, goeden update.
Ik heb mijn kritiek op de game, maar ik vind ze voor een game die 40 euro kostte dat ze lekker veel en regelmatig content toevoegen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:23 schreef MMaRsu het volgende:
Vind t allemaal wel wat magertjes
Heb al ff nie gespeeld maar heb nou niet zoiets van wow big update
Maar oke dat hebben ze ook nooit gezegd natuurlijk
Ja ze zetten helaas ook in op de carebearsquote:
Nouja, ik kan niet wachten totdat er wat fatsoenlijke vrouwengezichten komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:03 schreef V. het volgende:
[..]
Nououou, het is toch wel meer dan dat?
De mannengezichten zijn ook niks. Mede daarom heb ik ook een vrouwelijke avatar.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet wachten totdat er wat fatsoenlijke vrouwengezichten komen.
Da's hooguit een paar minuter werkquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:37 schreef raptorix het volgende:
ben nu een LLM model van 70GB aan downloaden
Gisteravond wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 18:33 schreef Droopie het volgende:
Doet bij jullie de microfoon het wel gewoon? Ik zit ook al 3 dagen in lobbies waar niemand kan praten.
Speel op de ps5
Echt he, maar ik vind het wel logisch..quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:51 schreef DrMarten het volgende:
Zie net ook pas wat je nu nodig hebt voor wolfpacks en traiblazers. Heb goddomme net die blueprints
Helemaal die wolfpacks wordt een dingetje
Het kost je 2 wolfpacks om een rocketeer neer te halen, krijg je 1 driver voor terug waar je dus weer 1 wolfpack van kan makenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt he, maar ik vind het wel logisch..
Maar die ARC's lijken ook meer kracht te hebben, mn maat werd in 1x neergelegd 😅
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het kost je 2 wolfpacks om een rocketeer neer te halen, krijg je 1 driver voor terug waar je dus weer 1 wolfpack van kan maken
Dat wordt dus weer 1000 husks open maken in de hoop dat je er op die manier een paar tegenkomt.
Er zijn meer manieren om ze om te leggenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het kost je 2 wolfpacks om een rocketeer neer te halen, krijg je 1 driver voor terug waar je dus weer 1 wolfpack van kan maken
Dat wordt dus weer 1000 husks open maken in de hoop dat je er op die manier een paar tegenkomt.
2x XP map conditions en je krijgt er wel 3 of 4 per Rocketeer. In Arc couriers kom je ze ook tegen (geen probes)quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon neerhalen met een anvil.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is er iets met je pc wat niet helemaal lekker loopt? Ik herken deze shit namelijk dus echt niet.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:33 schreef V. het volgende:
Dussssss. Just checking in, de Expeditie aanmelden en verder kijken of de game het weer wil doen,
Vier keer proberen te spelen.
Vier keer een Unreal process crash.
Wat een buggy kutgame.
Ik heb meer dan 400 games. Ik zit 19 jaar op Steam.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Is er iets met je pc wat niet helemaal lekker loopt? Ik herken deze shit namelijk dus echt niet.
Het hoeft natuurlijk maar 1 klein ding te zijn wat mis gaat. Ze hebben het wel strak staan, want ik had een keer nog een autoclicker aanstaan vanwege cookieclicker en toen werd ik gedisconnectquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:39 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 400 games. Ik zit 19 jaar op Steam.
Al mijn games bij elkaar zijn in die 19 jaar bij lange na niet zo vaak gecrashed als deze game in een paar maanden.
Ik draai games als Indiana Jones, Clair Obscur (die zwaardere eisen hebben) zonder enig probleem.
Het is de game.
Of engine?quote:
Ik heb heeeeeel misschien iets ontdekt dat het mogelijk zou kunnen zijn. Maar goed, dat heb ik al een paar keer eerder gedacht, dus ik ga het niet hardop zeggen, want dan jinx ik het misschien.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk maar 1 klein ding te zijn wat mis gaat. Ze hebben het wel strak staan, want ik had een keer nog een autoclicker aanstaan vanwege cookieclicker en toen werd ik gedisconnect
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |