Nah, hij begint zo weer te schreeuwen dat je niet gewapend op ICE ICE baby af moet lopen en ze niet moet uitdagen.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dus is het hun fout en schuld. We komen er wel.
Dan heeft hij niet goed gecommuniceerdquote:Op zondag 25 januari 2026 20:05 schreef incel het volgende:
[..]
Dat hadden die andere agenten waarschijnlijk niet op tijd door
Hoe het Trump-regime daar de boel bestiert is in elk geval niet hoe ik de overheid van een enigszins beschaafd land zou herkennen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat je iets tiranniek vindt wil niet zeggen dat het zo is natuurlijk.
Waarvan akte.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nah, hij begint zo weer te schreeuwen dat je niet gewapend op ICE ICE baby af moet lopen en ze niet moet uitdagen.
"Als je niet dezelfde ideologie hebt als ik die haaks staat op de wet dan ben je een troll"quote:Op zondag 25 januari 2026 20:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik weet het zeker je bent een trol, zo simpel kan een mens in het echt niet zijn.
Uit de videos blijkt dat de schutter ziet hoe zijn collega het slachtoffer ontwapent. Hij staat er vlak naast.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan heeft hij niet goed gecommuniceerd
Probeer jij dat maar eens ja als je met iemand aan het vechten bent die naar z'n vuurwapen probeert te grijpen, klein foutje en je bent dood. Daarom mogen die agenten hem gewoon uitschakelen en hebben ze dit ook gewoon gedaan.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan heeft hij niet goed gecommuniceerd
"Als je niet dezelfde mening hebt dan mij dan met je een linkse woke gekkie"quote:Op zondag 25 januari 2026 20:09 schreef incel het volgende:
[..]
"Als je niet dezelfde ideologie hebt als ik die haaks staat op de wet dan ben je een troll"
Overigens nog even de feiten:quote:
Je bent een linkse woke gekkie als je denkt dat je eigen ideologie zwaarder weegt dan de wet ja.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
"Als je niet dezelfde mening hebt dan mij dan met je een linkse woke gekkie"
Ik zie vooral een kluwen mensen die niet samenwerken en niet commicerenquote:Op zondag 25 januari 2026 20:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Uit de videos blijkt dat de schutter ziet hoe zijn collega het slachtoffer ontwapent. Hij staat er vlak naast.
Voor onafhankelijk onderzoek en betrouwbare informatie moet je in elk geval niet bij de meest leugenachtige regering van de VS sinds mensenheugenis zijn.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik eerder in deze reeks ook al:
[..]
[..]
Nu dus weer een slachtoffer erbij, en vast niet het laatste.
Dus je stelt hier nu gewoon dat Trump een linkse woke gekkie isquote:Op zondag 25 januari 2026 20:11 schreef incel het volgende:
[..]
Je bent een linkse woke gekkie als je denkt dat je eigen ideologie zwaarder weegt dan de wet ja.
quote:Op zondag 25 januari 2026 20:10 schreef incel het volgende:
[..]
Probeer jij dat maar eens ja als je met iemand aan het vechten bent die naar z'n vuurwapen probeert te grijpen, klein foutje en je bent dood. Daarom mogen die agenten hem gewoon uitschakelen en hebben ze dit ook gewoon gedaan.
47 dagen zelfs, want trump is nr, 47.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Overigens nog even de feiten:
ICE is in een jaar tijd verdubbeld in personeel.
Eisen zijn verminderd: je moet 18 zijn en een training doen van 8 weken. Er is een tekenbonus van enkele tienduizenden dollars.
Tevens is er een marketingcampagne van 100 miljoen opgezet met als doel bezoekers van vechtaportgala’s, autoraces en wapenbeurzen.
Dan mag jij raden uit wat voor types een groot deel van de nieuwe aanwas bestaat.
Dat zou gewoon gedrilled moeten zijn ...quote:Op zondag 25 januari 2026 20:10 schreef incel het volgende:
[..]
Probeer jij dat maar eens ja als je met iemand aan het vechten bent die naar z'n vuurwapen probeert te grijpen, klein foutje en je bent dood. Daarom mogen die agenten hem gewoon uitschakelen en hebben ze dit ook gewoon gedaan.
Nee als je debiele dingen zegt omdat je geilt op de aandacht die je krijgt ben je een troll.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:09 schreef incel het volgende:
[..]
"Als je niet dezelfde ideologie hebt als ik die haaks staat op de wet dan ben je een troll"
Lukt dat voldoende in een training van acht weken?quote:Op zondag 25 januari 2026 20:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat zou gewoon gedrilled moeten zijn ...
Daarom die ophef in de VSquote:Op zondag 25 januari 2026 19:58 schreef incel het volgende:
[..]
In Amerika is het echt al jarenlang normaal dat als jij bij je vuurwapen kan en deze elk moment kan pakken agenten je gewoon mogen uitschakelen als je niet meewerkt. Had je maar netjes moeten meewerken en je handen omhoog moeten doen.
Nah, er zijn veel meer incidenten met ice dan onder voorgaande presidentenquote:Op zondag 25 januari 2026 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of is eea exact gelijk en interesseerde het de bevolking toen een stuk minder.
Niet?quote:Op zondag 25 januari 2026 20:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
47 dagen zelfs, want trump is nr, 47.
Dat ligt aan de training lijkt me?quote:Op zondag 25 januari 2026 20:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lukt dat voldoende in een training van acht weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |