Ik gok dat ze er iemand op gezet hebben die dat nieuws actief in de gaten houdt?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dat de NOS verdacht snel met dit nieuws komt.
Beste land ter wereld!quote:
Ja, die zitten in het complotquote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dat de NOS verdacht snel met dit nieuws komt.
Zo te zien dus weer agressief verzet tegen arrestatie en daarna poging tot geweld tegen een agent.quote:
Volgens mij is het allemaal in scene gezet zodat de NOS meer clicks krijgt.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zo te zien dus weer agressief verzet tegen arrestatie en daarna poging tot geweld tegen een agent.
Ja, die moest gewoon dood.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zo te zien dus weer agressief verzet tegen arrestatie en daarna poging tot geweld tegen een agent.
Ja. Ik bedoelde te verwijzen naar die idiote opmerking in dit topic, als aanvulling op je post.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok dat ze er iemand op gezet hebben die dat nieuws actief in de gaten houdt?
Ligt eraan. Je ziet het slecht.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:33 schreef probeer het volgende:
Het wachten is op ICE die beweert dat die man naar een wapen greep, de Trump administratie die deze schietpartij weer goedpraat, en de gebruikelijke FoK!-ers die ICE verdedigen in combinatie met een paar "FAFO!" posts.
Letterlijk niemand die dit zegt behalve jij.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die moest gewoon dood.
Dankjewel voor je inzicht.
Hopelijk vallen er nog veel meer doden zeg je nu. Fucking zieke gek.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:30 schreef HowardRoark het volgende:
Hopelijk gaat ICE er nog veel harder in. Mensen moeten maar luisteren en niet voor eigen rechter willen spelen, doet men dit wel dan zij de consequenties voor deze individuen zelf.
Mocht dit kloppen dan is er volledig terecht ingegrepen. Bizar ook dat er dan burgers bewapend naar dit soort 'demonstraties' komen. Volledig opgefokt door de media en de lokale Democratische politici die denken dat men boven de wet staat.quote:
Dat kan wel hoor, dat kan je heel slecht zien van die afstand.quote:
Dat is het enige mooie aan zo’n topic, je haalt ze er allemaal zo uit.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopelijk vallen er nog veel meer doden zeg je nu. Fucking zieke gek.
Nee, dat stel ik niet. Je moet lezen wat er staat.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopelijk vallen er nog veel meer doden zeg je nu. Fucking zieke gek.
En dat blijkt uit...?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor, dat kan je heel slecht zien van die afstand.
Maar als het niet zo is dan is dit een zwaar vergrijp van Ice.
Denk wel dat de arrestant eerst een schot vuurt.
Laf.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Letterlijk niemand die dit zegt behalve jij.
Nog harder dan dit betekent nog meer doden.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat stel ik niet. Je moet lezen wat er staat.
'Hopelijk gaat ICE er nog veel harder in' is niet 'Hopelijk vallen er nog veel meer doden'.
Het eerste is wat ik daadwerkelijk post en het tweede wat jij er zelf even snel van maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |