Mwoah, Zana gaat ook moeilijk zakken in het klassement zoquote:Op zaterdag 24 januari 2026 07:20 schreef Faraday01 het volgende:
Door de exit van Willunga Hill is de overwinning voor @:Fretwork wel binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt maar je heb inmiddels ruim voldoende sprintpunten binnengehaald om de ronde te winnenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mwoah, Zana gaat ook moeilijk zakken in het klassement zo
Je staat virtueel nog voor anders.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Klopt maar je heb inmiddels ruim voldoende sprintpunten binnengehaald om de ronde te winnen
Het staat virtueel 93-125 voor @Fretwork en hij gaat ook nog wel wat punten halen met zijn sprinters in de laatste etappe. Dus daar kom ik normaal gesproken niet meer overheen behalve als er gekke dingen gebeuren in Spanje.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je staat virtueel nog voor anders.
Even Tesfatsion gemistquote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het staat virtueel 93-125 voor @:Fretwork en hij gaat ook nog wel wat punten halen met zijn sprinters in de laatste etappe. Dus daar kom ik normaal gesproken niet meer overheen behalve als er gekke dingen gebeuren in Spanje.
Heb je het nu over mijn team? Ik verwacht dat ik prima het linkerrijtje ga halen maar ik mis in de breedte echt te veel voor een topklassering. En het helpt ook niet echt dat Strong geblesseerd uitgevallen is zonder nog maar een puntje binnen te halen. Daar heb ik een godsvermogen op stukgeslagenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
De kampioen dus al dik in de shit![]()
Zelf heb ik een top-10 uitslag van Matthews nodig en geen gekke dingen in Australie. Ik vertrouw er nog niet zo op.
Altijd tegen mijquote:Op zaterdag 24 januari 2026 07:30 schreef Pistolero het volgende:
Mijn Marco en Andrea leveren al direct.
Dit gaat een titanenstrijd worden. @:Dale__Cooper
Kom je ook met Brennan, Lund en TTT naar de Surf Classicquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:08 schreef Pino112 het volgende:
PSC gemaild over de apie!Tijd om over te stappen naar de vrienden van Firstcycling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:08 schreef Pino112 het volgende:
PSC gemaild over de apie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tesfatsionquote:
Als hij vannacht over de finish komt is het wel binnen voor je.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tesfatsion
Mascotte van het team
Altijd tegen mijquote:
Ditquote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat alleen de mensen waarop ik overboden ben meteen scoren
Ja en anders stroomt Svestad Bardseng door volgens mijquote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als hij vannacht over de finish komt is het wel binnen voor je.
Velasco deed nog zijn best, maar helaas. De duosprint van gisteren was er teveel aanquote:Op zondag 25 januari 2026 09:04 schreef hhh38 het volgende:
Ronde 1 is binnen, erg mooi.
En 5 van de 6 startende renners hebben punten gescoord
Het seizoen is gelijk begonnen.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:07 schreef Pistolero het volgende:
Schroeiend uit de startblokken, jeetje.
@:Dale__Cooper is de laptop al uit het raam gesmeten?
Ja dit is wel om te jankenquote:Op zondag 25 januari 2026 09:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het seizoen is gelijk begonnen.
Dit is toch bedrog.
We willen wel wat namen voorstellenquote:Op zondag 25 januari 2026 09:53 schreef Pino112 het volgende:
We zijn begonnen
Uitslag speelronde 1:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 1:
[ afbeelding ]
Ik zie nog een aantal zonder teamnaam, vullen jullie dat nog even in?
Nee toch niet, ben bang dat een goede Strong je niet geholpen zou hebbenquote:Op zondag 25 januari 2026 09:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mag ik met ruim 100 punten ook voorzichtig een laptop slopen?
Ja ik had eerder verwacht te verliezen van Champoussin ofzo, maar het is een obscure Bask die matchwinner wordt. Apart.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Berasategi opgeraapt uit de krochten in ronde 4. Erg mooi dat ie meteen de overwinning veiligstelt. Voor een spotprijsje van 100.000 euro.
Ik kom inderdaad goed weg met schrappen van willungaquote:Op zondag 25 januari 2026 11:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik had eerder verwacht te verliezen van Champoussin ofzo, maar het is een obscure Bask die matchwinner wordt. Apart.
Overigens had ik het nog willen zien als Alveiro gewoon Willunga Hill op had mogen schroeien
Rondes daarna zijn ook al allemaal 2 koersenquote:Op maandag 26 januari 2026 12:49 schreef Pino112 het volgende:
De Trofeo Ses Salines in #3 is dit jaar opeens een TTT geworden![]()
Trofeo Andratx - Pollença verhuist van #4 naar #3 om zo nog drie koersen in de speelronde te houden
Ja ben al wat aan het schuiven, afgelaste troep allemaal. En 8 speelrondes extra helpt ook niet meequote:Op maandag 26 januari 2026 12:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Rondes daarna zijn ook al allemaal 2 koersen(tot speelronde 7 dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al twee keer pech, altijd tegen mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:dale__cooper
Zit je dan met Brennan, Lund en TTT en dan gaat de koers niet door![]()
12 punten voor op iemand met een UAE in zijn team die nog rijdt in de Aula tour voelt niet fijnquote:Op woensdag 28 januari 2026 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
2 puntjes voor Cobo, het grote sprokkelen is begonnen
voorlopig!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
De punjtes van Tesson zijn voldoende voor winst in ronde 2.
1 februari. Daarna verzinnen wij ze.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:05 schreef wimderon het volgende:
Wanneer is de deadline voor de teamnaam eigenlijk?
Daar niet neequote:Op woensdag 28 januari 2026 17:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je hebt niemand in de Aluha tour toch?
wist ik toch ook wel.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is de enige nog actieve koers deze ronde.
Ja ik probeer iets schijtlolligs te verzinnen met een kleuter inslag, maar het is allemaal te cliché.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 februari. Daarna verzinnen wij ze.
@:Mani89 @:Rellende_Rotscholier @:skysherrif @:wimderon.
Gewoon weer iets met spijkerbom? Of gewoon een lyric van Hang Youth.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik probeer iets schijtlolligs te verzinnen met een kleuter inslag, maar het is allemaal te cliché.
Nee ik moet toch echt trouw blijven aan mijn teamact.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon weer iets met spijkerbom? Of gewoon een lyric van Hang Youth.
Jeetje dit echt niveau Heywoodu. De vliegende cavia was nog beter.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Oke laat ik dan toch maar voor het cliché gaan, Kleuterklas De Vliegende Snor.
Ik ben teleurgesteld in mezelf. Maar goed mijn team draait uiteindelijk toch gewoon om Morgado.
Ja ik ga nog even broeden.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje dit echt niveau Heywoodu. De vliegende cavia was nog beter.
Altijd tegen mijquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:57 schreef Fretwork het volgende:
Tegen Evenepoel in Mallorca, kutspel
Die twee overgebleven koersen moeten toch te zwaar zijn voor jou Australiërs. Ik reken op wat puntjes met Castrillo en stiekem ook wel met Finn.quote:
Met al die sprintpunten hoef je je geen zorgen te maken. Hatherly heeft de benen niet.quote:
Zullen we met 70 rondes wel iets vaker zien dan voorheen gok ikquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Karige speelronde geworden, maar het is niet anders.
Speelschema speelronde 3:
[ afbeelding ]
Zou het helpen als we de grote rondes toch dubbel gaan doen vanwege de extra speelrondes en deelnemers? Heb je toch 3 speelrondes aan wedstrijden om te verdelen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Karige speelronde geworden, maar het is niet anders.
Speelschema speelronde 3:
[ afbeelding ]
Dat zou tegen mijn biedstrategie in gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou het helpen als we de grote rondes toch dubbel gaan doen vanwege de extra speelrondes en deelnemers? Heb je toch 3 speelrondes aan wedstrijden om te verdelen.
Mag ook voor volgend seizoen hoor. Gaat er meer om dat je dan wat meer races hebt in de rondes en valt best te verdedigen de grote rondes in 2x te doen. Of eventueel dat je bijvoorbeeld de hele grote ronde meeneemt als ronde en dan de eerste, tweede en derde week alleen de etappes meeneemt bij andere lopende rondes.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zou tegen mijn biedstrategie in gaan.
Vandaag weer 1,2 en 6 helpt dan wel jaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Met al die sprintpunten hoef je je geen zorgen te maken. Hatherly heeft de benen niet.
Oh ja er zijn nu ook veel meer rondes natuurlijk, niet aan gedacht maar wel logischquote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zullen we met 70 rondes wel iets vaker zien dan voorheen gok ik
Biesterbosje verrast me hier wel zeg, en sta ik nu niet voor?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:13 schreef Sabata het volgende:
helaas, dat wordt een Trubin momentje. Rex voorlopig weken out en Biesterbosch maakt nog even gelijk voor Fretwork
Ja jeetje close callquote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
20-18.
Ik schrijf me uit, kan dat nog?
4e score toch verloren. Altijd tegen mijquote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Veel nulletjes.
Uitslag speelronde 3:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 3:
[ afbeelding ]
Speelschema speelronde 4:
[ afbeelding ]
16e vandaag! We gaan vooruitquote:
Ik kan hem volgens mij nergens invullen, maar de mijne wordt dan 'De Felicentristen'quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 februari. Daarna verzinnen wij ze.
@:Mani89 @:Rellende_Rotscholier @:skysherrif @:wimderon.
Op je biedingpaginaquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan hem volgens mij nergens invullen, maar de mijne wordt dan 'De Felicentristen'
Nog steeds 3 open plekken verders.
@Mani89 @skysherrifquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan hem volgens mij nergens invullen, maar de mijne wordt dan 'De Felicentristen'
Nog steeds 3 open plekken verders.
Achquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een kutloting in ronde 4, hopen op meer bosbranden.
Schmid is wel vaker vroeg goed en daarna niet geweldig meer, maar ja die eerste punten kun je maar vast binnen hebbenquote:Op zondag 1 februari 2026 12:11 schreef Steven184 het volgende:
Lund en Schmid nu al koopjes van het jaar
2,5 mln en 6 punten binnen. Alles hierna is mooi meegenomen.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schmid is wel vaker vroeg goed en daarna niet geweldig meer, maar ja die eerste punten kun je maar vast binnen hebben
Ik ben een tevreden man. Vorig jaar was hij ook al goed voor puntjes in een hoop verschillende rondes.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schmid is wel vaker vroeg goed en daarna niet geweldig meer, maar ja die eerste punten kun je maar vast binnen hebben
Je had best wat geld stukgelopen op Oh Arne toch?quote:Op zondag 1 februari 2026 14:05 schreef Felagund het volgende:
Sorry Arne Marit, schijnbaar lees je mee.
Hij is duurder dan Remco ja! Had nog een c-sprinter nodig, nadat ik Vernon net misgelopen was.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je had best wat geld stukgelopen op Oh Arne toch?
Arne is af en toe gelukmakend, zoals vandaag, en af en toe gekmakendquote:Op zondag 1 februari 2026 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is duurder dan Remco ja! Had nog een c-sprinter nodig, nadat ik Vernon net misgelopen was.
Ik ben al blij als hij een aantal rondes voor mij pakt, vandaag lijkt dat het geval te zijn.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Arne is af en toe gelukmakend, zoals vandaag, en af en toe gekmakend
Nee alleen doelsaldo, is aangepast.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:08 schreef Felagund het volgende:
@:Pino112 zie dat de uitslag van de Ulala tour nog een beetje is veranderd op PCS, Mauri is nu 8e ipv 10e. Voor mij maakt het volgens mij niet veel uit, maar weet niet of dit nog invloed heeft op andere uitslagen.
https://www.procyclingstats.com/race/gp-d-ouverture/2026/resultquote:Op zondag 1 februari 2026 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee alleen doelsaldo, is aangepast.
Dat komt automatisch wel goed als de speelronde voorbij is.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:40 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.procyclingstats.com/race/gp-d-ouverture/2026/result
Er is nog wat aangepast in de uitslag van GP Marseillaise. Zou nu 2 punten moeten hebben ipv 1
Ah prima. Meldde het vanwege de andere meldingquote:Op maandag 2 februari 2026 09:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat komt automatisch wel goed als de speelronde voorbij is.
Mijn team heeft weer een hoog “als het draait” gehalte.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn team heeft eigenlijk ook maar 2 fatsoenlijke renners
mag ik toch hopen 5 dagen na het einde?quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, ronde 3 is binnen lijkt me
Oh ronde 4, whateverquote:Op donderdag 5 februari 2026 10:28 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
mag ik toch hopen 5 dagen na het einde?
Moschetti tweede, dus ronde 4 binnenquote:Op woensdag 4 februari 2026 14:42 schreef franklop het volgende:
1 puntje nodig in ronde 4 van Germani of Moschetti tegen @:skysherrif . Moet wel lukken zou je zeggen.
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen Zingle in Oman meer, verdomme. Alle ballen op Ulissi.
Doe maar wel, anders win je met een hopeloze 11de plek. Dat willen we ook niet.quote:
Dat is in de geest van het spel.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Doe maar wel, anders win je met een hopeloze 11de plek. Dat willen we ook niet.
Laat hem volgende ronde ook maar afzeggenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen Zingle in Oman meer, verdomme. Alle ballen op Ulissi.
‘Niet fit genoeg’quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Laat hem volgende ronde ook maar afzeggen
Kom danquote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik vind het nu al bedrog dat de GP Marseille en Etoille des Besseges omgedraaid zijn. Als ik ronde 5 hierdoor verlies, weet ik je te vinden @:Pino112
Wellicht al heb ik ook nog McNulty in Valencia voor een mogelijk klassement.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, Oldani 19e in Muscat, die rijdt steeds net buiten de punten. Waarschijnlijk daardoor verloren van @:baggerbaas in ronde 5 tenzij Lonardi nog een wonder verricht in Valencia.
Ja, jammer.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:41 schreef Faraday01 het volgende:
Sprokkelaar Quartucci is er vandaag ook aan begonnen
Bedenk me dat ik nu wel door ben in de Croky Cupquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:19 schreef hhh38 het volgende:
Plappers
Niet genoeg om de punten van Tiller en Vlasov te counteren
Je stroomt een ronde later in hè?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedenk me dat ik nu wel door ben in de Croky Cup
CUPFIGHTERS
De tijdrit telde niet mee, scheelt ietsjes. Maar alsnog wordt het een lastig verhaal ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:38 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Wellicht al heb ik ook nog McNulty in Valencia voor een mogelijk klassement.
Fuck de Croky Cup.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En je tegenstander wel, derhalve lig je er uit.
Schmid in topvorm zo vroeg in het jaar. Erg fijnquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:21 schreef Robbiati het volgende:
Geen gelukkige loting in ronde 5 tegen @:Aguero
Ja, jammer. Had wel verwacht dat dat een nederlaag zou worden gezien de startlijsten.quote:
Gelukkig wint Remco vandaag wel weer, is ook wel nodig met de tegenstander die Tiberi heeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:47 schreef Felagund het volgende:
Zie nu dat de tijdsverschillen van gisteren in Valencia niet mee tellen voor het klassement. Wat een pokkezooi en beflikkering
71quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Voor welke ronde telt het Aziatisch kampioenschap tijdrijden trouwens mee? @:Pino112
Gewoon die van vorig jaar?quote:Op zondag 8 februari 2026 16:37 schreef Pino112 het volgende:
Welke teamnaam zullen we @:Mani89 geven?
De 16-20e plekken beginnen pijn te doenquote:Op zondag 8 februari 2026 16:36 schreef Pino112 het volgende:
Felagund nog foutloos!
Uitslag speelronde 4:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 4:
[ afbeelding ]
Ja, waardeloos. Declombe scoort nog even 75 nietszeggende punten.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:39 schreef Slobeend het volgende:
Erg jammer dat de Marseillaise en Besseges niet omgedraaid zijn
Had het ook niet aan zien komen.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, door de boni's van Garcia Pierna, 16-15, altijd tegen mij.
Of Mani Toutquote:Op zondag 8 februari 2026 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Honkbalknuppel Stanleymes Spijkerbom
Gelachen.
Portugal zal wel niet doorgaanquote:Op maandag 9 februari 2026 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik nog wat bagger richting de Provence breng.
En daarmee ook de winst.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:21 schreef franklop het volgende:
Scaroni brengt mij weer op voorsprong
Rockets, dus zal wel ongenadig schroeienquote:Op maandag 9 februari 2026 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alles op Jannis Peter hier![]()
Je krijgt sowieso De Plus nog in Frankrijkquote:Op maandag 9 februari 2026 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En daarmee ook de winst.
Zeepkist DNS en Prades gaat dit echt niet regelen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 05:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso De Plus nog in Frankrijk
De uuro voor A. Yates ja, niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:05 schreef Steven184 het volgende:
Die ene euro voor Howson is nu al weggegooid geld
Ja leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De uuro voor A. Yates ja, niet.
Goed gevuld team heb je, op zeker favoriet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Tegelijk begint ronde 7 ook, en daarin ontwaken Tarling, Bissegger en A Johannessen uit hun winterslaap in de UAE Tour, zij maken zich op voor een mooie strijd tegen @:Steven184 .
Erg onleuk dat je ineens met Powless komt. Al is dat natuurlijk ook een enigma.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:48 schreef Steven184 het volgende:
@:immerdebestebob blijft hier bij 2 puntjes
Ja ik heb wel een goed gevoel hierover, maar ze moeten het nog wel laten zien natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Goed gevuld team heb je, op zeker favoriet.
Cepeda, Lornardi, Oldani, Townsend, Bissegger, Tarling en AJ
Vs
Valter, Gall, van Wilder
Riccitello levertquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Ulissi sprokkelt, maar lijkt me een kansloze onderneming tegen Laurance en Riccitello in Frankrijk.
Alsof er enige twijfel was, heb je dat veld gezien?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Riccitello levert
Deze ga ik pakken normaliter. Hard nodig ook.
Jouw Scalco is nog wel 8e trouwens. Riccitello mag morgen niet op zijn bek gaan oid.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof er enige twijfel was, heb je dat veld gezien?
Zelfs daar presteert mijn mannetje nietquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof er enige twijfel was, heb je dat veld gezien?
Enigma Powless spoorloosquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs daar presteert mijn mannetje niet
Jij hebt nog de tijdrit van Bissegger en Tarling. Dus met AHJ erbij zal dat wel goed komen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Laurance ook nog een mooie zege erbij en ronde 6 daarmee makkelijk gewonnen.
Ronde 7 wordt lastiger door een zeldzame slechte dag van Lonardi. Daardoor nog 0-0, terwijl ik waarschijnlijk een voorsprong nodig heb tegen met name Gall. Maar Gall is soms wisselvallig in kleinere rondes dus misschien valt het mee.
Klassement telt wel een stuk zwaarder mee dus ik ben er niet gerust op. Gall moet het wel beter doen dan vorig jaar voor jou.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij hebt nog de tijdrit van Bissegger en Tarling. Dus met AHJ erbij zal dat wel goed komen.
Hoe lig ik uit Croky Cup als ik eigenlijk 50 punten heb gehaald in Tour of Oman met Louis Rouland en Boer Harm?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:26 schreef Pino112 het volgende:
De voorronde van de Croky Cup is voorbij. We nemen afscheid van @:Slobeend @:ijs_beer @:Frozen-assassin en @:Mansjester en gaan op 24 maart door met de laatste 32!
Uitslag voorronde
[ afbeelding ]
Speelschema laatste 32
[ afbeelding ]
Uitslag van eerste wedstrijd telt eerst he "reguliere speeltijd'quote:Op zondag 15 februari 2026 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe lig ik uit Croky Cup als ik eigenlijk 50 punten heb gehaald in Tour of Oman met Louis Rouland en Boer Harm?
Goede vraag, zeer terecht. Ergens een foutje gemaakt in de query, Croky Cup is nog deels handwerkquote:Op zondag 15 februari 2026 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe lig ik uit Croky Cup als ik eigenlijk 50 punten heb gehaald in Tour of Oman met Louis Rouland en Boer Harm?
Vermoedde al zoietsquote:Op zondag 15 februari 2026 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede vraag, zeer terecht. Ergens een foutje gemaakt in de query, Croky Cup is nog deels handwerk
Is aangepast, sorry!
Einde tijdperk @:Max23 in de beker.
Nu wel op voorsprong maar Van Wilder heeft ook al 2x wat gesprokkeld. Had gehoopt op Tarling 1e en Bissegger top-5 vandaag. Als Gall óf Van Wilder morgen top-15 rijdt heb ik wel een probleem (en die kans acht ik best groot).quote:Op zondag 15 februari 2026 18:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij hebt nog de tijdrit van Bissegger en Tarling. Dus met AHJ erbij zal dat wel goed komen.
Ja, gaat nog spannend wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nu wel op voorsprong maar Van Wilder heeft ook al 2x wat gesprokkeld. Had gehoopt op Tarling 1e en Bissegger top-5 vandaag. Als Gall óf Van Wilder morgen top-15 rijdt heb ik wel een probleem (en die kans acht ik best groot).
Bedankt, is aangepastquote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:37 schreef Steven184 het volgende:
@:pino112
Murcia klassement geschrapt door UCI
Altijd voor @franklop !quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:37 schreef Steven184 het volgende:
@:pino112
Murcia klassement geschrapt door UCI
@Aguero ik kijk naar jou.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heb net bij de schaatsvariant gelezen dat de website van Pino te kraken is. De nummer 1 is bij deze verdacht.
Oh shit, ik wilde net de punten van Del Toro in ronde 7 weg gaan toverenquote:
Kun je er dan voor mij - als je toch bezig bent - in ronde 7 en 8 meteen wat punten bij toverenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Oh shit, ik wilde net de punten van Del Toro in ronde 7 weg gaan toveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |