Altijd tegen mijquote:
Ditquote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat alleen de mensen waarop ik overboden ben meteen scoren
Ja en anders stroomt Svestad Bardseng door volgens mijquote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als hij vannacht over de finish komt is het wel binnen voor je.
Velasco deed nog zijn best, maar helaas. De duosprint van gisteren was er teveel aanquote:Op zondag 25 januari 2026 09:04 schreef hhh38 het volgende:
Ronde 1 is binnen, erg mooi.
En 5 van de 6 startende renners hebben punten gescoord
Het seizoen is gelijk begonnen.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:07 schreef Pistolero het volgende:
Schroeiend uit de startblokken, jeetje.
@:Dale__Cooper is de laptop al uit het raam gesmeten?
Ja dit is wel om te jankenquote:Op zondag 25 januari 2026 09:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het seizoen is gelijk begonnen.
Dit is toch bedrog.
We willen wel wat namen voorstellenquote:Op zondag 25 januari 2026 09:53 schreef Pino112 het volgende:
We zijn begonnen
Uitslag speelronde 1:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 1:
[ afbeelding ]
Ik zie nog een aantal zonder teamnaam, vullen jullie dat nog even in?
Nee toch niet, ben bang dat een goede Strong je niet geholpen zou hebbenquote:Op zondag 25 januari 2026 09:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mag ik met ruim 100 punten ook voorzichtig een laptop slopen?
Ja ik had eerder verwacht te verliezen van Champoussin ofzo, maar het is een obscure Bask die matchwinner wordt. Apart.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Berasategi opgeraapt uit de krochten in ronde 4. Erg mooi dat ie meteen de overwinning veiligstelt. Voor een spotprijsje van 100.000 euro.
Ik kom inderdaad goed weg met schrappen van willungaquote:Op zondag 25 januari 2026 11:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik had eerder verwacht te verliezen van Champoussin ofzo, maar het is een obscure Bask die matchwinner wordt. Apart.
Overigens had ik het nog willen zien als Alveiro gewoon Willunga Hill op had mogen schroeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |