Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 05:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso De Plus nog in Frankrijk
De uuro voor A. Yates ja, niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:05 schreef Steven184 het volgende:
Die ene euro voor Howson is nu al weggegooid geld
Ja leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De uuro voor A. Yates ja, niet.
Goed gevuld team heb je, op zeker favoriet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Tegelijk begint ronde 7 ook, en daarin ontwaken Tarling, Bissegger en A Johannessen uit hun winterslaap in de UAE Tour, zij maken zich op voor een mooie strijd tegen @:Steven184 .
Erg onleuk dat je ineens met Powless komt. Al is dat natuurlijk ook een enigma.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:48 schreef Steven184 het volgende:
@:immerdebestebob blijft hier bij 2 puntjes
Ja ik heb wel een goed gevoel hierover, maar ze moeten het nog wel laten zien natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Goed gevuld team heb je, op zeker favoriet.
Cepeda, Lornardi, Oldani, Townsend, Bissegger, Tarling en AJ
Vs
Valter, Gall, van Wilder
Riccitello levertquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Ulissi sprokkelt, maar lijkt me een kansloze onderneming tegen Laurance en Riccitello in Frankrijk.
Alsof er enige twijfel was, heb je dat veld gezien?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Riccitello levert
Deze ga ik pakken normaliter. Hard nodig ook.
Jouw Scalco is nog wel 8e trouwens. Riccitello mag morgen niet op zijn bek gaan oid.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof er enige twijfel was, heb je dat veld gezien?
Zelfs daar presteert mijn mannetje nietquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof er enige twijfel was, heb je dat veld gezien?
Enigma Powless spoorloosquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs daar presteert mijn mannetje niet
Jij hebt nog de tijdrit van Bissegger en Tarling. Dus met AHJ erbij zal dat wel goed komen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Laurance ook nog een mooie zege erbij en ronde 6 daarmee makkelijk gewonnen.
Ronde 7 wordt lastiger door een zeldzame slechte dag van Lonardi. Daardoor nog 0-0, terwijl ik waarschijnlijk een voorsprong nodig heb tegen met name Gall. Maar Gall is soms wisselvallig in kleinere rondes dus misschien valt het mee.
Klassement telt wel een stuk zwaarder mee dus ik ben er niet gerust op. Gall moet het wel beter doen dan vorig jaar voor jou.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij hebt nog de tijdrit van Bissegger en Tarling. Dus met AHJ erbij zal dat wel goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |