Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 05:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso De Plus nog in Frankrijk
De uuro voor A. Yates ja, niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:05 schreef Steven184 het volgende:
Die ene euro voor Howson is nu al weggegooid geld
Ja leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De uuro voor A. Yates ja, niet.
Goed gevuld team heb je, op zeker favoriet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Tegelijk begint ronde 7 ook, en daarin ontwaken Tarling, Bissegger en A Johannessen uit hun winterslaap in de UAE Tour, zij maken zich op voor een mooie strijd tegen @:Steven184 .
Erg onleuk dat je ineens met Powless komt. Al is dat natuurlijk ook een enigma.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:48 schreef Steven184 het volgende:
@:immerdebestebob blijft hier bij 2 puntjes
Ja ik heb wel een goed gevoel hierover, maar ze moeten het nog wel laten zien natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Goed gevuld team heb je, op zeker favoriet.
Cepeda, Lornardi, Oldani, Townsend, Bissegger, Tarling en AJ
Vs
Valter, Gall, van Wilder
Riccitello levertquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Ulissi sprokkelt, maar lijkt me een kansloze onderneming tegen Laurance en Riccitello in Frankrijk.
Alsof er enige twijfel was, heb je dat veld gezien?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Riccitello levert
Deze ga ik pakken normaliter. Hard nodig ook.
Jouw Scalco is nog wel 8e trouwens. Riccitello mag morgen niet op zijn bek gaan oid.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof er enige twijfel was, heb je dat veld gezien?
Zelfs daar presteert mijn mannetje nietquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof er enige twijfel was, heb je dat veld gezien?
Enigma Powless spoorloosquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs daar presteert mijn mannetje niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |