Natuurlijk een beetje vreemde insteek. Vrijheid van informatiegaring? Die is er nog steeds. De overheid stuurt wel bij en dat vindt het gros van de mensen ook gewoon normaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je de vrijheid van meningsuiting en expressie wilt beperken dan lijkt het me goed om bij jezelf te beginnen door je vrijwillig op te laten sluiten in een gesloten inrichting waar anderen voor je bepalen welke informatie je toekomt, want de vrijheid van informatiegaring gaat bepaalde mensen slecht af. Compleet geradicaliseerd
De PvdD is sinds de oprichting al de meest linkse partij in de Kamer. Wat is er zo wezenlijk aan de partij veranderd dat ze "steeds meer" een extremistische linkse partij zijn geworden? Het gros van het verkiezingsprogramma is namelijk vrijwel hetzelfde gebleven en op sommige economische vraagstukken zoals financiering van het OV zijn ze juist iets minder links geworden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:49 schreef HowardRoark het volgende:
PvdD begint steeds meer een extremistisch linkse partij te worden
Dat de PvDD en andere radicale debielen een glas melk op dezelfde lijn zetten als een sigaret geeft enkel aan hoe batshit insane die club is.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Natuurlijk een beetje vreemde insteek. Vrijheid van informatiegaring? Die is er nog steeds. De overheid stuurt wel bij en dat vindt het gros van de mensen ook gewoon normaal.
Bij het verbod op sigarettenreclames kreeg men dezelfde reacties en nu wordt het verbod gewoon breed gesteund.
Dat wordt helemaal niet op 1 lijn gezet. Ze worden vergeleken. Er wordt hiervoor gesteld dat het idioot is dat de overheid zo'n verbod zou bepalen. Er wordt enkel een voorbeeld gegeven over dat de overheid informatie wel vaker bijstuurt en dat dat gewoon normaal gevonden wordt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat de PvDD en andere radicale debielen een glas melk op dezelfde lijn zetten als een sigaret geeft enkel aan hoe batshit insane die club is.
Houd toch op... PvDD bestaat uit achterlijke debielen die dieren hebben gedisneyficeerd en meer geven om dieren dan mensenrechten. Doodeng sektarisch schijtvolk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niet op 1 lijn gezet. Ze worden vergeleken. Er wordt hiervoor gesteld dat het idioot is dat de overheid zo'n verbod zou bepalen. Er wordt enkel een voorbeeld gegeven over dat de overheid informatie wel vaker bijstuurt en dat dat gewoon normaal gevonden wordt.
Vroeger was het ook normaal om te adverteren met Dora The Explorer op een bakje kwark of een pak koekjes. Dat mag ook niet meer.
Een verbod op zuivelreclame betekent niet dat je geen zuivel meer mag kopen. Je reactie ook meteen openen met het wegzetten van mensen als debielen getuigt ook niet bepaald van te goeder trouw iets willen snappen.
Men gaat natuurlijk steeds verder met die idioterie over eten/dieren en daarbij is er de afgelopen jaren nog een uiterst radicaal element van intersectionele identiteitspolitiek binnen de partij geslopen. Het activisme mbt de Palestijnen stond een aantal jaar geleden nog niet op de agenda van PvdD.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De PvdD is sinds de oprichting al de meest linkse partij in de Kamer. Wat is er zo wezenlijk aan de partij veranderd dat ze "steeds meer" een extremistische linkse partij zijn geworden? Het gros van het verkiezingsprogramma is namelijk vrijwel hetzelfde gebleven en op sommige economische vraagstukken zoals financiering van het OV zijn ze juist iets minder links geworden.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Amsterdam heeft overigens ook alle vlees- en reisreclames in het openbaar verboden.
Echt, wat is er gebeurd met die stad. Enge radicale verzamelplek van totaal wereldvreemde figuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:02 schreef Mylene het volgende:
[..]Hou op man... Amsterdam vindt het dan wel weer akkoord om dames met hoofddoeken in abri's te plaatsen, als 'sterke vrouwen'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn hemel, hoe ziende blind kan men zijn...
Die hele stad wordt gegijzeld door DEI-radicalen.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Die club heeft geen idealen, die heeft een playbook.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
Wat eng zeg, een partij die consequent is in haar idealen.
Voor echt linkse steden moet je elders zoeken. Groningen, Nijmegen, Deventer, etcquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:55 schreef Twiitch het volgende:
Het lijkt me echt kut om in een stad te wonen waar tienduizenden intens naïeve en idealistische studenten stemrecht hebben. In al die steden zijn dit soort nutteloze randpartijen oververtegenwoordigd.
Nou is Amsterdam per definitie geen kampioen afval opruimen. Maar ook al produceer je nul afval dan nog hou je last van muizen en ratten. De muizen-/rattenplagen beperken zich niet tot gebieden met afval.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:40 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je kunt overlast van ratten en muizen in je huis toch ook voorkomen met allerlei maatregelen? Waarom zou dat op een grotere schaal niet kunnen?
Niets tenenkrommender dan 'linkse studenten'.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Voor echt linkse steden moet je elders zoeken. Groningen, Nijmegen, Deventer, etc
https://www.partijvoorded(...)amma-PVDD-GR2026.pdfquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:20 schreef Raw85 het volgende:
Heeft iemand overigens een linkje of screenshot naar die standpunten over bijv de wolf of Palestina uit het partijprogramma van de Amsterdamse tak van de PvvD? Misschien komt het doordat ik vanaf m’n telefoon zoek maar ik kan helemaal niets vinden over Amsterdamse standpunten over de wolf of Palestina. Via AI kom ik bij Telegraaf/Nieuwrechts-artikelen terecht maar ik zie het zelf eigenlijk nergens staan.
Ah, top! Nu zie ik het inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.partijvoorded(...)amma-PVDD-GR2026.pdf
Nota bene in de inleiding:quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:20 schreef Raw85 het volgende:
Heeft iemand overigens een linkje of screenshot naar die standpunten over bijv de wolf of Palestina uit het partijprogramma van de Amsterdamse tak van de PvvD? Misschien komt het doordat ik vanaf m’n telefoon zoek maar ik kan helemaal niets vinden over Amsterdamse standpunten over de wolf of Palestina. Via AI kom ik bij Telegraaf/Nieuwrechts-artikelen terecht maar ik zie het zelf eigenlijk nergens staan.
Men begint dus al meteen met tenminste twee leugens.quote:Deze verkiezingen komen geen dag te vroeg. Terwijl mensen behoefte hebben aan echte oplossingen,
wordt ons land gegijzeld door de vervuilende industrie, door grote ego’s en morele armoede. De rechts-
staat die ons moet beschermen, wordt keihard afgebroken. Ondertussen lijden de dieren, verdwijnt
de natuur, hebben mensen geen woning, warmt de aarde razendsnel op en zet extreemrechts groepen
mensen tegen elkaar op. In Palestina pleegt Israël een afschuwelijke genocide.
Bron (p. 4)
Ratten voorkomen?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:38 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met voorkomen ipv bestrijden?
Leuk hè, om als individu voor de meerderheid te spreken? Je voelt je net de koning van de moraliteit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Natuurlijk een beetje vreemde insteek. Vrijheid van informatiegaring? Die is er nog steeds. De overheid stuurt wel bij en dat vindt het gros van de mensen ook gewoon normaal.
Bij het verbod op sigarettenreclames kreeg men dezelfde reacties en nu wordt het verbod gewoon breed gesteund.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |