Je moet dit ook gewoon niet willen.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben het wel eens met JA21. Dat ze nu al "onbetrouwbaar" is. Terwijl de functie iemand nodig heett die een onberispelijke staat van dienst heeft. En legio ervaring.
Dat is naar mijn ervaring anders wel een goede definitie van de doorsnee politicus.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Je moet dit ook gewoon niet willen.
Het zet het hek open voor van alles en iedereen die de boel bij elkaar liegt.
En zelfs daarin blinkt ze niet uit. Gezien ze betrapt is.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is naar mijn ervaring anders wel een goede definitie van de doorsnee politicus.
Inderdaad, opzouten met dat mens.quote:Op maandag 16 februari 2026 06:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou komt boven drijven dat ze haar cv flink opgeleukt heeft en alleen een havo papiertje heeft geen enkele hbo of uni afgemaakt heeft.
Beoogd staatssecretaris Van Berkel corrigeert cv na onjuiste informatie over studie
Op tinanciën willen zitten en gelogen over je cv dat is geen goede combinatie zou ik zeggen. Laat deze leugenaar maar vallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |