Ja dat klopt. De sortering en bezorging van tijdschriften is echt hopeloos de laatste tijd. Dan is opzeggen het laatste zetje. Al zag ik wel dat de Donald Duck bijvoorbeeld van de donderdag naar dinsdag gaat, maar dat zal dan wel weer gedaan zijn zodat ze alsnog makkelijker kunnen doorschuiven bij problemen, dan heb je het nog hopelijk dezelfde week in huis..quote:Op zondag 8 maart 2026 15:36 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.maxvandaag.nl(...)-blad-om-zeep-helpt/
Ik heb ergens op m'n phone nog een foto van een ANWB blad vol met belachelijk veel herstelstickers, in een poging om het blad naar het juiste adres te krijgen maar steeds weer bij ons in de foute wijk zat.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:31 schreef Knutsenaar het volgende:
Je leest toch vaak dat het helemaal niet meer aan komt, waar blijft die post dan?
Die hadden idd naar de dinsdag/woensdag gemoeten op 1 januari. Maar hier gebeurt dat al standaard niet. Hier zitten ze gewoon op donderdag/vrijdag.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ja dat klopt. De sortering en bezorging van tijdschriften is echt hopeloos de laatste tijd. Dan is opzeggen het laatste zetje. Al zag ik wel dat de Donald Duck bijvoorbeeld van de donderdag naar dinsdag gaat, maar dat zal dan wel weer gedaan zijn zodat ze alsnog makkelijker kunnen doorschuiven bij problemen, dan heb je het nog hopelijk dezelfde week in huis..
Soms gaat het kapot, soms wordt het verkeerd bezorgd en dan houdt de verkeerde ontvanger het, soms blijft het gewoon rondzwerven in het proces of in de kelders van de postnl. We hebben hier een periode gehad dat er ineens weken lang poststukken opdoken die al maanden geleden verwacht waren. Dat is dan ergens vandaan gekomen. Dat het gehele proces machinaal is op een paar kleine puntjes in de keten na maakt dat er heel weinig controle is op post.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:31 schreef Knutsenaar het volgende:
Je leest toch vaak dat het helemaal niet meer aan komt, waar blijft die post dan?
Ja dat roep ik al vanaf dag 1. De gemiddelde ontvanger weet echt niet meer of de post nu 1, 2 of 3 dagen onderweg is. Ook omdat brievenbussen nu al vanaf 9 uur worden geleegd (maar wanneer precies weet je niet).quote:Op maandag 9 maart 2026 13:57 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Die hadden idd naar de dinsdag/woensdag gemoeten op 1 januari. Maar hier gebeurt dat al standaard niet. Hier zitten ze gewoon op donderdag/vrijdag.
[..]
Soms gaat het kapot, soms wordt het verkeerd bezorgd en dan houdt de verkeerde ontvanger het, soms blijft het gewoon rondzwerven in het proces of in de kelders van de postnl. We hebben hier een periode gehad dat er ineens weken lang poststukken opdoken die al maanden geleden verwacht waren. Dat is dan ergens vandaan gekomen. Dat het gehele proces machinaal is op een paar kleine puntjes in de keten na maakt dat er heel weinig controle is op post.
Overigens ook waarom ik denk dat het straks niks uitmaakt. Als we post niet traceren weten we ook niet of het daadwerkelijk 48 uur onderweg is. En als we dat niet weten kan het makkelijk zo zijn dat een poststuk er 2 x 48 uur over gaat doen.
Laatst had ik ook een flinke reparatie, ruim boven de jaarlijkse kosten. Je kan het wel declareren, maar dat zullen jullie ook wel weten. In ieder geval wel de moeite om dat in te dienen omdat je anders daar ook nog op gaat toeleggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is waar, en je levert ook onkostenvergoeding in, want je fietsvergoeding wordt stopgezet. Aan de andere kant: Je hebt wel veel minder dure reparaties aan je eigen fiets, waar die maandelijkse onkostenvergoeding van maximaal EUR 11,70 bij lange na niet toereikend voor is. En die PostNL-ebikes (als je tenminste die oranje krijgt, waar ze ook op NRP-2 depots mee rijden), die rijden wel echt serieus super lekker.
Vooral als het slecht weer is al helemaal. Je kan het hooguit in zo'n plastic seal doen voordat je het in de bus doet maar misschien dat dat niet op ieder depot ligt.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:58 schreef YBouncer het volgende:
[..]
Ik heb ergens op m'n phone nog een foto van een ANWB blad vol met belachelijk veel herstelstickers, in een poging om het blad naar het juiste adres te krijgen maar steeds weer bij ons in de foute wijk zat.
Daar was ondertussen niets meer van over. Ik heb de foto ooit gemaakt als bewijs voor een werkoverleg.
Dus 1 optie is dat uiteindelijk het voorblad met adres eraf scheurt en het niet meer te bestellen is.
ja als het volop zon is, zit er een seal omheen, bij dagenlange regen storm en de rest , zit er niks omheenquote:Op maandag 9 maart 2026 17:45 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Vooral als het slecht weer is al helemaal. Je kan het hooguit in zo'n plastic seal doen voordat je het in de bus doet maar misschien dat dat niet op ieder depot ligt.
Zonder seal is duurzamer. In bijvoorbeeld Wallonië is het nu al verboden om post zo in plastic te verpakken. Je zal dat dan ook steeds meer zien.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:16 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja als het volop zon is, zit er een seal omheen, bij dagenlange regen storm en de rest , zit er niks omheen
Helaas gaat het zonder seal wel vaker kapot en moet het nagezonden worden. Dat is dan weer niet zo duurzaam.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 00:26 schreef wbwb het volgende:
[..]
Zonder seal is duurzamer. In bijvoorbeeld Wallonië is het nu al verboden om post zo in plastic te verpakken. Je zal dat dan ook steeds meer zien.
Ja, ik heb ook al genoeg sealloze periodieken gezien die helemaal verpest zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Helaas gaat het zonder seal wel vaker kapot en moet het nagezonden worden. Dat is dan weer niet zo duurzaam.
Jazeker. Ik heb een "goedgevulde" broodtrommel mogen ontvangen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 00:15 schreef wbwb het volgende:
https://www.postnl.nl/campagnes/dag-van-de-bezorger/
Het is weer zo ver…
Bij ons werden er natuurlijk weer veel minder broodtrommels aangeleverd dan er bezorgers zijn, dus de meesten (waaronder ikzelf) visten achter het net.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:22 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb een "goedgevulde" broodtrommel mogen ontvangen.
Wat een belachelijke, lachwekkende, slecht gemanipuleerde foto van verschillende mensen in PostNL kleding zeg.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:43 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.marketingtrib(...)-waarderen/index.xml
iemand iets van de klanten gekregen? hier geen kip.
Mja, ik denk eigenlijk dat de bezorgers er meer aan zouden hebben als je de moeite en budget van zo'n domme campagne in plaats daarvan in het personeel steekt.quote:PostNL grijpt de Dag van de Bezorger aan om meer aandacht te vragen voor de mensen achter het pakketje en de post. Samen met creatief bureau Home lanceert het bedrijf de campagne ‘Maak de dag van je bezorger’, waarmee consumenten worden opgeroepen om bezorgers bewust een compliment of klein gebaar te geven.
De campagne combineert social content met een praktische toolkit waarmee consumenten hun waardering kunnen tonen. Centraal staan echte verhalen en complimenten van klanten. Die werden vooraf verzameld en vormen de basis voor de verdere campagne-uitrol. Het doel is volgens PostNL om zichtbaar te maken hoe eenvoudig het is om met een kleine geste een groot verschil te maken voor bezorgers.
Voor de visuele aanpak koos Home voor een social-first benadering met een realistische stijl. In verschillende video’s worden verzamelde complimenten gebruikt om de dag van PostNL-bezorgers, sorteerders, chauffeurs en medewerkers op depots te verrassen. De camera registreert reacties aan de voordeur wanneer bezorgers complimenten ontvangen, terwijl ook medewerkers in sorteercentra via het intercomsysteem worden verrast met bedankjes.
je bent me voor, maar dat is net zoiets als dure bureaus inhuren om op de SCBs mee te kijken waar er meer bezuinigd kan worden.... sja denk ik dan!quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mja, ik denk eigenlijk dat de bezorgers er meer aan zouden hebben als je de moeite en budget van zo'n domme campagne in plaats daarvan in het personeel steekt.
Beetje onverschillig vanuit de PostNL, ene dag dat je iets krijgt en dan is er niet genoeg op voorraad.quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons werden er natuurlijk weer veel minder broodtrommels aangeleverd dan er bezorgers zijn, dus de meesten (waaronder ikzelf) visten achter het net.
'De vervangende stempas wordt dan dinsdag 17 maart bezorgd. Ook door PostNL'.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:51 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.tubantia.nl/a(...)in-almelo~a54ad1037/
peanuts?
op die fb van de bond van doorstartersquote:Op donderdag 12 maart 2026 04:07 schreef liedetector het volgende:
[..]
je bent me voor, maar dat is net zoiets als dure bureaus inhuren om op de SCBs mee te kijken waar er meer bezuinigd kan worden.... sja denk ik dan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |