Dat is alleen in Nederland een ding, denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:08 schreef Starflyer het volgende:
Dat lijkt me hinderlijk buitenspel, maar ja.
Dan doen Belgen toch nooit? Hallo Erik Gerets.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:13 schreef Faraday01 het volgende:
Belgjes hebben wat steekpenningen verspreid?
Inderdaadquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Altijd tegen mij
[ afbeelding ]
Zoals ik al had verwacht. Go Ahead begon ook nog leuk, maar die hebben ook helemaal geen selectie voor dubbele programma's.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:14 schreef RamboDirk het volgende:
Die Europese campagne van Utrecht begon leuk maar is uiteindelijk een genante reis geworden.
Is dat Ron Jans of Robin van Persie die bovenop de puinhopen staat?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier nog wat beelden van de Nederlandse campagne in Europa
[ afbeelding ]
Mag ik ook de credits voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:32 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren als volgt:
@:scrummie met de juiste voorspelling van Feyenoord
@:onlogisch met de juiste voorspelling van Utrecht
@:pisces29 met de juiste voorspelling van GAE
Het hele seizoen van Utrecht, de jolige oomact Jan Rons was gisteren ook weer woest. Maar wat is hij leuk als ze winnen he?quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:14 schreef RamboDirk het volgende:
Die Europese campagne van Utrecht begon leuk maar is uiteindelijk een genante reis geworden.
In Marseille kwam ik om 2 uur in de nacht het uitvak uitquote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Frank_Kowet/status/2014477477221912694
@:zipportal @:caland
Wint Utrecht nog wel eens wat dan? Dat is toch 1 grote lijdensweg dit seizoen. Haller kan ook echt niet meer.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het hele seizoen van Utrecht, de jolige oomact Jan Rons was gisteren ook weer woest. Maar wat is hij leuk als ze winnen he?
Volgend jaar maar weer de top 3 aanvallen.
Jans nog voor einde van t seizoen wegquote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wint Utrecht nog wel eens wat dan? Dat is toch 1 grote lijdensweg dit seizoen. Haller kan ook echt niet meer.
Haalt Jans de Pasen?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jans nog voor einde van t seizoen weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |