Wel vreemd dat Sentimental Value dan weer niet voor de casting genomineerd is met vier nominaties voor acteurs uit die film. Of werkt dat anders?quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:00 schreef Mike het volgende:
Volgens mij zijn er weinig echt grote verrassingen dit jaar, want dit zijn de films die bij alle andere prijzen ook genomineerd werden.
Mooi om te zien dat Delroy Lindo en Amy Madigan genomineerd zijn. Normaal zijn er ook altijd wel wat actrices en acteurs die weinig tot geen kans hebben in hun categorie, maar dit jaar zijn deze categorieën echt sterk bezet.
16 kansen voor Sinners, dat is een record!
Ik zou het wel leuk vinden als Ryan Coogler zou winnen voor Best Director, zelfs als One Battle Best Picture wint. Ik vind zijn passie voor film maken erg leuk als je interviews met hem leest en hij heeft ook uitdagende keuzes gemaakt in Sinners, terwijl hij toch een commercieel succesvolle film heeft neergezet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:00 schreef Mike het volgende:
Volgens mij zijn er weinig echt grote verrassingen dit jaar, want dit zijn de films die bij alle andere prijzen ook genomineerd werden.
Mooi om te zien dat Delroy Lindo en Amy Madigan genomineerd zijn. Normaal zijn er ook altijd wel wat actrices en acteurs die weinig tot geen kans hebben in hun categorie, maar dit jaar zijn deze categorieën echt sterk bezet.
16 kansen voor Sinners, dat is een record!
Nee, ik had precies hetzelfde idee. Hoe kan die cast nou minder zijn dan sommige andere genomineerden terwijl ze zoveel acteernominaties hebben?quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Sentimental Value dan weer niet voor de casting genomineerd is met vier nominaties voor acteurs uit die film. Of werkt dat anders?
Klopt! Ik denk dat Coogler de pech heeft dat One Battle meedoet, anders was die regisseursoscar wel binnen voor 'm. Het is jammer, want beide films zijn (voor mij) instantklassiekers, maar er kan er maar eentje winnen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:52 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Ryan Coogler zou winnen voor Best Director, zelfs als One Battle Best Picture wint. Ik vind zijn passie voor film maken erg leuk als je interviews met hem leest en hij heeft ook uitdagende keuzes gemaakt in Sinners, terwijl hij toch een commercieel succesvolle film heeft neergezet.
Het wordt weer Conan O'Brienquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:28 schreef theguyver het volgende:
Ik denk het niet maar ik hoop echt dat Ricky Gervais presenteerd dit jaar..
“One Battle After Another” en “Sinners” zijn favoriet, maar OBAA zal wel winnen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:55 schreef Mike het volgende:
Best Picture
“Bugonia”
“F1”
“Frankenstein”
“Hamnet”
“Marty Supreme”
“One Battle After Another”
“The Secret Agent”
“Sentimental Value”
“Sinners”
“Train Dreams
Ja, dit topic.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er nog ergens een Oscar-topic? En is het ergens te bekijken via een reguliere Nederlandse zender?
Wow, respect!quote:Op zondag 15 maart 2026 23:06 schreef Sarabi het volgende:
ook dit jaar weer alle 50 genomineerde films gekeken.
Ik moet zeggen dat ik er nu ook wel weer even klaar mee benquote:
Ik ga mij nog wagen aan alle Bond films op Netflix. Verdwijnen 20 april dus heb nog een maandje, dus elke dag eentje kijken. Ben benieuwd of ik het volhoud.quote:Op zondag 15 maart 2026 23:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er nu ook wel weer even klaar mee benverplicht bepaalde films te kijken.
Maar toch is het leuk om elkaar weer te proberen.
Bondfilms heb ik alleen maar de laatste paar nieuwe gezien niet mijn ding.quote:Op zondag 15 maart 2026 23:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik ga mij nog wagen aan alle Bond films op Netflix. Verdwijnen 20 april dus heb nog een maandje, dus elke dag eentje kijken. Ben benieuwd of ik het volhoud.
Ook de Oscars vanavond. Vorig jaar live gekeken maar was eigenlijk vrij saaie show. Dit jaar verwacht ik ook weinig spectaculairs want Sinners and OBAA hebben alle andere awardshows al gewonnen dus die zullen er vanavond ook weer met veel prijzen vandoor gaan. En duurt tot ongeveer 4 uur vannacht. Sowieso helpen al die korte onderbrekingen niet echt mee om wakker te blijven.
Heb ook de Golden Globes en de Actors Awards gezien en nu weer de Oscars. Eigenlijk zie je dan pas dat Hollywood gewoon èèn grote marketingmachine is met exact dezelfde nominaties en sterren nu weer. Dat is op zich ook al een prestatie, de derde show in korte tijd waar iedereen hetzelfde kunstje doet.
Golden Globes, en hij was goed.quote:Op maandag 16 maart 2026 00:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij presenteerde nooit de Oscars.
Dit..quote:Op zondag 15 maart 2026 23:48 schreef spapaars het volgende:
De reclames die ze niet brengen op Filmbox duren langer dan er beeld is.
Jupquote:Op maandag 16 maart 2026 01:44 schreef SunChaser het volgende:
Is de audio bij filbmox via ziggo bij jullie ook zo kut?
Wat dan wel weer grappig is juistquote:Op maandag 16 maart 2026 02:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal veel komische segmentjes die de mist ingaan.
Super Bowl halftime show is ook altijd kut, je zou toch denken dat ze live audio onderhand toch wel eens onder de knie hebbenquote:Op maandag 16 maart 2026 02:17 schreef SunChaser het volgende:
Lees dat de audio sowieso niet goed is
Hopelijk gaat het in die richting als het op Youtube zit.quote:Op maandag 16 maart 2026 02:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Reclamebreak 235.. de hele show zou 1,5 uur duren ipv 4 uur onderhand
Stukje NFLquote:Op maandag 16 maart 2026 02:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Reclamebreak 235.. de hele show zou 1,5 uur duren ipv 4 uur onderhand
Denk het niet. Google heeft de rechten immers niet gratis gekregen. Of alleen het eerste jaar relatief weinig breaks en verder gewoon elke 5 minuten reclame zoals we gewend zijn van YouTube.quote:Op maandag 16 maart 2026 03:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het in die richting als het op Youtube zit.
Ik dacht net hetzelfde, geen dag ouder gewordenquote:Op maandag 16 maart 2026 03:08 schreef SunChaser het volgende:
Lionel ziet er jonger uit dan 40 jaar terug
In de bios gezien maar kon mij absoluut niet boeien. Misschien alleen als je zelf kinderen hebt?quote:
Jup, alleen de car chase was leuk.quote:Op maandag 16 maart 2026 03:36 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfilm was dat zeg, One Batttle
Zeker! Al slowchattend door de nacht. Maar de meeste mensen blijven er echt niet meer voor op.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:44 schreef potjecreme het volgende:
Eens had je meerdere topic voor de Oscars.
Maar wel leuk, filmlijstjes afvinken.quote:Op zondag 15 maart 2026 23:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er nu ook wel weer even klaar mee benverplicht bepaalde films te kijken.
Alle soorten lijstjes afvinken is leukquote:Op maandag 16 maart 2026 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar wel leuk, filmlijstjes afvinken.
Ik doe dat met alle Best Picture-winnaars bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |