Golden Globes, en hij was goed.quote:Op maandag 16 maart 2026 00:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij presenteerde nooit de Oscars.
Dit..quote:Op zondag 15 maart 2026 23:48 schreef spapaars het volgende:
De reclames die ze niet brengen op Filmbox duren langer dan er beeld is.
Jupquote:Op maandag 16 maart 2026 01:44 schreef SunChaser het volgende:
Is de audio bij filbmox via ziggo bij jullie ook zo kut?
Wat dan wel weer grappig is juistquote:Op maandag 16 maart 2026 02:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal veel komische segmentjes die de mist ingaan.
Super Bowl halftime show is ook altijd kut, je zou toch denken dat ze live audio onderhand toch wel eens onder de knie hebbenquote:Op maandag 16 maart 2026 02:17 schreef SunChaser het volgende:
Lees dat de audio sowieso niet goed is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |