Hopelijk gaat het in die richting als het op Youtube zit.quote:Op maandag 16 maart 2026 02:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Reclamebreak 235.. de hele show zou 1,5 uur duren ipv 4 uur onderhand
Stukje NFLquote:Op maandag 16 maart 2026 02:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Reclamebreak 235.. de hele show zou 1,5 uur duren ipv 4 uur onderhand
Denk het niet. Google heeft de rechten immers niet gratis gekregen. Of alleen het eerste jaar relatief weinig breaks en verder gewoon elke 5 minuten reclame zoals we gewend zijn van YouTube.quote:Op maandag 16 maart 2026 03:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het in die richting als het op Youtube zit.
Ik dacht net hetzelfde, geen dag ouder gewordenquote:Op maandag 16 maart 2026 03:08 schreef SunChaser het volgende:
Lionel ziet er jonger uit dan 40 jaar terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |