quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fietsen als het kan, anders met de fiets aan de hand lopen.
Ik ga persoonlijk niet fietsen op plekken waar letterlijk ijs ligt. Ik kan daar op zo'n moment ook amper lopen zonder mijn enkels te breken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon fietsen. Kan altijd. Gewoon vooruit denken met het feit dat dat voorwiel bij het minste geringste onder je vandaan kan springen in het achterhoofd.
Dat is wel een terechte uitzondering, maar daar is geen optie voor in de pollquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga persoonlijk niet fietsen op plekken waar letterlijk ijs ligt. Ik kan daar op zo'n moment ook amper lopen zonder mijn enkels te breken.
Oei. Lig je daar met je voorwiel in je achterhoofd ...quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon fietsen. Kan altijd. Gewoon vooruit denken met het feit dat dat voorwiel bij het minste geringste onder je vandaan kan springen in het achterhoofd.
Geen TR-3B met anti-gravity propulsion hebbenquote:
Fietsen is heerlijkquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:16 schreef Rozevla het volgende:
Fietsen![]()
Hoe kut is je leven als je alles moet fietsen.
Ik zou echt geen werknemer aannemen als ie alleen een fiets zou hebben.
Dan weet je dat het gewoon een debiel is.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:16 schreef Rozevla het volgende:
Fietsen![]()
Je bent in de war met een hovercraft, denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:56 schreef StevenHyde het volgende:
Met de waterfiets. Werkt namelijk ook op t ijs
ach kassameisjequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:16 schreef Rozevla het volgende:
Fietsen![]()
Hij rijdt zo'n Dodge RAM op grijs kenteken. Niet serieus nemen joh.quote:
wat is dat?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij rijdt zo'n Dodge RAM op grijs kenteken. Niet serieus nemen joh.
Echt een kutoto. Niet zo'n ontzettende kutoto als de Ford Fiesta, maar op zijn eigen manier een intens vervelende kutoto die wmb eigenlijk niet eens op Nederlands kenteken gezet mag worden.quote:
Hier zie ik er vaker eentje rijden, het liefst zou je dat ding gta stijl naar de Filistijnen schieten.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Echt een kutoto. Niet zo'n ontzettende kutoto als de Ford Fiesta, maar op zijn eigen manier een intens vervelende kutoto die wmb eigenlijk niet eens op Nederlands kenteken gezet mag worden.
Dit.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fietsen als het kan, anders met de fiets aan de hand lopen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij rijdt zo'n Dodge RAM op grijs kenteken. Niet serieus nemen joh.
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Echt een kutoto. Niet zo'n ontzettende kutoto als de Ford Fiesta, maar op zijn eigen manier een intens vervelende kutoto die wmb eigenlijk niet eens op Nederlands kenteken gezet mag worden.
Haaahaaatjesquote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:37 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hier zie ik er vaker eentje rijden, het liefst zou je dat ding gta stijl naar de Filistijnen schieten.
lolquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Haaahaaatjes
Boze homootjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |