Ach ja Divaatjequote:Op woensdag 21 januari 2026 18:51 schreef Candaasje het volgende:
En verder wilde ik gewoonmezelf nog even sterkte wensen![]()
Ik lees af en toe een beetje mee met al jullie verhalen. (En ik had het pas nog over Diva @:gewoonmezelf87) maar te onregelmatig om echt mee te schrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik vind het vooral onduidelijk, het duurde even voor ik begreep wat de lipstick wasquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:39 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word toch een beetje onpasselijk van het leegscheppen van bloedende teven en bungelende lipstick-piemels
Castratie, vermoed ik, en ik kan het beeld van een schep in een hondenvagina ook niet uit mijn hoofd krijgen. Om over je lippen stiften met een hondenpenis nog maar te zwijgen. Ik kon ook zonder.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:58 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik vind het vooral onduidelijk, het duurde even voor ik begreep wat de lipstick wasHet woord piemel is een stuk duidelijker.
En bij leegscheppen zie ik zo’n grote bak ijs voor me waar je met een ijsschep een bolletje uithaalt. Ik neem aan dat dat gewoon sterilisatie is?
Ik ben geen hondenmens, maar katersHoewel de poezen ook allemaal leuk waren, maar de katers waren toch grotere goedzakken/knuffelbeesten.
En dan Bulgarian split squatsquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:14 schreef exode het volgende:
Over een paar weken ga jij lachend lunges doen (ik vind die pittiger dan squats).
Bulgarian split squatsquote:
Walking lunges hier.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:27 schreef vencodark het volgende:
Wat deed je (als beginner), als warming up?
Die heb ik nog nooit leeggeschept of lipstickjes van gezien. Toch anders.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Kinderen zijn altijd schoon en ruiken alleen maar naar bloemetjes natuurlijk 😂
Same here. Mijn trainer doet ze zelf niet omdat ie ze kut vindt, maar ik mag/moet wel.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:16 schreef vlindertje89 het volgende:
GMwat heftig..
[..]
Bulgarian split squatsop mijn sportschool vindt iedereen die blijkbaar de hel behalve ik
Eigenlijk doe ik verdomd weinig warming up omdat ik dat gewoon kut vind. Al mijn oefeningen is de eerste set vrij licht, dus in die zin doe ik overal warming up bij.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik fiets als warming up 10 min naar de sportschool. En dan of eerst een setje van de oefeningen waarmee ik begin maar dan zonder gewicht of met veel lager gewicht dan ik in de 'echte' sets doe, of bv walking lunges en push-ups op een box (kan ook tegen de muur, hoe hoger waar je het op doet hoe minder zwaar). Dan heb je met twee oefeningen groot deel van je spieren al klein beetje aan het werk gezet voor je echt gaat beginnen.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:44 schreef vencodark het volgende:
Ik wist ook gelijk wat er bedoeld werd met lipstick
Die reu van mijn ouders is al 14 jaar dood maar dat ding zie ik gelijk weer voor me.
Wil je dat hier weten of in een nieuw ouwe OUDers in de sportschool?quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Wie en wat?
Eens kijken of we een fitness topic hebben of kunnen openen.
Oeh!quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wil je dat hier weten of in een nieuw ouwe OUDers in de sportschool?
Maak maarquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh!
Ja, wat ik zeg: een apart topic ergens zou wel kek zijn.![]()
Ja, ik dus ook. Dat fietsen is vooral praktisch, want bus is onhandig qua timing en ook niet sneller, auto onhandig want geen parkeerplekken (centrum) en ook idioot voor die afstand, en lopend is een minuut of 20, dus ja, dan maar de fiets. En ik doe dus één lichte set van eerste twee oefeningen of één rondje met 10 walking lunges heen en 10 terug en 10-12 keer opdrukken. Dus echt een warming up is dat ook niet per se te noemen. Bij mn verdere supersets na de eerste geen lichte opstart helaasquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik verdomd weinig warming up omdat ik dat gewoon kut vind. Al mijn oefeningen is de eerste set vrij licht, dus in die zin doe ik overal warming up bij.
Dat is kut! Ik doe hem wel met minder gewicht dan jij denk ik (denk laatste keer met één dumbbel van 4kg). Hij zit ook onregelmatig in mn schema's (in deze en mn vorige bv niet). Ik vind fly's (in welke versie dan ook) dan weer verschrikkelijk want daar krijg ik zo nare spierpijn van.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Same here. Mijn trainer doet ze zelf niet omdat ie ze kut vindt, maar ik mag/moet wel.
Had eind november wel weer een blessurewaardoor ik 6 weken niet mocht dus nu moest ik weer opnieuw beginnen met 4 kg kettlebells en was dat nog zwaar ook
![]()
![]()
Morgen! Euh het topic dus.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maak maar
Moet je wel blijven gaan natuurlijk
Hoe kan dat?quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:53 schreef F_r het volgende:
Al weer jaren geleden zat onze huidige kat als Al Bundy op de bank en riep mijn dochter verhard m verbaasd. Mam er steekt een potlood uit de kat. Dat was dus ook een roze/rood puntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |