Zowel de arts als Hupje hebben goed opgelet en aan de bel getrokken toen het herstel stagneerde. De behandeling niet anders was geweest als de breuk eerder was ontdekt. Ik zie niet wie er beter had moeten opletten en een fout is het al helemaal niet.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:11 schreef Phaidra het volgende:
Wat is iedereen lichtgeraakt de laatste tijd. Januariblues? Hoe ik de post van Mush lees: áls iemand hier iets fout beoordeeld heeft, dan is het de arts, aangezien je overlegd hebt en op professionals hebt vertrouwd. Dus het is iig geen reden om jezelf loedermoeder te noemen. Niet per se om aan de geven dat de arts een fout heeft gemaakt in deze situatie. Artsen zijn mensen, gaan uit van de klachten en de kans dat iets wel of niet gebroken is. Dat gaat niet altijd goed, nee. Dat is in mijn ogen niet meteen een fout, op basis van de info was het gewoon niet direct duidelijk.
Lelijke typo inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:13 schreef Phaidra het volgende:
Iemand hier die het heeft gezien? Het was hier in de buurt blijkbaar supergoed zichtbaar maar ik heb het gemist.
Aaargh typo met bakje ipv bankje![]()
Je kúnt het niet laten. Er ís niets fout of verkeerd gedaan. Als je niet weet waar je het over hebt, zeg het dan niet zo stellig. Mooi voorbeeld wel van roepen zonder kennis, de hele wereld lijkt er mee besmet, helaas... Tink verwoordde het ook helderquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:23 schreef Mushanga71 het volgende:
Soms is het echt bizar hoe verkeerd een post gelezen wordt.
@:Phaidra las mijn post zoals ik hem bedoeld had. Ik vond het erg dat @:Hupje zichzelf een loedermoeder voelde, die ging uit van wat de ha zei. Dat het achteraf qua behandeling niet zou hebben uitgemaakt neemt niet weg dat er een breukje in de hand zit. De ha had ook meteen even naar de hand kunnen kijken.
En boos? Waarom zou ik boos zijn![]()
Maar, wederom een wijze les. Ik zal mijn posts nog zorgvuldiger schrijven want blijkbaar schop ik tegen schenen aan wat heel mijn bedoeling niet is.
Overigens kunnen huisartsen zeker ook inschattingsfouten maken. Soms zelfs fouten die iemand het leven kunnen kosten. Neemt niet weg dat ik nog steeds vertrouwen heb in de zorg en zeker wb mijn eigen ha ookal heeft die er een keer flink naast gezeten met mijn dochter.
Ik heb ook gister het noorderlicht gemist, lag weer vroeg in bed want moe. Zou fijn zijn als ze dat in een bakje konden stoppen zodat we het alsnog konden zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GM, wat een vreselijk nieuws hebben jullie weer gekregen en wat moet die onzekerheid en onduidelijkheid slopend zijn. Heel veel sterkte![]()
Serieus, en wat doe jij nu dan? Jij hebt hier een andere mening over, prima, das jouw goed recht. Ik zie het anders en das toch écht mijn mening. Kan je op je kop gaan staan, zal mij een worst wezen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Je kúnt het niet laten. Er ís niets fout of verkeerd gedaan. Als je niet weet waar je het over hebt, zeg het dan niet zo stellig. Mooi voorbeeld wel van roepen zonder kennis, de hele wereld lijkt er mee besmet, helaas... Tink verwoordde het ook helder
En dus eens met je zelfreflectie dat je zorgvuldiger mag formuleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Zeggen dat iemand niets fout heeft gedaan doe je niet door een andere zondebok aan te wijzen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:35 schreef Schanu het volgende:
Ik las ook niet direct een enorme aantijging of boosheid in die post, meer een geruststelling richting Hupje dat zij in ieder geval niets fout heeft gedaan.
Ik kleedde me altijd thuis om. Dat vond ik praktischer, kan ik meteen aan de gang. Bij de ene sportschool ging ik ook thuis weer douchen, dat was een kleine sportschool met minder fijne douche en die was ook in de straat dus vond dat niet erg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:46 schreef vencodark het volgende:
Kak, de zenuwen en het overdenken voor de sportles is begonnen.![]()
Waar laat ik mijn spullen, welke tas zal ik meenemen? Zal ik thuis alvast omkleden of daar?
Do tell!quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:08 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Toen die sportschool stopte (eigenaar in de gevangenis moest)
Omdat dat zo vaak gebeurt hier, er wordt een onderwerp aangebroken en daar haken mensen op in met eigen mening of eigen ervaring. Ik dacht dat dat gewoon kon, sorryquote:Op woensdag 21 januari 2026 11:06 schreef Elleska het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand niets fout heeft gedaan doe je niet door een andere zondebok aan te wijzen.
En waarom worden er ineens allemaal medische missers met (bijna) dodelijke afloop bij gehaald terwijl het gaat om een breukje waar niets aan gedaan hoeft te worden.
Is al weer zo’n drie jaar geleden, heb er wel eens iets over gepost destijdsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde exact hetzelfde typenquote:Op woensdag 21 januari 2026 11:28 schreef Schanu het volgende:
[..]
Omdat dat zo vaak gebeurt hier, er wordt een onderwerp aangebroken en daar haken mensen op in met eigen mening of eigen ervaring. Ik dacht dat dat gewoon kon, sorry
quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:29 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Is al weer zo’n drie jaar geleden, heb er wel eens iets over gepost destijdsOch shit, dat wist ik nog wel inderdaad.. Wat naar en eng achteraf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Net als irl, daar haak je dan ook in op een onderwerp en zo krijg je een gesprek. Werkt normaliter heel prima.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:28 schreef Schanu het volgende:
[..]
Omdat dat zo vaak gebeurt hier, er wordt een onderwerp aangebroken en daar haken mensen op in met eigen mening of eigen ervaring. Ik dacht dat dat gewoon kon, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |