Je weet echt wel wat context betekend. En als je niet met die ziekte wil schelden, wat ik snap, gebruik dan ook de verbasteringen niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is niet om te omzeilen. Maar ik wil gewoon niet met die ziekte schelden. Dus daarom heb ik mijzelf aangeleerd om dan kanjer te gebruiken als krachtterm ipv de ziekte.
En ik moet ook wel lachen dan als ik dan bijvoorbeeld een filmpje van Erika Terpstra zie waar ze steeds "kanjers" roept![]()
![]()
Ik help gewoon. Want blijkbaar was dit vergeten of over het hoofd gezien. Kan gebeuren. Geeft niets.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Lees dit eens terug en vraag jezelf af : is dit constructieve feedback, kunnen de mods hier wat mee, of ben ik als een kleuter aan het etteren en zuigen.
Wat een kleuterspeelzaal weer.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:54 schreef Starhopper het volgende:
Hier trouwens nog twee waar wel gewoon de ziekte gebruikt is. Die kunnen dan ook wel weg lijkt mij?
[..]
[..]
Gekniptquote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:02 schreef Starhopper het volgende:
En kenker lijkt mij dan ook niet helemaal de bedoeling toch?
[..]
Dankjewel <3quote:
<3quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:16 schreef Jippie het volgende:
Maar krijg ik als juf voor de zomervakantie wel een mooie tekening?
Ik wist niet dat er op dit forum een soort principieel bezwaar was tegen het gebruik van bepaalde woorden, maar het gaat wel erg ver als we het hier als "de ziekte" gaan bestempelen om het woord maar niet te noemen en ook het gebruik van "de ziekte" in vrij figuurlijke zin willen censureren. Ik weet niet meer precies wat ik in mijn post schreef, maar ik neem, gezien het onderwerp van de EU, aan dat ik het woord daar heb gebruikt in de zin van een bepaald "gezwel", iets kwaadaardigs wat maar doorgroeit en doorettert en vervolgens alles kapotmaakt. In die zin is het een hele nuttige metafoor zou ik zeggen, waar ook geen goed alternatief voor is. Erg vreemd als dat gecensureerd zou moeten worden. En ook iets heel anders dan het voor een zelfstandig naamwoord als "Turk" ofzo plakken, zoals hier in de OP staat.quote:
Gewoon niet schelden met kanker, dat is nergens voor nodig. Genoeg krachttermen die je, behoudens tegen users, wel kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er op dit forum een soort principieel bezwaar was tegen het gebruik van bepaalde woorden, maar het gaat wel erg ver als we het hier als "de ziekte" gaan bestempelen om het woord maar niet te noemen en ook het gebruik van "de ziekte" in vrij figuurlijke zin willen censureren. Ik weet niet meer precies wat ik in mijn post schreef, maar ik neem, gezien het onderwerp van de EU, aan dat ik het woord daar heb gebruikt in de zin van een bepaald "gezwel", iets kwaadaardigs wat maar doorgroeit en doorettert en vervolgens alles kapotmaakt. In die zin is het een hele nuttige metafoor zou ik zeggen, waar ook geen goed alternatief voor is. Erg vreemd als dat gecensureerd zou moeten worden. En ook iets heel anders dan het voor een zelfstandig naamwoord als "Turk" ofzo plakken, zoals hier in de OP staat.
Dit geknip is idd van een infantiel niveau.quote:
Ik weet alleen niet meer wat ik nu precies in dat topic schreef. Ik dacht iets in de strekking dat de EU een enorm kankergezwel is. Wat ik geen schelden vind. Maar wellicht heb ik iets anders geschreven, dat kanquote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon niet schelden met kanker, dat is nergens voor nodig. Genoeg krachttermen die je, behoudens tegen users, wel kunt gebruiken.
Het benoemen dat er ' kankerlijer' tegen een agent of andere hulpverleners wordt gezegd/geschreeuwd valt wat mij betreft daarbuiten. Ik hoor het wel als medecrew er anders over denkt.
Daar kun je een klacht over indienen via forum@fok.nl, dat belandt in de mailbox van het gehele FOK!- management.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dit geknip is idd van een infantiel niveau.
Volgens mij is iets een gezwel noemen geen probleem, laat gewoon de aanduiding kanker weg.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet meer wat ik nu precies in dat topic schreef. Ik dacht iets in de strekking dat de EU een enorm kankergezwel is. Wat ik geen schelden vind. Maar wellicht heb ik iets anders geschreven, dat kan
Wat een mooie tekening!quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat een mooie tekening!
Jij mag volgende week vooraan zitten en meehelpen de tekenschriftjes uit te delen in de klas
Mijn mama gaat bij de bovenmeester klagen over deze voorkeursbehandeling vanwege een stomme bevertekening. En de oudercommissie krijgt het ook te horen!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat een mooie tekening!
Jij mag volgende week vooraan zitten en meehelpen de tekenschriftjes uit te delen in de klas
HET IS GEEN BEVERquote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn mama gaat bij de bovenmeester klagen over deze voorkeursbehandeling vanwege een stomme bevertekening. En de oudercommissie krijgt het ook te horen!
Dat mag, ik ben van mening dat positief gedrag best beloond mag worden. Jouw mama is welkom!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn mama gaat bij de bovenmeester klagen over deze voorkeursbehandeling vanwege een stomme bevertekening. En de oudercommissie krijgt het ook te horen!
Kun je nagaan wat een slechte tekening het is. En dan nog voorgetrokken worden door de jufquote:
JE MOET MEER LEREN OVER DIEREN JIJquote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een slechte tekening het is. En dan nog voorgetrokken worden door de juf
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
NWS / Ernstige zorgen om vermiste Chico
Is dit nou echt nieuwswaardig? Er was laatst al een discussie over teveel vermissingen topics, waar een hoop niet urgent van was...
Nu gaat het om een vermist hondje, moet dat echt?
Als het als grapje is prima, maar zet dan in elk geval "hont" in de TT
Grappig vind ik het overigens niet, want de wel urgente vermissingen worden zo niet meer serieus genomen
Dit zegt denk ik ook genoeg...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja heel zielig! Hopelijk ook deze zaak weer tot goed einde door FOK! recherche
Ja. Ik hoop echt dat deze vermissing snel opgelost isquote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt denk ik ook genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |