abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220006133
quote:
5s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:17 schreef xpompompomx het volgende:
Is het niet wat vroeg om nu al van die dikke toeters te gaan roken?
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou, zeg dat wel. :+
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:22 schreef Basp1 het volgende:
Het hekje van bnw staat wijd open tegenwoordig.
Ik kan beter de vraag stellen wat jullie gerookt of gesnoven hebben dat jullie het idee dat agenten van buitenlandse inlichtingendiensten duizenden vreedzame Iraanse burgers hebben doodgeschoten, als belachelijk afdoen. We weten dat in ieder geval Israel niet terugschrikt voor dergelijke methoden. Ooit gehoord van de Hannibal Directive? IDF en Mossad schrikken er zelfs niet voor terug om op hun eigen mensen te schieten.
  donderdag 5 februari 2026 @ 09:38:44 #252
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220006210
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat er wellicht duizenden mensen zijn doodgeschoten, betekent nog niet dat ze door de Iraanse politie of andere veiligheidsdiensten zijn doodgeschoten. Het is inmiddels wel duidelijk dat die "relschoppers" (ik schrijf het tussen aanhalingstekens, want het is nog erg zacht uitgedrukt) in wezen agenten waren van CIA, MI6 en de Mossad, en dat ze zwaar bewapend waren. Ik acht het heel goed mogelijk dat er duizenden vreedzame demonstranten door agenten van buitenlandse inlichtingendiensten zijn doodgeschoten, met als doel om de Islamitische Republiek daar de schuld van te geven. Het zou echt niet de eerste keer zijn dat ze een valse vlag operatie uitvoeren.
Ja joh, tienduizenden mensen neergeschoten door buitenlandse agenten in een land waar je als collaborateur van Israël opgehangen wordt zodra je een scheet de verkeerde kant op laat.

Geloof je zoiets nu echt serieus? Lijkt me een hele vermoeiende levensstijl om steeds Ontzettend Grote Complotten overal in te zien. Zit er in Teheran toevallig ook een pizzeria van die buitenlandse agenten?
  donderdag 5 februari 2026 @ 09:42:36 #253
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220006241
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ik kan beter de vraag stellen wat jullie gerookt of gesnoven hebben dat jullie het idee dat agenten van buitenlandse inlichtingendiensten duizenden vreedzame Iraanse burgers hebben doodgeschoten, als belachelijk afdoen. We weten dat in ieder geval Israel niet terugschrikt voor dergelijke methoden.
"We" weten dat niet, dat geloof jij.
Geef eens een voorbeeld waarbij Israël in vermomming tienduizenden burgers neerschoot in andere landen als een false flag?
pi_220006313
We weten ook dat er mensen met waanideeën bestaan die achter elke boom een spion zien staan.. :')
pi_220006334
Zowel ayatollah Ali Khamenei als president Masoud Pezeshkian hebben verklaard dat Iraniërs vreedzaam mogen protesteren. Zolang de protesten vreedzaam verliepen, werd er door de Iraanse autoriteiten ook niet ingegrepen. Het idee dat Iraanse politie en veiligheidsdiensten zomaar op vreedzame ongewapende burgers zou schieten, vind ik dan ook absurd.
  donderdag 5 februari 2026 @ 09:54:29 #256
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220006362
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Zowel ayatollah Ali Khamenei als president Masoud Pezeshkian hebben verklaard dat Iraniërs vreedzaam mogen protesteren. Zolang de protesten vreedzaam verliepen, werd er door de Iraanse autoriteiten ook niet ingegrepen. Het idee dat Iraanse politie en veiligheidsdiensten zomaar op vreedzame ongewapende burgers zou schieten, vind ik dan ook absurd.
Goed spul wat jij snuift.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 5 februari 2026 @ 10:02:47 #257
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220006428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Heel absurd, en in het verleden inderdaad nooit gebeurd ja. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220006541
quote:
Als ik jou was zou ik gaan jobhoppen, die Iraanse rial is geen reet meer waard.

Misschien dat Ankara nog mensen zoekt voor hun online trollenleger.
  donderdag 5 februari 2026 @ 10:22:14 #259
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220006571
quote:
Ah, vandaar die beelden van gewapende eenheden in de bazaar voordat de aangekondigde protesten begonnen!
pi_220007433
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat er wellicht duizenden mensen zijn doodgeschoten, betekent nog niet dat ze door de Iraanse politie of andere veiligheidsdiensten zijn doodgeschoten. Het is inmiddels wel duidelijk dat die "relschoppers" (ik schrijf het tussen aanhalingstekens, want het is nog erg zacht uitgedrukt) in wezen agenten waren van CIA, MI6 en de Mossad, en dat ze zwaar bewapend waren. Ik acht het heel goed mogelijk dat er duizenden vreedzame demonstranten door agenten van buitenlandse inlichtingendiensten zijn doodgeschoten, met als doel om de Islamitische Republiek daar de schuld van te geven. Het zou echt niet de eerste keer zijn dat ze een valse vlag operatie uitvoeren.
Eens. Ik heb beelden gezien van zogenaamde “demonstranten” die met wapens schoten op burgers, politie en ordediensten, omstanders aanvielen en molotovcocktails gooiden naar een moskee waar kinderen aanwezig waren. Dat soort beelden worden hier in de media, en uiteraard ook in dit topic, niet gedeeld. Daarnaast zijn er Amerikaanse functionarissen die in openbare tweets spreken over Mossad-agenten die zouden hebben meegedaan aan de protesten. Tegelijk bleef Trump het volk ophitsen om te blijven rellen, terwijl hij in eigen land demonstraties hard wil onderdrukken en politiediensten verdedigt die burgers doden.
pi_220007438
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ik kan beter de vraag stellen wat jullie gerookt of gesnoven hebben dat jullie het idee dat agenten van buitenlandse inlichtingendiensten duizenden vreedzame Iraanse burgers hebben doodgeschoten, als belachelijk afdoen. We weten dat in ieder geval Israel niet terugschrikt voor dergelijke methoden. Ooit gehoord van de Hannibal Directive? IDF en Mossad schrikken er zelfs niet voor terug om op hun eigen mensen te schieten.
De ad hominem-reacties op je post spreken boekdelen. Het gaat hen niet werkelijk om “burgerslachtoffers” of “mensenrechten”, of die andere holle slogans. Zodra hun eigen kant die slachtoffers maakt of die rechten op grotere schaal schendt, is er plots niets aan de hand en wringen ze zich in allerlei bochten om dat te verdedigen.

We weten hoe de VS oorlog voert en dat daarbij honderdduizenden burgers om het leven komen. We weten ook dat zware sancties vooral burgers treffen en dodelijke gevolgen hebben. En we weten dat we bondgenoten zijn van dictaturen zoals Saoedi-Arabië, Egypte, enz. die mensenrechten schenden en waar de VS voor miljarden wapens aan verkoopt.

Maar laten we hier aan de ene kant verontwaardigd reageren op "burgerslachtoffers", en tegelijkertijd opgetogen reageren omdat de VS een oorlog wil starten met mogelijk honderdduizenden burgerslachtoffers, een burgeroorlog en miljoenen vluchtelingen als gevolg. Dat maakt ons moreel verheven en totaal niet hypocriet.
pi_220007441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 10:22 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ah, vandaar die beelden van gewapende eenheden in de bazaar voordat de aangekondigde protesten begonnen!
De protesten waren toen al begonnen onder marktlui, en welk land zet geen ordetroepen in bij (aangekondigde) protesten om de orde te handhaven?
pi_220007595
quote:
Vanuit de Iraanse grondwet mag men inderdaad vreedzaam demonsteren. Daarnaast als de regering zomaar hard had ingegrepen dan zou dat indruisen tegen hun eigen belangen. De eerste meldingen van slachtoffers kwamen van extremisten die de ordetroepen hadden aangevallen en gedood.
  donderdag 5 februari 2026 @ 12:30:04 #264
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220007612
Ik hoop dat jullie hier in ieder geval voor betaald worden want anders sta je straks met lege handen aan die niet bestaande hemelpoort...mijn Zeus zeg...
  donderdag 5 februari 2026 @ 12:31:05 #265
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220007619
De webcare van Khamenei is gearriveerd :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220007645
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:31 schreef Perrin het volgende:
De ziekenhuizen lagen gewoon vol met Mossad agenten joh. _O_

Khamenie schele nie
Zonder wrijving geen glans
pi_220007912
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:31 schreef Perrin het volgende:
Ben je net van de Assad-webcare af...
Incelfrikandel
pi_220008178
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:30 schreef Qarrad het volgende:
Ik hoop dat jullie hier in ieder geval voor betaald worden want anders sta je straks met lege handen aan die niet bestaande hemelpoort...mijn Zeus zeg...
Dit is precies die waan waar ik het over had en waar men hier steeds weer in vervalt. Je gaat er eerder van uit dat users "betaald" worden, dan dat ze gewoon een andere mening hebben omdat ze neutraal zijn of een andere kant belichten. En dat soort leugens, propaganda, waar men zelf eigenlijk niet in gelooft, etaleert men dan hier.
pi_220008200
Oh wauw, zitten hier nu echt mensen te vergelijken dat mensen doodgeschoten worden, omdat "vreedzaam demonstreren mag"? Koekoek.
  donderdag 5 februari 2026 @ 14:01:10 #270
438527 MissButterflyy
pi_220008208
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:27 schreef Tovia het volgende:

[..]
Vanuit de Iraanse grondwet mag men inderdaad vreedzaam demonsteren. Daarnaast als de regering zomaar hard had ingegrepen dan zou dat indruisen tegen hun eigen belangen. De eerste meldingen van slachtoffers kwamen van extremisten die de ordetroepen hadden aangevallen en gedood.
Die vrouwen die recht door hun hoofd zijn geschoten waren ook vreedzaam aan het demonstreren, jaren geleden.
Er zijn al zo vaak demonstraties met een hoop geweld neergeslagen in Iran, dat heeft geen fluit te maken met de VS of Israël.
  donderdag 5 februari 2026 @ 14:02:06 #271
438527 MissButterflyy
pi_220008218
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh wauw, zitten hier nu echt mensen te vergelijken dat mensen doodgeschoten worden, omdat "vreedzaam demonstreren mag"? Koekoek.
Allemaal flauwekul ook, de mensenrechtenorganisaties die al vele jaren wat van Iran vinden. :')
pi_220008227
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Allemaal flauwekul ook, de mensenrechtenorganisaties die al vele jaren wat van Iran vinden. :')
Je moet het maar zo zien, het masker valt snel af.
  donderdag 5 februari 2026 @ 14:05:36 #273
438527 MissButterflyy
pi_220008243
Wel ben ik met het eens dat Trump ten tijde van de demonstraties heeft geprobeerd invloed uit te oefenen. Heeft hij ook niet geroepen te komen helpen? Ga dat dan ook doen.
Toch een deal gaan sluiten met dit misdadige regime en de bevolking verder laten stikken zou echt een rotstreek zijn.
  donderdag 5 februari 2026 @ 14:14:23 #274
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220008294
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:05 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel ben ik met het eens dat Trump ten tijde van de demonstraties heeft geprobeerd invloed uit te oefenen. Heeft hij ook niet geroepen te komen helpen? Ga dat dan ook doen.
Toch een deal gaan sluiten met dit misdadige regime en de bevolking verder laten stikken zou echt een rotstreek zijn.
Trump is dan ook een rotzak, dus dat zou geheel in de lijn der verwachtingen zijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220008429
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:57 schreef Tovia het volgende:

[..]
Dit is precies die waan waar ik het over had en waar men hier steeds weer in vervalt. Je gaat er eerder van uit dat users "betaald" worden, dan dat ze gewoon een andere mening hebben omdat ze neutraal zijn of een andere kant belichten. En dat soort leugens, propaganda, waar men zelf eigenlijk niet in gelooft, etaleert men dan hier.
Een andere kant belichten zoals een platte aarde theorie. :D

Het is totaal absurd wat hier door jou en iemand anders beweerd wordt zulke meningen zul je om ze hard te maken met objectief verfieerbare feiten moeten bewijzen en dat zie ik jou en die andere persoon totaal niet doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')