Edgy omdat ik vind dat je niet zomaar iemands uiterlijk belachelijk moet maken omdat hij een standpunt heeft?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Oeh edgy ik ben 13 jaar en vind Trump cool want hij doet slechte dingetjes en krijgt geen straf.
En dan was er nog bij Elsfest zo'n halfje die met een FvD-vlag stond te zwaaien bij de ingegooide ruiten van het d66-partijkantoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze wonnen in 2019 nota bene de eerste kamer verkiezingen, toen kwam dit nieuws uit:
https://www.hpdetijd.nl/p(...)itisch-in-appgroepen
En implodeerden ze weer.
En veel van die gastjes zitten nog altijd in de partij. Laten we niet vergeten dat ondanks 2 fvd jeugd kopstukken nog iemand in mekaar ramden in amsterdam omdat ze werden aangesproken op het zingen van een nazi lied.
Zal vast goed gaan weer allemaal.
Even los van wat voor een engerd Liedewij is...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:49 schreef Koortsdroom het volgende:
En daarnaast, een vrouw als partijleider? Ik bedoel... really..?![]()
Lijkt mij ook zeer onverstandig, dat gezegd hebbende dit is natuurlijk geweldig nieuws. Eindelijk kan er ruimte komen voor een echte oppositiepartij zonder dat de PVV de zetels opsluit.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Baudet na Van Haga zijn vingers nu aan PVV-afval gaat branden.
Zal wel weer een nieuwe populistische partij worden.
Waarom moet het gelijk de oppositie in.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook zeer onverstandig, dat gezegd hebbende dit is natuurlijk geweldig nieuws. Eindelijk kan er ruimte komen voor een echte oppositiepartij zonder dat de PVV de zetels opsluit.
Ah eindelijk. Gaat er dan eindelijk een partij komen die voor de echte Nederlander er is? Wordt Nederland eindelijk echt van ons? We zijn er nu al zo lang op aan het wachten, maar nu gaat het gebeuren dus?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook zeer onverstandig, dat gezegd hebbende dit is natuurlijk geweldig nieuws. Eindelijk kan er ruimte komen voor een echte oppositiepartij zonder dat de PVV de zetels opsluit.
Ik snap dat dat je ultieme wens is.. maar laten we niet op die zaken vooruit lopen. Ze staan in de lift.. en er is geen stoppen aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze wonnen in 2019 nota bene de eerste kamer verkiezingen, toen kwam dit nieuws uit:
En implodeerden ze weer.
En veel van die gastjes zitten nog altijd in de partij. Laten we niet vergeten dat onlangs 2 fvd jeugd kopstukken nog iemand in mekaar ramden in amsterdam omdat ze werden aangesproken op het zingen van een nazi lied.
Denk je dat Geert dit politiek overleeft en terugkomt met nieuw elan?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:05 schreef Mubassie het volgende:
Hij maakt er wel echt een zooitje van![]()
![]()
Eerst al flink zetelverlies en nu dit.
Even in de spiegel kijken Geert, er is potentie genoeg.
Maar ja.. kijk.. als je weer van die demoniseerpraktijken krijgt, dat FvD via schimmige spelletjes zich dienen te verantwoorden door verzonnen problemen, door ze te blijven negeren.. tja.. dan kunnen de duivels wel weer het een en ander voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En implodeerden ze weer.
En veel van die gastjes zitten nog altijd in de partij. Laten we niet vergeten dat onlangs 2 fvd jeugd kopstukken nog iemand in mekaar ramden in amsterdam omdat ze werden aangesproken op het zingen van een nazi lied.
Je bent er dus een die op elk volgend populistisch rechts bandwagon stapt als de vorige ten onder gaat?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik snap dat dat je ultieme wens is.. maar laten we niet op die zaken vooruit lopen. Ze staan in de lift.. en er is geen stoppen aan.
Copium.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En implodeerden ze weer.
Ben er bang voor. FVD is al in opmarsquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk je dat Geert dit politiek overleeft en terugkomt met nieuw elan?
Ik denk dat dit het einde van de oude leeuw is. Die is wel uitgeblust nu.
https://www.omroepbrabant(...)n-loyaal-aan-wildersquote:De Brabantse PVV-Kamerleden Maikel Boon en Rachel van Meetelen blijven loyaal aan Geert Wilders. Dinsdag verlieten zeven PVV’ers de Tweede Kamerfractie uit onvrede over de koers en het leiderschap van Wilders. De Brabantse Kamerleden maakten geen deel uit van die groep.
De inmiddels ex-PVV’ers eisten in een brief aan Wilders een koerswijziging. Zo moest de PVV een democratische partij worden met leden en moest er onderzoek worden gedaan naar de verkiezingsnederlaag. Bovendien zou iemand anders partijleider moeten worden.
De vertrekkende Kamerleden vinden ook dat Wilders de PVV zélf uitsluit door niet te willen samenwerken met het aankomende minderheidskabinet van D66, VVD en CDA. Volgens de vertrekkende Kamerleden staat met dit alles het voortbestaan van de PVV op het spel.
"Dat is niet wat we van plan zijn te gaan doen", reageerde Wilders op de plannen. "En ik ben niet voor een ledenpartij."
Brabanders blijven bij PVV
De Brabantse PVV-Kamerleden Maikel Boon en Rachel van Meetelen blijven in de fractie en behoren niet tot de groep van zeven Kamerleden die de brief met kritiek opstelden. Boon stond bij de vorige verkiezingen voor de Tweede Kamer op plek 23 en was daarvoor jarenlang Statenlid in Brabant. Vlak voor de verkiezingen in oktober vorig jaar kwam hij in opspraak omdat hij samen met een fractiegenoot racistische AI-plaatjes had gemaakt.
Van Meetelen stond op plek 25. Bij de verkiezingen twee jaar daarvoor stond ze nog op plek 3.
bekend verhaal.. welk verhaal is dit ook alweer?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:39 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Realistische weergave van de realiteit binnen de PVV
Omdat de volgende dissidenten partij hoe inhoudelijk sterk die ook zijn uitgesloten word voor regeringsdeelname. De PVV heeft even mogen meedoen en heeft opzichtig gefaald, daar hebben ze natuurlijk niet alleen schuld aan maar als grote partij moet je wel capabele mensen naar voren kunnen schuiven.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom moet het gelijk de oppositie in.
er is sowieso al 20 jaar kiezersbedrogquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens benieuwd of alle PVV adepten hier nu ook gaan gillen over 'kiezersbedrog!' Of is het dat alleen als het bij een democratische partij gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |