quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:56 schreef probeer het volgende:
VECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTENVECHTEN!!!!11!!1
Ultra links nog welquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:14 schreef GezondRechts het volgende:
Onzin. De nos probeert hier ouderwets een partij neer te zetten alszijnde verdeeld. Alles wat niet ultra links genoeg is in de ogen van deze pro Europese redactie. Behoren ze te demoniseren op commando.
Dit maar dan alle linkse partijenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou nee.... FvD wil helemaal niets wat goed voor NL zou zijn.
Het is alleen maar positief als dat soort mensen sowieso niet stemmen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:36 schreef maan_man het volgende:
Zij die op de PVV stemmen, stemmen voor 95% of meer op Wilders en hebben weinig vertrouwen in de politiek. Dit soort grapjes zal er zeker niet aan bijdrage dat dit vertrouwen toeneemt.
Benieuwd hoeveel takes ze daarvoor nodig hadden.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:35 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Zo kwaad dat hij een vlaai op het dak gooide
[ afbeelding ]
Je moeder is een lieve schatquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:35 schreef incel het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan wat veel gehersenspoelde mensen denken en wat waarschijnlijk meespeelt in wat er net gebeurd is.
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:29 schreef skysherrif het volgende:
De nieuwe fractie staat open voor eventuele samenwerking met de beoogde minderheidscoalitie, zegt Markuszower.
Wollahquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:35 schreef Caland het volgende:
Op X vieren dat Senegal de Afrika cup won was vermoedelijk de druppel.
Eigenlijk zijn dit soort partijen daar wel heel goed voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is alleen maar positief als dat soort mensen sowieso niet stemmen.
NSC leek nog een idealistische partij. Meganaïef wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dit soort partijen daar wel heel goed voor.
Heb je gestemd op en niveautje BBB, NSC, PVV of FvD?
Stemrecht per direct afgepakt.
Been there, done that.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Iedereen die juicht heeft niet door dat FvD hier flinke garen bij gaat spinnen.
De FvD heeft al vaker laten zien ieder momentum toch weer te verprutsen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Iedereen die juicht heeft niet door dat FvD hier flinke garen bij gaat spinnen.
Als een partij deze stemmen verdient dan is het wel de FvD. Naast de PVV echt wel de enige partij waar ik het idee bij heb dat ze echt wat voor Nederland willen doen. Beter dan D66, Groenlinks, VVD, PVDA etc. BBB en Ja21 zijn ook wel goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Iedereen die juicht heeft niet door dat FvD hier flinke garen bij gaat spinnen. Voor die partij zou ik als ik links was veel banger zijn.
Blijft altijd een vreemde gewaarwording als ik mijn twitter open en onder elkaar twee tweets zie van een FvD stemmer, eentje is ultiem pro Israel en de ander tweet het meest antisemitische wat ik ooit gelezen heb.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De FvD heeft al vaker laten zien ieder momentum toch weer te verprutsen.
We wachten in spanning af op welke manieren die de boel gaan verprutsen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Iedereen die juicht heeft niet door dat FvD hier flinke garen bij gaat spinnen. Voor die partij zou ik als ik links was veel banger zijn.
Dont count on it.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook Gij, Gidi?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:39 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Realistische weergave van de realiteit binnen de PVV
De huidige verkiezingslijst bestaat louter uit mensen die al jarenlang binnen FVD en bij de JFVD actief zijn, dus je zou kunnen stellen dat de partij bestaat uit FVD-ideologen, nu vrij stabiel is en vrij is van baantjesjagers van buitenaf.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er is niks gerepareerd.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:43 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dont count on it.
Fvd heeft de tijd gehad om de boel te repareren
Gekke Baudet weet het altijd weer te verstieren.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:43 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dont count on it.
FvD wil helemaal niets doen voor NL lol....quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:42 schreef incel het volgende:
[..]
Als een partij deze stemmen verdient dan is het wel de FvD. Naast de PVV echt wel de enige partij waar ik het idee bij heb dat ze echt wat voor Nederland willen doen. Beter dan D66, Groenlinks, VVD, PVDA etc. BBB en Ja21 zijn ook wel goed.
Maar hebben nog wel dezelfde opper reptielquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:43 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dont count on it.
Mooie linkse indoctrinatie. Trump is zeker ook slecht volgens jouquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
FvD wil helemaal niets doen voor NL lol....
Die willen alleen maar de eigen zakjes vullen, Poetin bevredigen en alles wat NL sterk maakt slopen.
Wilders heeft zijn doel behaald. Een dik pensioen om nog jaren van te genieten. Met dank aan zijn vele fans.quote:
quote:'Muiters en ratten'
Het Heerlense Tweede Kamerlid Dion Graus, PVV'er sinds het eerste uur, blijft Wilders trouw. Hij omschrijft zijn vertrokken collega's als 'muiters en ratten'. Wilders zelf spreekt van een 'zwarte dag' voor zijn partij.
Gast ze staan nu met 14 in de voorspelling. Daar is niks verstieren aan dreamboyquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Gekke Baudet weet het altijd weer te verstieren.
I dont give a fuck. Al zegt hij dat'ie een olifant isquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar hebben nog wel dezelfde opper reptiel
In een peiling lol!quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Gast ze staan nu met 14 in de voorspelling. Daar is niks verstieren aan dreamboy
Dat stond die in het verleden wel vaker. En iedere keer ging het weer mis op karakterproblemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Gast ze staan nu met 14 in de voorspelling. Daar is niks verstieren aan dreamboy
Bovendien een dierenliefhebber moet toch ook van ratten houden.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:48 schreef Caland het volgende:
Dion Graus die anderen ratten noemt.
[ afbeelding ]
Met dit hoofd.
Ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit hoofd.
Dan krijg je een kind dat heel snel kan klunen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Rintje heeft zich voortgeplant met een donkere vrouw, dat lijkt me niet geheel de bedoeling.
Een hersencel van Baudet evenaart jouw totaal aan hersenenquote:
Typisch links weer. Iemand heeft kritiek en je gaat over hun uiterlijk beginnenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit hoofd.
Oeh edgy ik ben 13 jaar en vind Trump cool want hij doet slechte dingetjes en krijgt geen straf.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:45 schreef incel het volgende:
[..]
Mooie linkse indoctrinatie. Trump is zeker ook slecht volgens jou
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:50 schreef incel het volgende:
[..]
Typisch links weer. Iemand heeft kritiek en je gaat over hun uiterlijk beginnen
Hondslelijk hoofd gespotquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:50 schreef incel het volgende:
[..]
Typisch links weer. Iemand heeft kritiek en je gaat over hun uiterlijk beginnen
Ze wonnen in 2019 nota bene de eerste kamer verkiezingen, toen kwam dit nieuws uit:quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |