Dankzij Geert hebben ze een baan. Sneue figuren.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies, die Shanna ziet vast een belangrijke positie. Meehobbelen met de meute.
Er is nooit een tekort aan verkopers van mooie praatjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik gok op weer een nieuwe rechtse verlosserspartij.
Waar hij al decennia heenwerkt. Eindstreep gehaald! Met dank aan alle fans.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
Kan Geert met pensioen.
Lekker broodjes falafel gaan verkopen in de kantine van de Mossad
Ik gok op flinke zetelwinst FvD.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik gok op weer een nieuwe rechtse verlosserspartij.
Je zou het hem van harte gunnen. Rust...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
Kan Geert met pensioen.
Lekker broodjes falafel gaan verkopen in de kantine van de Mossad
Het is vast in scène gezet of zoquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sure, alles is een complot![]()
![]()
De halve fractie (bijna) loopt weg, maar het is natuurlijk niet verdeeld hoor
En dan in dezelfde zin met je vlaggetje wapperen. Nep-patriotten.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Je zou het hem van harte gunnen. Rust...laat NL de pest maar krijgen. Land is toch al reddeloos verloren, geen energie meer in steken.
Uitzwaai vlaggetjequote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan in dezelfde zin met je vlaggetje wapperen.
quote:Markuszower leidt nieuwe fractie ex-PVV'ers
Markuszower wordt de partijleider van de nieuwe fractie van opgestapte PVV'ers. Hidde Heutink, de voormalig campagneleider van de PVV, wordt zijn vicevoorzitter. De nieuwe fractie staat open voor eventuele samenwerking met de beoogde minderheidscoalitie, zegt Markuszower.
Een partij die in een klap een kwart van zijn zetels kwijt is niet verdeeld? Knappe hersengymnastiekquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:14 schreef GezondRechts het volgende:
Onzin. De nos probeert hier ouderwets een partij neer te zetten alszijnde verdeeld. Alles wat niet ultra links genoeg is in de ogen van deze pro Europese redactie. Behoren ze te demoniseren op commando.
Feestdag.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:26 schreef Nexum het volgende:
Het einde der tijden voor de kutste politieke partij van Nederland is nabijpopulisme ten ondergang
En je moeder is een hoerquote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:53 schreef incel het volgende:
Wilders dat is net zo'n soort van trump en dat is weer net zo'n soort van hitler :S
quote:
Ik geef alleen aan wat veel gehersenspoelde mensen denken en wat waarschijnlijk meespeelt in wat er net gebeurd is.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Voor wie?
Niet voor NL en de Nederlandse burger.
Zo kwaad dat hij een vlaai op het dak gooidequote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ik acht de kans groot dat Wilders uit woede een Limbabwenese vlaai tegen de muur van zijn kantoor gooide toen hij dit hoorde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |