Je bent best wel verdeeld als belangrijke leden vertrekken toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:14 schreef GezondRechts het volgende:
Onzin. De nos probeert hier ouderwets een partij neer te zetten alszijnde verdeeld. Alles wat niet ultra links genoeg is in de ogen van deze pro Europese redactie. Behoren ze te demoniseren op commando.
Stemmers bedoel ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het is de vraag of de FVD op dit soort weglopers zit te wachten. Ik denk het niet.
Hij heeft heel hard aan zijn eigen pensioen gewerkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij heeft precies niets voor Nederland gedaan. Hij had lekker zijn vrijheid moeten houden. Maar de man kan vrij weinig maar wilde macht en geld.
Overigens denk ik dat als hij een ander kapsel neemt en zijn stem een beetje verdraait hij heerlijk op terrasjes van zijn pensioen kan gaan genieten.
Sommige mensen zijn ontzettend trots op hun hardleersheid. Het is vaak hun enige sterke punt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Na 20 jaar in de gaten krijgen dat Wilders helemaal niet aan de oplossing wil meedoen omdat zijn bestaansrecht dan verdwijnt is ook gewoon best knap.
Nee, maar dat betekent niet dat we niet vrolijk kunnen zijn over deze nieuwe ruzie.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vergeten de PVV haters altijd voor het gemak.
Van de regen in de drup.quote:
De opgestapten beginnen een eigen fractie.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:16 schreef Momo het volgende:
Gaan die leden dan nu naar VVD, JA21, SGP of FvD?
Natuurlijk wel, de FvD moet het van echte gekken hebben en mag dus allang blij zijn om zelfs maar 1 stem.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het is de vraag of de FVD op dit soort weglopers zit te wachten. Ik denk het niet.
Dan hadden ze zich inderdaad niet moeten aansluiten. Zoals Shanna Schilder, net een paar maanden bij de partij en dan nu opstappen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:18 schreef bianconeri het volgende:
Tja, PVV is toch echt groot door Wilders. En de enige reden waarom mensen er voor gaan.
Maar ja het is absoluut een hele rare partij structuur.
Overigens... Als die partijleden het niet eens zijn met de PVV standpunten, wat doen ze er dan uberhaupt?
Eigen fractie. Ze willen constructief over rechts meer mogelijk maken bij het minderheidskabinet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:16 schreef Momo het volgende:
Ik gok op weer een nieuwe rechtse verlosserspartij.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:16 schreef Momo het volgende:
Sure, alles is een complotquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:14 schreef GezondRechts het volgende:
Onzin. De nos probeert hier ouderwets een partij neer te zetten alszijnde verdeeld. Alles wat niet ultra links genoeg is in de ogen van deze pro Europese redactie. Behoren ze te demoniseren op commando.
Precies, die Shanna ziet vast een belangrijke positie. Meehobbelen met de meute.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dan hadden ze zich inderdaad niet moeten aansluiten. Zoals Shanna Schilder, net een paar maanden bij de partij en dan nu opstappen.
Hoe erger dan opstappende kamerleden moet het zijn om de term verdeeld te mogen gebruiken?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:14 schreef GezondRechts het volgende:
Onzin. De nos probeert hier ouderwets een partij neer te zetten alszijnde verdeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |