abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2026 @ 21:36:08 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219887227
https://www.instagram.com/p/DTtVbBrgmDj/

Filmpje op insta waar een aantal Groenlanders bespreken wat ze gaan als de VS militair zou binnenvallen
pi_219887317
quote:
De Amerikaanse minister van Financiën, Scott Bessent, denkt niet dat de EU het antidwanginstrument gaat inzetten, zei hij dinsdag tijdens een persconferentie op het World Economic Forum (WEF) in Davos.

Het antidwanginstrument, of de 'handelsbazooka', wordt de afgelopen dagen genoemd als mogelijke tegenmaatregel van de EU richting de VS. Het is het krachtigste handelswapen van de EU en snijdt de toegang van Amerikaanse bedrijven tot de Europese markt af. Het is niet eerder gebruikt.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-ademhalen~aee50bd8/
Ze gaan er nu al vanuit dat we bluffen en geen Amerikaanse bedrijven zullen weren van de Europese markt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 20 januari 2026 @ 22:01:41 #203
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219887376
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219887403
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Gaat hij duiken vanaf de hoogste fjord?
11th para die wordt opgewacht door 10000 jagers, en wat verdwaalde Deense militairen

Overigens, plaatje gevonden dat bij de TT past, Trump als klein vervelend rotkind dat geen speeltje krijgt, Rutte als wanhopige ouder die m probeert af te leiden

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_219887512
Als ik Trump zo zie staan en praten / mompelen dan vraag ik me af of hij de zomer nog haalt, qua gezondheid.
Ziet er echt slecht uit, zelfs voor zijn doen.
pi_219887529
Was iets met ijs, daar.
quote:
“We're doing numbers that nobody's ever thought possible. We're the richest we ever were. It's because of tariffs and the proper use of tariffs, and we're also the most secure,” Trump said. “As an example, Iceland, without tariffs, they wouldn't even be talking to us about it. So we'll see what happens. I think it's going to work out quite well.”
https://www.wsj.com/livec(...)iumtopper_lctimeline
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
pi_219887537
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als ik Trump zo zie staan en praten / mompelen dan vraag ik me af of hij de zomer nog haalt, qua gezondheid.
Ziet er echt slecht uit, zelfs voor zijn doen.
Och, gewoon zeggen dat hij in zijn bunker zit wegens levensbedreiging en alleen digitaal kan communiceren. De AI doet de rest.

Alhoewel Vance natuurlijk staat te trappelen.
  woensdag 21 januari 2026 @ 00:01:01 #208
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219887894
quote:
Ahja. De schurk Trump die ze "grabt by the pussy". Hoeren heeft afgekocht in de rechtszaal, rechtzaken tegen de staat heeft gevoerd. Die ligt wakker omdat hij a lá Clinton in het bubbelbad zit met een minderjarige. En doet daarom allemaal rare dingen.

:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219887954
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 00:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ahja. De schurk Trump die ze "grabt by the pussy". Hoeren heeft afgekocht in de rechtszaal, rechtzaken tegen de staat heeft gevoerd. Die ligt wakker omdat hij a lá Clinton in het bubbelbad zit met een minderjarige. En doet daarom allemaal rare dingen.

En de uitspraak dat ie seks met een vrouw die kinderen heeft gebaard helemaal niks vindt.
  woensdag 21 januari 2026 @ 01:37:15 #210
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219888031
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 20:08 schreef skysherrif het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Overigens is trump nu live.

Hij is nog nooit zo incoherent geweest (ik overdrijf niet)
Wat een oeverloos gezwets allemaal weer. :')

Nee, doe mij die Deense politicus dan maar, die hield het vandaag tenminste lekker kort: "let me put this in words you might understand... Mr. president, FUCK OFF!".
pi_219888066
quote:
6s.gif Op woensdag 21 januari 2026 01:37 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Wat een oeverloos gezwets allemaal weer. :')

Nee, doe mij die Deense politicus dan maar, die hield het vandaag tenminste lekker kort: "let me put this in words you might understand... Mr. president, FUCK OFF!".
Dit, laten we al die Amerikanen direct het land uitpleuren als dat gebeurt. Alle hotels en B&B eigenaren direct hun Amerikaanse gasten laten verwijderen. Opdonderen, slaap vanavond maar op straat en morgen ook.

Misschien dat de boodschap aan het Amerikaanse volk dan duidelijk is. Alle toeristen weg uit Parijs, Rome, Kopenhagen, London en Amsterdam. Das kort maar heel krachtig, gewoon geen bed voor jullie. Pak je meteen de juiste groep, de rijken die genoeg geld hebben voor een trip naar Europa.

Dat zou een krachtig signaal zijn van het ene volk naar het andere.

En ook geen Engels meer tegen ze spreken, niemand niet.
pi_219888108
Ik heb niet alles gelezen maar waarom heeft hij Belgie eigenlijk niet alsnog op de lijst gezet voor z'n tariffs?

Dat hij ze vergat in eerste instantie lijkt me duidelijk maar waarom worden ze nog steeds gespaard ondanks het sturen van 1 militair voor de verkenning? Hij denkt dat Manneken Pis een ode aan hem is?
pi_219888135
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 05:36 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb niet alles gelezen maar waarom heeft hij Belgie eigenlijk niet alsnog op de lijst gezet voor z'n tariffs?

Dat hij ze vergat in eerste instantie lijkt me duidelijk maar waarom worden ze nog steeds gespaard ondanks het sturen van 1 militair voor de verkenning? Hij denkt dat Manneken Pis een ode aan hem is?
Waarschijnlijk gewoon vergeten, te beschamend om Belgie er dan toch nog er op te zetten.
  woensdag 21 januari 2026 @ 08:36:36 #214
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_219888530
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 00:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Eh, omdat pedofilie gevoelig ligt in de US?

Zeker bij rednecks die het wel (zoals de gemiddelde incel hier op dit forum, voel je je vooral niet aangesproken) stoer vinden om te roepen dat vrouwen bij hun kut gegrepen moeten worden en gebruikt moeten worden wat mannen zijn het sterke ras (wat met name zichtbaar is bij de incapabiliteit van het volk dat zich in die regionen begeeft).

Hij weet dat als er uit die Epsteinfiles blijkt dat ie er middenin zat, met rieken, fakkels en pek het Witte Huis uitgejaagd wordt door zijn eigen achterban.
  woensdag 21 januari 2026 @ 08:39:52 #215
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219888540
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 05:36 schreef 3rr0r het volgende:

Slovenië staat er ook niet bij, die hebben ergens op zondag ook nog laten weten twee militairen te sturen.
Uiteindelijk zijn beide landen niet de moeite waard om er nog een los persbericht voor uit te doen gaan, lijkt me.
En voor de tarriffs heeft het toch geen gevolgen, die gelden immers voor producten van de volledige EU + VK.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleffe_Dop op 21-01-2026 08:45:55 ]
  woensdag 21 januari 2026 @ 08:49:19 #216
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_219888580
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Slovenië staat er ook niet bij, die hebben ergens op zondag ook nog laten weten twee militairen te sturen.
Uiteindelijk zijn beide landen niet de moeite waard om er nog een los persbericht voor uit te doen gaan, lijkt me.
En voor de tarriffs heeft het toch geen gevolgen, die gelden immers voor producten van de volledige EU + VK.
Melania is Sloveens toch?
Zal wel toeval zijn, lijkt me niet iemand met empathie voor wie dan ook.
Autocratie bv - Anne Applebaum
Het uur van de wolven - Giuliano da Empoli
  woensdag 21 januari 2026 @ 08:58:07 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219888616
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:36 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Zeker bij rednecks die het wel (zoals de gemiddelde incel hier op dit forum, voel je je vooral niet aangesproken) stoer vinden om te roepen dat vrouwen bij hun kut gegrepen moeten worden en gebruikt moeten worden wat mannen zijn het sterke ras (wat met name zichtbaar is bij de incapabiliteit van het volk dat zich in die regionen begeeft).

Hij weet dat als er uit die Epsteinfiles blijkt dat ie er middenin zat, met rieken, fakkels en pek het Witte Huis uitgejaagd wordt door zijn eigen achterban.
Het boeit de MAGA achterban toch allemaal niks joh. Overdreven gedoe.

Vooral niet als hij een van de vele namen is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:02:08 #218
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_219888649
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ah, dus mensen zoals Marjorie Taylor Greene boeit het niet. Nee ok. Duidelijk.
pi_219888709
quote:

[..]

Dus misbruik boeit niet, als er maar genoeg daders zijn...

Interessant...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219888718
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ze gaan er nu al vanuit dat we bluffen en geen Amerikaanse bedrijven zullen weren van de Europese markt.
Gaat Europa ook niet doen.
In elk geval niet op korte termijn en niet voor de grotere partijen (denk aan een Windows, fastfood ketens, Tesla of Apple)
  Moderator woensdag 21 januari 2026 @ 09:18:37 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219888737
is ook niet nodig, die tariffs hebben we al gehad, boeide niemand wat en toen trok Trump zijn keutel weer in

zal nu ook wel gebeuren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:21:00 #222
319979 Fok-it
All is well
pi_219888763
quote:

[..]
Overdreven gedoe.
Het is maar misbruik inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:31:14 #223
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219888813
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Mag een journalist die zoiets vraagt de volgende keer weer terugkomen?
Zo lang hij in zijn artikel geen ‘juigen’ schrijft, ja hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219888819
Waar ik eigenlijk het meest bang voor ben is dat Trump bewust een oorlog start en dat hij dat gebruikt om zijn presidentschap oneindig te verlengen en de noodtoestand gebruikt om nog gekkere wetten af te kondigen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219888834
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 08:36 schreef bleiblei het volgende:

[..]

https://m.youtube.com/shorts/S_XM9RQxqw0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')