Trump wil gewoon kunnen zeggen dat de VS het grootste land is. De grootste leider ooit hebben ze al aldus Trumpquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:17 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet verder ook vrij weinig van de fijnere aspecten van militaire strategie maar dat was de reden dus.
Zoiets. Hij wil gewoon legacy maken door de president te zijn die de VS uitbreidde met een 51-ste staat.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Trump wil gewoon kunnen zeggen dat de VS het grootste land is. De grootste leider ooit hebben ze al aldus Trump
Hij gaat een heel andere soort legacy makenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zoiets. Hij wil gewoon legacy maken door de president te zijn die de VS uitbreidde met een 51-ste staat.
De vraag is of hij dat beseft.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij gaat een heel andere soort legacy maken
Het zal niet de bedoeling zijn allerlei problemen over te nemen. En tevens niet groot genoegquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:32 schreef sp3c het volgende:
als hij een 51ste staat wil dan kan hij beter in de Caraiben gaan shoppen waar ze het daadwerkelijk slechter hebben dan de gemiddelde Amerikaan
ja want Groenland komt niet met problemenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het zal niet de bedoeling zijn allerlei problemen over te nemen. En tevens niet groot genoeg
Hij bedoelt waarschijnlijk hordes mensen waar die niet op zit te wachten, die paar Groenlanders blijven daar wel wonen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want Groenland komt niet met problemen
Het land op zichzelf niet. Ik verwacht dat de criminaliteit, drugsproblemen, etc. daar nihil zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want Groenland komt niet met problemen
ik snap wat hij bedoelt maar die Groenlanders gaan niet hun makkelijke leventje opgeven voor de stars en stripes, die willen gewoon hun way of life houdenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk hordes mensen waar die niet op zit te wachten, die paar Groenlanders blijven daar wel wonen.
alcoholproblemen vooralquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het land op zichzelf niet. Ik verwacht dat de criminaliteit, drugsproblemen, etc. daar nihil zijn
Over die grondstoffen zei Trump ook zoiets, hij had geen zin om mijnen te bouwen op andermans grond.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap wat hij bedoelt maar die Groenlanders gaan niet hun makkelijke leventje opgeven voor de stars en stripes, die willen gewoon hun way of life houden
dan heb je 60.000 nieuwe Amerikanen die leven als een koning terwijl in de rest van het land bijna een miljoen mensen op straat leven ... dat gaat niet heel lang goed
en dan moet je die grondstoffen nog zien te ontginnen ook
Dan liegt hij...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat is bekend. De mensen helpen natuurlijk!
Doe eens niet zo rationeelquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap wat hij bedoelt maar die Groenlanders gaan niet hun makkelijke leventje opgeven voor de stars en stripes, die willen gewoon hun way of life houden
dan heb je 60.000 nieuwe Amerikanen die leven als een koning terwijl in de rest van het land bijna een miljoen mensen op straat leven ... dat gaat niet heel lang goed
en dan moet je die grondstoffen nog zien te ontginnen ook
das mooi want die anderen willen geen mijnen op hun grondquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Over die grondstoffen zei Trump ook zoiets, hij had geen zin om mijnen te bouwen op andermans grond.
Zijn opa was toch een Duitser?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan liegt hij...
Land inpikken, kolonies vormen, schijt hebben aan de oorspronkelijke bewoners is een amerikaanse traditie....al 400 jaar mn illegale immigranten uit Europa.
my badquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Doe eens niet zo rationeelTrump is ‘veul km2 voor weinig’ ingefluisterd, dus dat moet dan kloppen
Een illegale immigrant uit Europa en ik bedoel hiermee dat zij nooit toegang hebben gevraagd aan de native americans.quote:
https://historiek.net/dui(...)-donald-trump/66169/quote:Donald Trump heeft zijn grootvader Friedrich nooit gekend; Friedrich overleed toen Donalds vader Fred pas twaalf jaar was. Maar als malafide ondernemer wierp Friedrich, die dol op geld was en het niet altijd even nauw nam met de subtiele regels van de wet, een honderdjarige schaduw vooruit over de familie Trump, bijvoorbeeld door te bouwen op land dat niet van hem was.
Grote graaiers familie dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een illegale immigrant uit Europa en ik bedoel hiermee dat zij nooit toegang hebben gevraagd aan de native americans.
[..]
https://historiek.net/dui(...)-donald-trump/66169/
Groenland bezitten is hem aangepraat door Ronald Lauder. die is lid van het clubje rond Peter Thiel en heeft er nu mijnbouw belangen. En Lauder heeft ook mijnbouw belangen in de Oekraïne. go figure...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is dat Trump Groenland gewoon in eigendom wil hebben en hij wil geen legerbasis zetten op grond dat niet van hemzelf is.
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:03 schreef Sabata het volgende:
[..]
Groenland bezitten is hem aangepraat door Ronald Lauder. die is lid van het clubje rond Peter Thiel en heeft er nu mijnbouw belangen. En Lauder heeft ook mijnbouw belangen in de Oekraïne. go figure...
Hij zal wel eerst die grond overnemen/afpakken iddquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Over die grondstoffen zei Trump ook zoiets, hij had geen zin om mijnen te bouwen op andermans grond.
Zou hilarisch zijn als de oppositie de dag nadat deze storm is gaan liggen, gelijk weer de nadruk op Epstein legt met een nieuwe onthullingquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:46 schreef TheJanitor het volgende:
Gewoon afleiding van de Epstein files en het werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |