Op z'n AZ.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat ze nu een wereldpot spelen en dan vervolgens verliezen van Volendam.
Mooi, opruiming gaat door.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
gerucht; vd Boomen op huurbasis naar Angers
Tsja…quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
gerucht; vd Boomen op huurbasis naar Angers
Ook nooit een echte kans gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gozer kan ongeveer evengoed voetballen als ik.
Zul je zien dat hij in Spanje weer helemaal opbloeit...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gozer kan ongeveer evengoed voetballen als ik.
Niet ons probleem.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij in Spanje weer helemaal opbloeit...
Niet als je hem niet werkend krijgt bij ons, dat die dan ergens anders in een ander systeem wel kan presteren is dan niet ons probleem.quote:
Rot op met Blind. 5 pace genotquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:04 schreef Durmada het volgende:
Asprilla en Blind ophalen zou wel de transferstunt van dit jaar zijn denk ik. Maar ik ben bang dat het een beetje een onhaalbare kaart is voor jullie.
Is er al een transfersom bekendquote:
Binnen een jaar worden we verkocht aan een of andere investeerder.. om er dan achter te komen dat die in investeerder geen fuck van de voetbal business weet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:29 schreef mitt het volgende:
Met Duncan Stutterheim komt er weer muziek in de RVC!
Faustino? Die zal nu nog langzamer zijn dan Blindquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:04 schreef Durmada het volgende:
Asprilla en Blind ophalen zou wel de transferstunt van dit jaar zijn denk ik. Maar ik ben bang dat het een beetje een onhaalbare kaart is voor jullie.
Danny blind is ook niet zo snel meer gok ikquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Faustino? Die zal nu nog langzamer zijn dan Blind
Hahaha nee nu toch nog niet johquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:48 schreef mitt het volgende:
Gaaei, Bouwman, Baas, Wijndal
Beste verdediging van de Champions League?
Binnen 10 minuten 1-0 voor Villareal.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:48 schreef mitt het volgende:
Gaaei, Bouwman, Baas, Wijndal
Beste verdediging van de Champions League?
Hoe lang heeft Wijndal nog nodig?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hahaha nee nu toch nog niet joh![]()
In potentie zeker, maar dat duurt echt nog wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |