Toch is het wel vaak op goed geluk de bal voorrammenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Gaaei blijft toch wel een hele nuttige kracht in aanvallend opzicht
Volledig mis netquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Jaros is een totaaldebiel als die ook maar een paar meter van de doellijn moet keepen.
Ja maar er gebeurt altijd wel wat met dat ventje. Wat dat betreft is hij een betere back dan alles wat op links staatquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Toch is het wel vaak op goed geluk de bal voorrammen
Leuk ook voor de coefficientenpolonaise en het geldquote:
Fitz-Jim is ook wel een heel fijn voetballertje.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:55 schreef Black-Death het volgende:
Eigenlijk ging het beter nadat Regeer eruit ging.
Wijndal sowieso echt gratis wegdoen deze transferperiode.
Die vind ik veel te wisselvallig, viel net ook wel weer matig inquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:56 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Fitz-Jim is ook wel een heel fijn voetballertje.
Maar dat is het probleem met de hele selectie, ze zijn (op Wijndal na) allemaal wisselvalligquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vind ik veel te wisselvallig, viel net ook wel weer matig in
Wist je dat ik dit woord ooit geïntroduceerd heb?quote:
Wat is het verhaal danquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wist je dat ik dit woord ooit geïntroduceerd heb?True story. Neurodivergentje Michel Abbink is er vervolgens mee aan de haal gegaan
Het moet ergens eind 2019 geweest zijn, denk ik. Toen deelde Michel Abbink (@sportzeloot) van VI op Twitter iets over de UEFA ranking, waarop ik met "coëfficiëntenpolonaise" reageerde. Toen is hij dat veelvuldig gaan gebruiken. Ik had het overigens weer van ESF hier, waar ze destijds de "procentenpolonaise" liepen als Nederland weer een procentje was gestegen bij de bookies voor Eurovision.quote:
Iemand anders een autist noemen terwijl je dit over jezelf postquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wist je dat ik dit woord ooit geïntroduceerd heb?True story. Neurodivergentje Michel Abbink is er vervolgens mee aan de haal gegaan
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Iemand anders een autist noemen terwijl je diee over jezelf post
De term werd al eind 2018 gebruikt op internet. Jammer joh.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het moet ergens eind 2019 geweest zijn, denk ik. Toen deelde Michel Abbink (@:sportzeloot) van VI op Twitter iets over de UEFA ranking, waarop ik met "coëfficiëntenpolonaise" reageerde. Toen is hij dat veelvuldig gaan gebruiken. Ik had het overigens weer van ESF hier, waar ze destijds de "procentenpolonaise" liepen als Nederland weer een procentje was gestegen bij de bookies voor Eurovision.
Ajax straks 24 en PSV 25.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
9 punten met jullie doelsaldo lijkt me niet genoeg, maar het is een dappere poging
Tja, ik moet ook eerlijk toegeven dat hij niet heel veel andere opties heeftquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom kiest een coach voor Wijndal is de betere vraag
Ach wat, is toch leuk om ff te delen dat de oorsprong min of meer hier op FOK! ligt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Iemand anders een autist noemen terwijl je diee over jezelf post
Fijne vent ben je toch ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De term werd al eind 2018 gebruikt op internet. Jammer joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |