Ik stuur je 3 kratten bier thuis als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We gaan gewoon nog over PSV heen in de CL.
Het Robert van der Wallen model.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:56 schreef Black-Death het volgende:
De schoonvader van Berghuis wordt de voorzitter van onze RVC.
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We gaan gewoon nog over PSV heen in de CL.
Zo onrealistisch is dat niet, PSV haalt geen punten meer tegen Newcastle en Bayern, terwijl wij tegen Villareal moeten die alleen maar met de competitie bezig zijn en een stel matige Grieken.quote:
Denk dat PSV nog wel een puntje pakt. En ik zie ons niet winnen vanavond.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo onrealistisch is dat niet, PSV haalt geen punten meer tegen Newcastle en Bayern, terwijl wij tegen Villareal moeten die alleen maar met de competitie bezig zijn en een stel matige Grieken.
Ik vind het wel erg optimistisch ingeschat dat wij dan die twee potjes wel winnenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo onrealistisch is dat niet, PSV haalt geen punten meer tegen Newcastle en Bayern, terwijl wij tegen Villareal moeten die alleen maar met de competitie bezig zijn en een stel matige Grieken.
Tegen beide wel . Newcastle gaat niet lekker en Bayern gaat een vaag B-elftal opstellen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stukje nepotisme.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:56 schreef Black-Death het volgende:
We hebben Steur al.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef William_Papadin het volgende:
Ik zeg haal die Timber maar van Feyenoord. Probleem opgelost op de 6 positie.
Dat hij maar wat geld in de club pompt. Hij bezit meer dan een miljard euroquote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:56 schreef Black-Death het volgende:
Dat Psv geen punten meer pakt zie ik nog wel gebeuren. Dat Ajax twee wint totaal niet. Zelfs niet tegen Villarreal, dat er met de pet naar gooit in de CL.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat ze nu een wereldpot spelen en dan vervolgens verliezen van Volendam.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dat Psv geen punten meer pakt zie ik nog wel gebeuren. Dat Ajax twee wint totaal niet. Zelfs niet tegen Villarreal, dat er met de pet naar gooit in de CL.
Op z'n AZ.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat ze nu een wereldpot spelen en dan vervolgens verliezen van Volendam.
Mooi, opruiming gaat door.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
gerucht; vd Boomen op huurbasis naar Angers
Tsja…quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
gerucht; vd Boomen op huurbasis naar Angers
Ook nooit een echte kans gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gozer kan ongeveer evengoed voetballen als ik.
Zul je zien dat hij in Spanje weer helemaal opbloeit...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gozer kan ongeveer evengoed voetballen als ik.
Niet ons probleem.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij in Spanje weer helemaal opbloeit...
Niet als je hem niet werkend krijgt bij ons, dat die dan ergens anders in een ander systeem wel kan presteren is dan niet ons probleem.quote:
Rot op met Blind. 5 pace genotquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:04 schreef Durmada het volgende:
Asprilla en Blind ophalen zou wel de transferstunt van dit jaar zijn denk ik. Maar ik ben bang dat het een beetje een onhaalbare kaart is voor jullie.
Is er al een transfersom bekendquote:
Binnen een jaar worden we verkocht aan een of andere investeerder.. om er dan achter te komen dat die in investeerder geen fuck van de voetbal business weet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:29 schreef mitt het volgende:
Met Duncan Stutterheim komt er weer muziek in de RVC!
Faustino? Die zal nu nog langzamer zijn dan Blindquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:04 schreef Durmada het volgende:
Asprilla en Blind ophalen zou wel de transferstunt van dit jaar zijn denk ik. Maar ik ben bang dat het een beetje een onhaalbare kaart is voor jullie.
Danny blind is ook niet zo snel meer gok ikquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Faustino? Die zal nu nog langzamer zijn dan Blind
Hahaha nee nu toch nog niet johquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:48 schreef mitt het volgende:
Gaaei, Bouwman, Baas, Wijndal
Beste verdediging van de Champions League?
Binnen 10 minuten 1-0 voor Villareal.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:48 schreef mitt het volgende:
Gaaei, Bouwman, Baas, Wijndal
Beste verdediging van de Champions League?
Hoe lang heeft Wijndal nog nodig?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hahaha nee nu toch nog niet joh![]()
In potentie zeker, maar dat duurt echt nog wel even.
Nog 0-0 na 20 minuten.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Binnen 10 minuten 1-0 voor Villareal.
Idd. Klootvioolquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:37 schreef Saekerhett het volgende:
Wijndal gvd idioot. Speel die bal naast je op Dolberg, dan hangt ie toch
Tsja dit is gewoon slappe hap van Bouwman.. kan elk moment gebeuren.quote:
Itakura was de afgelopen weken ook niet bepaald een baken van rust. Dit soort fouten zijn een harde les, maar dan liever dat Bouwman ze maakt en er van leert dan dat mannen zoals Sutalo of Itakura zo de fout in gaan, die zouden namelijk beter moeten weten.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:10 schreef GwaiLow het volgende:
Ik roep al de hele wedstrijd richting de TV dat Itakura erin moet voor Bouwman. Die gast is nog zo slap en maakt veel van dit soort fouten. Helaas ziet Fred dat niet zo..
Hij kan toch toch prima zijn minuutjes maken in de CL op deze manier. Van fouten moet je leren en er zit potentie in bij hem.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:10 schreef GwaiLow het volgende:
Ik roep al de hele wedstrijd richting de TV dat Itakura erin moet voor Bouwman. Die gast is nog zo slap en maakt veel van dit soort fouten. Helaas ziet Fred dat niet zo..
Sutalo en Bouwman zijn slecht, Itakura is matig. Van die drie heb ik in Itakura wel het meeste vertrouwen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Itakura was de afgelopen weken ook niet bepaald een baken van rust. Dit soort fouten zijn een harde les, maar dan liever dat Bouwman ze maakt en er van leert dan dat mannen zoals Sutalo of Itakura zo de fout in gaan, die zouden namelijk beter moeten weten.
Stoelriemen vast…quote:Op zondag 18 januari 2026 09:54 schreef Urquhart het volgende:
Nu al zin in de grote Mikautadze show deze week
Omdat ie weinig hersencellen heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom kiest Wijndal hier voor een hoekschop?
Waarom kiest een coach voor Wijndal is de betere vraagquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom kiest Wijndal hier voor een hoekschop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |