Pruik zetten voor carnaval.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
Nu al je schoen zetten voor Sinterklaas
Namen van supportersgroeperingen uit gehuchten in Nederland zijn mijn favoriete categoriequote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
Tifosi giallo verde, dos pasta con extra mayo por favor @:Zipportal
We zullen de Brigata Tifosi nooit vergeten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Namen van supportersgroeperingen uit gehuchten in Nederland zijn mijn favoriete categorie
@:alaphilippe_
Zou mooi zij als PSV de treble (jc schaal, beker en titel) weet te winnen dit seizoen. Is nog nooit voorgekomen ..mooie uitdaging.quote:
Mayonaise lust hij wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
Tifosi giallo verde, dos pasta con extra mayo por favor @:Zipportal
De boom heeft pijn. Dan doodt de tak de boom.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is heel erg iets van vijftien jaar geleden. Verander eens mee met de tijd!
De hand van die achterlijke Belgquote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:24 schreef Caland het volgende:
Nejasmic eruit en het valt als EEN KAARTENHUIS in elkaar
Frans Janssen says no.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:02 schreef jigggy het volgende:
Sano is de beste speler in een NEC shirt ooit
Geniet er nog maar even van. Die is volgend seizoen bij PSV te bewonderen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:02 schreef jigggy het volgende:
Sano is de beste speler in een NEC shirt ooit
Die gaat naar een veel grotere club dan psvquote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van. Die is volgend seizoen bij PSV te bewonderen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:11 schreef jigggy het volgende:
[..]
Die gaat naar een veel grotere club dan psv
Help me herinneren.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:33 schreef Caland het volgende:
NailQueen in ESF / [2026] Moldavië: Satoshi - Viva Moldova
@:coco ik kan niet reageren in dit topic, ik denk een bug
Kan jij dat maken?
Tamme is een Friese naam ookquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2026 13:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En nu jouw gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij deed hij aan begin best goed.quote:Op zondag 18 januari 2026 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach Klaverboer.
Heerenveen en keepers is een bijzonder aangename rubriek
Klopt. Verwachtingen zijn hoog, voornamelijk door het Oranje verhaal. Maakt nog te veel fouten, maar hij heeft zeker talent.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij aan begin best goed.
Inderdaad, ik mag hopen dat deze geseponeerd gaat worden... echt belachelijkquote:Op zondag 18 januari 2026 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij rukt zich alleen geïrriteerd los, wtf.
Die gaat op zeker geseponeerd worden, maar je staat gewoon wel met 10 man. Belachelijk ditquote:Op zondag 18 januari 2026 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, ik mag hopen dat deze geseponeerd gaat worden... echt belachelijk
quote:Op zondag 18 januari 2026 16:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
100% strafschop, maar leuk geprobeerd.
Jans met vervroegd pensioen lijkt het wel.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Utrecht, wat een kutclub is dat toch ook.
Dankjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |