Behind the curve.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat de EU zijn treasury bonds gaat dumpen zou een mogelijkheid zijn maar in deze analyse gaan ze er vanuit dat Japan ook mee doet, daar hebben ze op zich geen reden voor en gezien de oplopende spanning tussen Japan en China lijkt het me dat ze eerder de VS aan hun zijde houden dan met zo'n plannetje mee te werken.
Dat Japan ze op het moment al verkoopt was mij bekend maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als ze dumpenquote:Op zondag 18 januari 2026 14:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Behind the curve.
Japan Is Dumping US Debt As Bond Yields Pass 1.71%
Ze doen maar, ik heb ieder geval weinig medelijden met Kaden Rummler, lullig dat hij zijn oog verliest maar als je mattie word gearresteerd dan heb je niet het recht om je mattie te proberen te ontzetten. Ik blijf het toch apart vinden dat je gaat protesteren en agenten probeert te belemmeren tijdens hun werkzaamheden en dan nog verwachten dat er niets met je gebeurt.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:10 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Allemaal zelfverdediging natuurlijk, toch @:Chivaz ? Deze idioten mogen best strafrechtelijk vervolgd worden.
Snap ik, ze verkopen primair, omdat voor het eerst sinds tijden domestisch beleggen handiger is.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat Japan ze op het moment al verkoopt was mij bekend maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als ze dumpen
Doe ik ook, daarom wees ik ook op de oplopende spanning tussen China en Japan. Verwacht dat daarom Japan voor de VS kiest, net als Polen die zich nu ook afzijdig houdt om de VS niet te verliezen.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Snap ik, ze verkopen primair, omdat voor het eerst sinds tijden domestisch beleggen handiger is.
Maar JP heeft niet met een ander witte huis te maken, dan wij, eentje die wel ineens betrouwbaar en niet wispelturig is.
Dus ga er vanuit dat meerdere sentimenten mee spelen.
quote:Op zondag 18 januari 2026 14:51 schreef Chivaz het volgende:
Houd gewoon je bordje op en scandeer je flauwekul maar houd gewoon je handen thuis, zo moeilijk is het allemaal niet.
Yes nog meer idioten die denken dat geweld iets oplost. Je zou toch zeggen nadat ze jaren BLM en antifa tekeer hebben zien gaan dat ze daar iets van zouden leren……quote:
Jeetje, ze komen nog druk aan het wervan voor Defensie daar als het lijstje nog langer wordt.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:10 schreef Perrin het volgende:
De lijst van te veroveren grondgebied is lang, de tijd dringt.
[ x ]
Hij heeft geen kleurtje of accent dus de maga's van deze wereld vinden het vast een topgozert.quote:
Je zit ietwat diep in de DHS fuik. Diegenen die al meerdere malen (bewezen) gelogen hebben:quote:Op zondag 18 januari 2026 14:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze doen maar, ik heb ieder geval weinig medelijden met Kaden Rummler, lullig dat hij zijn oog verliest maar als je mattie word gearresteerd dan heb je niet het recht om je mattie te proberen te ontzetten. Ik blijf het toch apart vinden dat je gaat protesteren en agenten probeert te belemmeren tijdens hun werkzaamheden en dan nog verwachten dat er niets met je gebeurt.
Ik kan alleen maar concluderen dat extreem domme mensen op zo’n manier protesteren. Houd gewoon je bordje op en scandeer je flauwekul maar houd gewoon je handen thuis, zo moeilijk is het allemaal niet.
quote:But a DHS spokesperson, Tricia McLaughlin, has described the protesters as a “a mob”, accusing them of throwing rocks, bottles and fireworks at federal officers. Local police and media reports, however, said protesters threw only traffic cones. There is no evidence of anything being thrown at officers in the video of Rummler being shot.
Ik heb er geen.quote:
Dat is waar. Deze mensen hadden ook gewoon vol in het gezicht geschoten moeten worden.quote:
Om vervolgens als special forces cosplayers mensen straffeloos in het gezicht te mogen schieten.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat is waar. Deze mensen hadden ook gewoon vol in het gezicht geschoten moeten worden.
Verschil: deze mensen krijgen pardon.
Hoax! Zo heeft iedereen altijd een hele grote set handcuff tie rips mee als je het huis verlaat.quote:
Overigens, verwachten we dat er iemand in gaat grijpen als hij daadwerkelijk bondgenoten gaat aanvallen? Als in, vanuit de VS zelf?quote:Op zondag 18 januari 2026 15:10 schreef Perrin het volgende:
De lijst van te veroveren grondgebied is lang, de tijd dringt.
[ x ]
Dat gaat zelfs de republikeinen te ver en hebben het woord afzetting al laten vallen.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Overigens, verwachten we dat er iemand in gaat grijpen als hij daadwerkelijk bondgenoten gaat aanvallen? Als in, vanuit de VS zelf?
Denk je overigens niet dat als het dumpen gebeurd, land zoals JP geen keus heeft?quote:Op zondag 18 januari 2026 14:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Doe ik ook, daarom wees ik ook op de oplopende spanning tussen China en Japan. Verwacht dat daarom Japan voor de VS kiest, net als Polen die zich nu ook afzijdig houdt om de VS niet te verliezen.
Zouden ze het uiteindelijk doen? Ik hoop in de twee termijnen (en daarbuiten) van alles gelezen over GOP's die hem zat waren en dachten dat we met hem...precies in deze shit terecht zouden komen. Ik moet het nog maar zien.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs de republikeinen te ver en hebben het woord afzetting al laten vallen.
Het is afwachten inderdaad maar ze hebben zich dus wel laten horen.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zouden ze het uiteindelijk doen? Ik hoop in de twee termijnen (en daarbuiten) van alles gelezen over GOP's die hem zat waren en dachten dat we met hem...precies in deze shit terecht zouden komen. Ik moet het nog maar zien.
Ik ben wel trots dat Nederland in dat rijtje van 8 landen met extra tariffs staat omdat ze niet meewerken met annexatie van Groenland.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:39 schreef Vis1980 het volgende:
Hoe snel we gegaan zijn van 'minder bemoeienis van de overheid' naar 'ja, als je niet meewerkt dan ga je dood of word je blind'.
Ik vind dat burgerlijke ongehoorzaamheid blijkbaar erg moeilijk om nu precies te zien wanneer wel en wanneer niet.
Ik heb het filmpje gezien, zijn maatje word gearresteerd, hij wil zich ermee bemoeien samen met een vrouw. Vrouw word weggeduwd en hij word in zijn gezicht geschoten. Is het disproportioneel? Absoluut, feit is wel dat dit wederom zijn eigen domme schuld is en daarom heb ik geen medelijden met hem.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:20 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je zit ietwat diep in de DHS fuik. Diegenen die al meerdere malen (bewezen) gelogen hebben:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |