abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219893423
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 16:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wanneer was dat ik heb hier voor jaar geleden voor laatst gepost?..
In mijn antwoord op jouw post :?
Man wat is dit toch allemaal??
quote:
Rusland bepaald helemaal niks, Rusland zit op land wat niet van hun is, als Oekraiene het niet bvevalt blijft men gewoon terug schieten en verzetten!
Prima joh
En wij hebben alles gestuurd wat we hebben en zetten ons financieel nog meer in de put.
En dat om oekraine in een betere onderhandelingspositie te krijgen. Maar het wordt alsmaar slechter en slechter?
quote:
Ze hebben gebied maar ze moeten het blijven houden.
Ja.zijn ze zelfs al aan het heropbouwen.
quote:
Pus feit dat Rusland zijn reet af veegt met al hun voorstellen helpt ook niet bepaald.
Oekraine heeft niets meer voor te stellen? De verliezer heeft niets te willen.
En als je Istanbul 2022 al hard vond, dan zal Istanbul+ nog veel harder zijn.
Gokken en verliezen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 22 januari 2026 @ 00:41:06 #152
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_219896042
quote:
88s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:59 schreef sp3c het volgende:
ik heb nog nooit getrolled, ik geef mijn mening en dat is dan wat het is

als je daarvan gaat trippen dan is dat je eigen schuld
ga ergens anders lopen te trollen !...neem die bianco mee
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 00:41:58 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219896043
Niet zo stoer doen joh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 22 januari 2026 @ 00:42:27 #154
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_219896044
gooi de feedback open
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 00:43:31 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219896047
Is open
  donderdag 22 januari 2026 @ 00:50:50 #156
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219896053
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 18:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Heeft Rusland geen probleem van gemaakt.
Maar oekraine niet
[..]
Alles ok man :?
Misschien tijd voor je pilletje?
[..]
ja er waren wel wat aanvallen maar ze hebben hun troepen terug getrokken toen er een draft klaar was aan de onderhandelingstafel Istanbul. En toen kwam den Boris

Toch raar dat oekraine nadien niets meer van die heldenverhalen heeft kunnen waarmaken?
[..]
Wederom poging helden epos
Ook nog enthousiast over hun Kursk debacle? De PR stunt van zelensky waarvan het verhaaltje bleef veranderen.
[..]
Lol jij leeft nog in de periode van de propaganda dat Rusland geen raketten meer had, soldaten met schoppen moesten vechten en dat ze wasmachines pikten voor hun raketten.
Wow
[..]
Ook eén van jouw stokpaardjes...
De russen hebben al lang overwicht in artillerie en raketten, en overwicht in de lucht met glijbommen ed.

Je geeft eerder een "strategische analyse" maar begrijpt blijkbaar niet dat een leger dat artillerie en luchtoverwicht heeft, geen domme vleesaanvallen. Die schieten en bombarderen eerst alles aan flarden alvorens troepen in een stad te sturen (nog geen fotos gezien van oekr steden in puin? Dat komt niet van vleesaanvallen)
En ja ze hebben tijd. En al zeker als oekraine steeds troepen blijft aanvoeren om wanhopig die stad te blijven verdedigen. Tot zelfs hun laatste mannen niet meer kunnen vluchten. Dat is een meatgrinder.
[..]
Enorme verliezen ?
Laat me raden...jij hanteert zelenskys cijfers. Meer dan een miljoen dode russen en 40.000 dode oekrainers?
Heerlijk
[..]
Net zoals hierboven leef jij in het verleden en weet je nog niet dat Rusland meer militair materiaal produceert dan het ganse westen samen. Wake up call.
En met zoveel materiaal en een opgewarmd en ervaren leger...hm ik zou verdergaan.
[..]
Zie hierboven
[..]
Pff wat een niveau alweer zeg.
Ik denk dat we beter stilaan afsluiten.
:)
Rusland heeft heel veel problemen met NATO..
Bekijk deze YouTube-video
luister het maar uit de big boss himself!

Kursk debacle? Rusland zelf werd binnengevallen, en behoorlijke poos bezet gehouden, Rusland had hulp van Noord korea nodig omdit om te draaien.
behoorlijke klap in je gezicht lijkt me als je ander land binnen valt en opeens staan ze op jou grond gebied.

Rusland heeft altijd artillerie gehad dat behoort tot hun strategie, Leuk dat je zegt overwicht, geen enkel land heeft meer artillerie, Oekraiene blaast daarom munitie depots op stond er eergister nog een in de brand.
https://www.ukrinform.net(...)k-in-debaltseve.html

als er geen meatwave tacktics zijn waarom hebben ze nu dan africanen in dienst?
https://x.com/bayraktar_1love/status/2010304424422576450/video/1

waarom zijn er zoveel beelden van dat Rusland het land plunderde.. gewoon zomaar?
of deden ze dit echt, en al die bij elkaar geraapte voertuigen waar ze mee naar front proberen te komen is ook maar onzin..

het is inderdaad allemaal maar onzin, daarom staat rukt Rusland op en staat het nu voor de deur van Kiev, oh nee wacht dat staan ze niet.
Elk dorp elk grasveld elke fabriek elk huis elke buurt moeten ze hard voor vechten, en steeds minder en minder tanks pantservoertuigen etc zie je aan het front, dit is gewoon het beeld wat meer en meer uidelijker word in de loop der tijd.
dat jij dat niet ziet helemaal prima joh.

met dit tempo komt rusland er wel, ovber pak weg 50 60 jaar...

je kan me heel simpel het tegendeel bewijzen, beelden zijn er zat, dus laat me maar zien.
elke dag voert rusland Tig aanvallen uit op oekraiense front linnies dus voor jou iets simpel.
Er zijn genoeg beelden vanaf het front.

laat die fantastische tacktiek van rusland maar zien, moet niet zo moeilijk zijn toch, je weet wel eerst artillerie en dan met tanks en pantservoertuigen naar het front..

moet niet al te moeilijk zijn om aante tonen als wat jij zegt klopt.

succes ^O^
what a year!, and its only Januari!
  donderdag 22 januari 2026 @ 00:51:21 #157
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_219896054
Waar is Voetbalmaniger ?

zijn input was meestal wel overwegend ?
Δημοσθένης
pi_219896505
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 00:50 schreef theguyver het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Kursk debacle? Rusland zelf werd binnengevallen, en behoorlijke poos bezet gehouden, Rusland had hulp van Noord korea nodig omdit om te draaien.
behoorlijke klap in je gezicht lijkt me als je ander land binnen valt en opeens staan ze op jou grond gebied.

Rusland heeft altijd artillerie gehad dat behoort tot hun strategie, Leuk dat je zegt overwicht, geen enkel land heeft meer artillerie, Oekraiene blaast daarom munitie depots op stond er eergister nog een in de brand.
https://www.ukrinform.net(...)k-in-debaltseve.html

als er geen meatwave tacktics zijn waarom hebben ze nu dan africanen in dienst?
https://x.com/bayraktar_1love/status/2010304424422576450/video/1

waarom zijn er zoveel beelden van dat Rusland het land plunderde.. gewoon zomaar?
of deden ze dit echt, en al die bij elkaar geraapte voertuigen waar ze mee naar front proberen te komen is ook maar onzin..

het is inderdaad allemaal maar onzin, daarom staat rukt Rusland op en staat het nu voor de deur van Kiev, oh nee wacht dat staan ze niet.
Elk dorp elk grasveld elke fabriek elk huis elke buurt moeten ze hard voor vechten, en steeds minder en minder tanks pantservoertuigen etc zie je aan het front, dit is gewoon het beeld wat meer en meer uidelijker word in de loop der tijd.

je kan me heel simpel het tegendeel bewijzen, beelden zijn er zat, dus laat me maar zien.
elke dag voert rusland Tig aanvallen uit op oekraiense front linnies dus voor jou iets simpel.
Er zijn genoeg beelden vanaf het front.

laat die fantastische tacktiek van rusland maar zien, moet niet zo moeilijk zijn toch, je weet wel eerst artillerie en dan met tanks en pantservoertuigen naar het front..

moet niet al te moeilijk zijn om aante tonen als wat jij zegt klopt.

succes ^O^
Ik post geen beeldmateriaal van de oorlog. Ik vind dat getuigen van een gebrek aan fatsoen, en zielig. Doen ze elders maar :{w
Wil jij dat aangrijpen dat ik daardoor ongelijk heb in wat ik beweer ... be my guest.

quote:
Ja Kursk ... was oorspronkelijk bedoeling van de Kursk Nuclear PowerPlant in te nemen maar mislukte. Dan was het zogezegd om russische troepen weg te lokken uit oekr, wat niet gebeurde. Dan was het om grondgebied te hebben om te "ruilen" in onderhandelingen, wat niet gebeurde.
En toen werden ze afgemaakt.
Je zou zelfs -BNW stijl- kunnen denken dat de russen zulke voorafgaande oekr troepen opbouw wel zien aankomen hebben en ze daarmee oekr in de val hebben laten lopen, wetende dat oekr hiervoor troepen en materiaal elders moesten weghalen om deze stunt te kunnen uithalen.

Anyway heb oude post opgezocht waarin opgesomd staat wat oekr verloren is met de PR Stunt in Kursk

quote:
In total, during the hostilities in the Krusk direction, Ukraine lost

- more than 75170 servicemen
- 411 tanks
- 335 infantry fighting vehicles
- 307 armored personnel carriers
- 2280 armored combat vehicles
- 2743 vehicles
- 625 artillery pieces
- 61 multiple launch rocket systems, including 15 HIMARS and 7 MLRS
- 28 anti-aircraft missile launchers and anti-aircraft self-propelled gun
- 10 transport and loading vehicles
- 128 electronic warfare stations
- 18 counter-battery radar stations
- 12 air defense radar stations
Total cost of equipment is 11.2 billion $
ja idd, behoorlijke klap in 't gezicht.
Verder pure verspilling van levens, (ons) materiaal en (ons) geld

Maar hey, it made a good story
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 22 januari 2026 @ 07:39:17 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219896539
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 07:24 schreef UncleScorp het volgende:
In total, during the hostilities in the Krusk direction, Ukraine lost

- more than 75170 servicemen
- 411 tanks
- 335 infantry fighting vehicles
- 307 armored personnel carriers
- 2280 armored combat vehicles
- 2743 vehicles
- 625 artillery pieces
- 61 multiple launch rocket systems, including 15 HIMARS and 7 MLRS
- 28 anti-aircraft missile launchers and anti-aircraft self-propelled gun
- 10 transport and loading vehicles
- 128 electronic warfare stations
- 18 counter-battery radar stations
- 12 air defense radar stations
Total cost of equipment is 11.2 billion $
:D

ben je serieus..
is dat wat ze verloren hebben...
Dat is zo'n beetje hun hele leger.

tot nu toe hebben ze 6 himars van de 40 verloren. 1 bij Kursk
dus ik geef je nog even de kans om het tegendeel te bewijzen.

Rusland houd er van om een parade te houden met wat ze hebben kapot geschoten.

Dus ik geef je nu even de kans om mij te laten zien dat ze 15 himars hebben vernaggeld.

beelden zat dus moet een eitje zijn,

plus, hun hele leger is dus weg gevaagd, maar nog staat rusland niet in kiev!
pi_219896636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 00:50 schreef theguyver het volgende:
Lijkt me wederom een uitzending van ten tijde van het Kursk debacle.
Wordt tijd dat je je klok even bijstelt.
Ondertussen heeft Putin op tafel gelegd dat NATO zich moet terug trekken naar de 1998 grenzen.
Na vernietiging van quasi alles wat NATO naar oekraine gestuurd heeft, "als steun"

quote:
Nee idd niet Kiev.
Alle oekr militairen zitten in de Donbas regio, dus wordt er daar gevochten.
Demilitarisering betekent alle militairen afmaken, doe je niet in Kiev hé
Nogmaals, gans oekr veroveren was niet de (oospronkelijke) insteek.

quote:
Elk dorp elk grasveld elke fabriek elk huis elke buurt moeten ze hard voor vechten,
tuurlijk dat is oorlog he
Plus wordt er momenteel gevochten in een gebied met een heuse opgezette verdedigingslinie van meerdere versterkte steden.
quote:
en steeds minder en minder tanks pantservoertuigen etc zie je aan het front, dit is gewoon het beeld wat meer en meer uidelijker word in de loop der tijd.
Maar gelukkig heeft oekr meer tanks en APCs omdat het westen continu blijft leveren ?
quote:
Wotever, time will tell
quote:
Nogmaals russisch motto : Time is cheaper than lives

En eens Donbas valt, en dus de ganse oekr verdedigingslinie, zou het wel es snel kunnen gaan.

En ondertussen brokkelt zelfs de westerse alliantie af.
Europa wil wapens voor oekraine kopen...met geld dat ze niet hebben, voor wapens die er niet zijn om aan oekr te geven die een tekort aan manschappen heeft om ze te gebruiken.
pi_219896638
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 16:15 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja maar net zo vervelend
Voor jou wellicht, maar ik reageer ten minste.
Bepaalde personen negeren letterlijk alles wat niet in hun straatje past.

Dat maakt de BNW cirkel een beetje gesloten als je maar op 1 bron afgaat.
pi_219896657
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 07:24 schreef UncleScorp het volgende:

Ik post geen beeldmateriaal van de oorlog. Ik vind dat getuigen van een gebrek aan fatsoen, en zielig. Doen ze elders maar :{w
Bronnen om met elkaar te bespreken zijn toch wel nodig he. Inclusief videobeelden.

quote:
Ja Kursk ... was oorspronkelijk bedoeling van de Kursk Nuclear PowerPlant in te nemen maar mislukte. Dan was het zogezegd om russische troepen weg te lokken uit oekr, wat niet gebeurde. Dan was het om grondgebied te hebben om te "ruilen" in onderhandelingen, wat niet gebeurde.
En toen werden ze afgemaakt.
Je zou zelfs -BNW stijl- kunnen denken dat de russen zulke voorafgaande oekr troepen opbouw wel zien aankomen hebben en ze daarmee oekr in de val hebben laten lopen, wetende dat oekr hiervoor troepen en materiaal elders moesten weghalen om deze stunt te kunnen uithalen.

Anyway heb oude post opgezocht waarin opgesomd staat wat oekr verloren is met de PR Stunt in Kursk
[..]
ja idd, behoorlijke klap in 't gezicht.
Verder pure verspilling van levens, (ons) materiaal en (ons) geld

Oekraine heeft veel bereikt met dat offensief. Rusland een flinke klap gegeven en veel verlies.
Die aantallen die jij noemt over wat Oekraine verloren zou hebben is echt grote onzin _O-
Dat zijn echt sprookjes getallen die nergens vandaan komen.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 00:41 schreef DeMolay het volgende:

[..]
ga ergens anders lopen te trollen !...neem die bianco mee
An inhoudelijk reageren is tegenwoordig al trollen.
  donderdag 22 januari 2026 @ 08:06:03 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219896661
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Lijkt me wederom een uitzending van ten tijde van het Kursk debacle.
Wordt tijd dat je je klok even bijstelt.
Ondertussen heeft Putin op tafel gelegd dat NATO zich moet terug trekken naar de 1998 grenzen.
Na vernietiging van quasi alles wat NATO naar oekraine gestuurd heeft, "als steun"
[..]
Nee idd niet Kiev.
Alle oekr militairen zitten in de Donbas regio, dus wordt er daar gevochten.
Demilitarisering betekent alle militairen afmaken, doe je niet in Kiev hé
Nogmaals, gans oekr veroveren was niet de (oospronkelijke) insteek.
[..]
tuurlijk dat is oorlog he
Plus wordt er momenteel gevochten in een gebied met een heuse opgezette verdedigingslinie van meerdere versterkte steden.
[..]
Maar gelukkig heeft oekr meer tanks en APCs omdat het westen continu blijft leveren ?
[..]
Wotever, time will tell
[..]
Nogmaals russisch motto : Time is cheaper than lives

En eens Donbas valt, en dus de ganse oekr verdedigingslinie, zou het wel es snel kunnen gaan.

En ondertussen brokkelt zelfs de westerse alliantie af.
Europa wil wapens voor oekraine kopen...met geld dat ze niet hebben, voor wapens die er niet zijn om aan oekr te geven die een tekort aan manschappen heeft om ze te gebruiken.
oki dus geen bron van alle verneukte himars en 1/4 van hun leger.

Denk even na over de cijfers, als dat is wat ze verloren hebben +- 1/4 van hun leger.
Dan zou het hele front instorten.
En dan zou Rusland allang in Kiev staan maar daar staan ze niet..
pi_219896680
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jij hebt je kansen op een normale discussie gehad ... en verspeeld
Dus doe geen moeite lmeer en stop met op mij te reageren.
Keer maar terug naar je core business, BNW belachelijk maken
Precies.
Inhoudelijke reacties die niet in jouw straatje passen is maar blablabla.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:55 schreef UncleScorp het volgende:

Ah ja terugkomend op jouw 3dagen argument. Deed me denken aan onze zware sancties die Rusland economisch zouden kelderen zodat ze hun SMO niet meer konden financieren, die de bevolking zo hard zouden treffen dat ze Putin zn ontslag zouden eisen enz enz
Hoe zit het daar eigenlijk mee ? Zo 4 jaar en 19 sanctiepakketten later ?

Niemand heeft ooit gezegd dat dit Rusland binnen een paar dagen zou leggen....
En overigens voelt Rusland ontzettend veel economishce pijn, die maatregelen hebben dus zeker wel effect.
Of Rusland het nog een jaar kan volhouden of nog wat jaren dat weten we natuurlijk niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:59 schreef UncleScorp het volgende:

Ja zij kunnen de oorlog idd stoppen
oekraine niet, wij niet, de VS niet
Dus Rusland bepaalt de regels, mogen wij nog zoveel peace deals liggen bespreken met oekr/VS/EU, allemaal verloren moeite.
Dit past niet in jouw straatje lol....

Volgens jou en je medestanders (alhoewel niemand hier dat is, maar wel wat van die Poetin trollen in NWS) heeft EU en NAVO alles te maken met die oorlog en het doorzetten hiervan....

Maar he je hebt eens gelijk!
Oekraine, EU en NAVO hebben al genoeg vredesbestanden voorgesteld. Rusland wil echter geen vrede. En Rusland is de agressor.
Alle ballen liggen dus bij Rusland.
pi_219896711
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:44 schreef UncleScorp het volgende:

Jij hebt je kansen op een normale discussie gehad ... en verspeeld
Dus doe geen moeite lmeer en stop met op mij te reageren.
Keer maar terug naar je core business, BNW belachelijk maken
pi_219896829
Lekker alles weer negeren en in je eigen bubbeltje blijven leven. Lekker bezig ^O^

Zo kom je natuurlijk nooit uit de cirkel van desinformatie waar je in vast zit.
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 09:20:20 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219896964
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Voor jou wellicht, maar ik reageer ten minste.
Bepaalde personen negeren letterlijk alles wat niet in hun straatje past.

Dat maakt de BNW cirkel een beetje gesloten als je maar op 1 bron afgaat.
dat doe jij ook
pi_219897843
Grappig tussendoortje

quote:
Beurzen beleven ‘TACO-rally’ nu Trump dreigementen over Groenland terugneemt

https://www.hln.be/econom(...)erugneemt~a02daf5d5/
TACO = Trump Always Chickens Out
  donderdag 22 januari 2026 @ 11:11:13 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219897864
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:07 schreef UncleScorp het volgende:
Grappig tussendoortje
[..]
TACO = Trump Always Chickens Out
Over Welke Trump heb jij het dan?
pi_219898035
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
Over Welke Trump heb jij het dan?
Ow ja
Rekening houdend met jouw vertraagde tijdlijn : Trump verkozen in 2025
  donderdag 22 januari 2026 @ 11:57:55 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219898133
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ow ja
Rekening houdend met jouw vertraagde tijdlijn : Trump verkozen in 2025
Ok, duidelijk dan hebben we het over de zelfde, wanneer TACO = Trump Always Chickens Out?

Geef ff mooi voorbeeld, oh en heb je al 14 kapot geknalde himars gevonden?
pi_219898174
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ok, duidelijk dan hebben we het over de zelfde, wanneer TACO = Trump Always Chickens Out?

Geef ff mooi voorbeeld, oh en heb je al 14 kapot geknalde himars gevonden?
Omg lees jij eigenlijk wel ?
Anders gezegd ... registreert jouw brein eigenlijk wel wat je leest ?

Tot hier
Ik heb mijn best gedaan om op een normale manier te communiceren met jou.

En nee ik heb geen bewijs van die Himars en i dont care
Eens jouw tijdlijn mijn huidig moment van realiteit bereikt zal het je wel duidelijk worden
  donderdag 22 januari 2026 @ 12:23:46 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219898299
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Omg lees jij eigenlijk wel ?
Anders gezegd ... registreert jouw brein eigenlijk wel wat je leest ?

Tot hier
Ik heb mijn best gedaan om op een normale manier te communiceren met jou.

En nee ik heb geen bewijs van die Himars en i dont care
Eens jouw tijdlijn mijn huidig moment van realiteit bereikt zal het je wel duidelijk worden
Point proven!
ik lees jou posts, ik reageer, ik stel vragen.

Btw die cijfers die je me liet zien komen uit russische bronnen.
en als ik die cijfers van Rusland moet geloven hebben ze meer tanks pantservoertuigen vliegtuigen uit de lucht geknalt dan alles bij elkaar opgeteld dus wat oekraiene nu aan leger heeft is in de negatieve nummmers, en dan nog komen ze niet verder.

Dus leg eens uit hoe Rusland troepen en materiaal verliest tegen een leger wat niet meer bestaat?
pi_219898350
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:23 schreef theguyver het volgende:

Point proven!
Prima, wotever rocks your boat

Jij hebt helemaal gelijk en ik ben helemaal fout

Ik kijk vol verwachting uit naar het moment dat oekraine de russen volledig uit hun land schopt, alle gebieden terug verovert en de russen dwingt tot herstelbetalingen , Putin wordt gedwongen tot aftreden, Rusland opgedeeld in kleinere staten en alle grondstoffen verdeeld onder de westerse overwinnaars
:Y
pi_219898358
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 00:51 schreef DeMolay het volgende:
Waar is Voetbalmaniger ?

zijn input was meestal wel overwegend ?
:W
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: