Let it go manquote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:22 schreef DeMolay het volgende:
Jij daarintegen als MOD zeker niet !...met als gevolg dat binaconeri's doel geslaagd is.![]()
over volwassen gesproken![]()
Lol die weten al waar ze aan toe zijn.quote:
“Ernstigste dreiging sinds WO II”: meer dan 13.000 Noren krijgen brief dat hun eigendommen door leger kunnen worden opgeëist
Noorwegen neemt geen halve maatregelen als antwoord op de Russische dreiging. Het leger heeft deze week duizenden burgers formeel geïnformeerd dat hun eigendommen – van voertuigen tot vastgoed – direct gevorderd kunnen worden zodra er een oorlog uitbreekt. Het is een tastbare waarschuwing dat de Noren zich moeten voorbereiden op het “ernstigste veiligheidsprobleem sinds de Tweede Wereldoorlog”.
https://www.hln.be/buiten(...)n-opgeeist~a77e20a0/
door jouquote:
Ben jij volwassen ?quote:
De "oorlog" tussen EU/UA en Rusland is de nieuwe corona pandemie.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol die weten al waar ze aan toe zijn.
Wachten op dat ons spaargeld afgepakt wordt, om onze veiligheid te garanderen
doe maarquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:47 schreef UncleScorp het volgende:
Weet je wat?
We zullen anders zoals ik zei de boel es breed uitsmeren in FB, deze grote recente hetze tegen jou.
We roepen @:Yvonne erbij en als grande finale mag jij mij bannen. Als de stoere macho mod dat je bent. Easy machtsmisbruik. Het is je gegund. Mooie apotheose voor je persoonlijke vete jegens mij.
Kan me nimeer rotten. Het bloedt hier toch dood. Natuurlijk enkel en alleen mijn fout volgens jou, (as usual).
BNW wordt over gans Fok continu belachelijk gemaakt en geen mod die erom maalt. Getuigen mijn wekelijkse pak TRs die ik regelmatig moet herhalen want het interesseert geen kat wat er in of met BNW gebeurt.
En deze TR hetze omdat jij me delete en genote hebt voor het quoten van een post die elders wel gewoon mocht, en bleef staan.
En dit terwijl de VS letterlijk Groenland wilquote:Zweedse topgeneraal waarschuwt: Rusland zou NAVO kunnen testen met bezetting van Baltische eiland
https://www.msn.com/nl-be(...)e9941a059d58e3b&ei=9
Tijd voor een booster voor de opkomende variant EU >< VSquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:09 schreef epicbeardman het volgende:
De "oorlog" tussen EU/UA en Rusland is de nieuwe corona pandemie.
Neem sp3c niet serieus, die gast is een troll.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:47 schreef UncleScorp het volgende:
Weet je wat?
We zullen anders zoals ik zei de boel es breed uitsmeren in FB, deze grote recente hetze tegen jou.
We roepen @:Yvonne erbij en als grande finale mag jij mij bannen. Als de stoere macho mod dat je bent. Easy machtsmisbruik. Het is je gegund. Mooie apotheose voor je persoonlijke vete jegens mij.
Kan me nimeer rotten. Het bloedt hier toch dood. Natuurlijk enkel en alleen mijn fout volgens jou, (as usual).
BNW wordt over gans Fok continu belachelijk gemaakt en geen mod die erom maalt. Getuigen mijn wekelijkse pak TRs die ik regelmatig moet herhalen want het interesseert geen kat wat er in of met BNW gebeurt.
En deze TR hetze omdat jij me delete en genote hebt voor het quoten van een post die elders wel gewoon mocht, en bleef staan.
wij mogen toch vinden dat je een troll bent? of is dat BNW, je bent vermoedelijk een alt van @Wantiequote:Op woensdag 21 januari 2026 09:59 schreef sp3c het volgende:
ik heb nog nooit getrolled, ik geef mijn mening en dat is dan wat het is
als je daarvan gaat trippen dan is dat je eigen schuld
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:47 schreef UncleScorp het volgende:
Weet je wat?
quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:02 schreef sp3c het volgende:
feit is dat ik normaal meedoe en unclescorp me constant af zit te zeiken, kun je gewoon terug zoeken
dan mag ik er ook op reageren vind ik
Hahah dit is goud. De grootste troll van fok komt hier even een trollen. Ooit gaat dit je vervelen dus geniet er nog even van.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Neem sp3c niet serieus, die gast is een troll.
Snap ik wel als je al bijna 25+ jaar op dit forum loopt te doomscrollen en het enige wat je mag modden, een verdoemd hoekje is genaamd BNW.
Hij wilde de wereld, maar kreeg BNW. Yvonne zei, it's a dirty job, but someone has to do it. And you'll have your blue name and online powaaah.
dat bedoel ikquote:
True, als de VS groenland wil dan kunnen we niet veel uitrichten ( militair gezien) Maar houd er wel rekening mee dat er nog veel Amerikaanse militaire bassisen zijn in Europa zelf.quote:Op maandag 19 januari 2026 14:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij sprak je verbazing uit dat de Europese militairen weer terug keerden. Als de EU er een basis had gebouwd om een invasie van de VS te stoppen dan had Trump die kunnen bombarderen. Allemaal hypothetisch uiteraard, want Europa wil helemaal niet met militair vertoon zo'n invasie voorkomen. Als Trump Groenland inneemt dan volgen er een hele reeks aan economische sancties en worden Amerikaanse bedrijven en diensten geblokkeerd in de EU.
quote:
remember ?quote:Take it like a man
Als daddy zegt "jump" vragen wij "how high?"quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:51 schreef theguyver het volgende:
True, als de VS groenland wil dan kunnen we niet veel uitrichten ( militair gezien) Maar houd er wel rekening mee dat er nog veel Amerikaanse militaire bassisen zijn in Europa zelf.
Niets lijkt de russen te kunnen tegen houden.quote:Als de VS daadwerkelijk volledige inzet had getoont tegen Rusland dan had Poetin ook weinig kans, Technish loopt Rusland volledig achter de feite aan, de nieuwe wapens wat men heeft zoals tanks en vliegtuigen is veelal gebakken lucht.
De VS had net als Europa hun verouderde materiaal naar oekraiene kunnen versturen, ze hebben een enorme opslag met verouderde meuk, maar met die spullen kon Oekraiene wel veel beter terug vechten.
Opslag en onderhoud daarvan kost ook knaken, eigenijk had Biden dit al kunnen doen.
Deals worden afgewezen omdat er niet naar Rusland geluisterd wordt.quote:Ik merk nu ook dat Trump een heel klein beetje het besef krijgt dat met Poetin weinig te onderhandelen valt, hij heeft m een voor Rusland een enorm positieve peacdeal gegeven maar deze is zoals elke keer afgewezen!
Die dacht ff Rusland te verslaan, met onvoorwaardelijke steun van de westerse alliantie.quote:Poetin zelensky offert liever zijn leger op dan dat hij toegeeft dat de oorlog niet verloopt zoals hij wil!
Zoals ik al vaker zei ze doen dit in een rap tempo!quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als daddy zegt "jump" vragen wij "how high?"
We worden gewoon genaaid en zoeken uitvluchten
[..]
Niets lijkt de russen te kunnen tegen houden.
Tenzij je wil beginnen nuken
Be my guest
[..]
Deals worden afgewezen omdat er niet naar Rusland geluisterd wordt.
Denk dat de time of peace deals ondertussen stilaan afgelopen is.
Had het westen maar in 2022 moeten doen, vóor de vernietiging van oekraine
[..]
Die dacht ff Rusland te verslaan, met onvoorwaardelijke steun van de westerse alliantie.
Bad gamble
Jep dat is HET (enige) argument dat nog kan aangehaald worden.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zei ze doen dit in een rap tempo!
Bedoel leg het even naast ww2 van Operatie Barbarossa tot het inemen van Berlijn op zoveel dagen van deze oorlog zijn we nu, en zelfs toen had rusland hulp van andere landen nodig om dit te presteren.
Rusland krijgt of kreeg hulp van andere landen zoals Iran wit Rusland en noord korea en zoals jij het brengt staan ze nu bij de Poolse grens.
Oh dit is niet het geval.
Sja daarom wil iedereen ze duhquote:Als een europa of de VS ECHT zou gaan bemoeien met de oorlog, je weet wel troepen vliegtuigen schepen tanks etc, dan maken ze geen schijn van kans, maar de reden is simpel NUKES!
Schepen ... nothing stops the Oreshnik of Zirkonquote:De Russische luchtafweer, met systemen zoals de S-400 en de geavanceerde S-550, wordt beschouwd als een van de meest geavanceerde en gelaagde ter wereld, ontworpen om een breed scala aan dreigingen te weerstaan, van vliegtuigen tot hypersonische raketten
Tanks ... die staan er al te roestenquote:Rusland heeft geavanceerde anti-scheepsraketten, met name de hypersonische 3M22 Zircon (Tsirkon), die moeilijk te onderscheppen zijn door hun hoge snelheid (Mach 5-9, 10x geluidssnelheid) en manoeuvreerbaarheid, bedoeld om vijandelijke marineschepen te treffen, maar ze worden ook ingezet tegen landdoelen in Oekraïne. Een andere recent ingezette raket is de hypersonische Oresjnik, een ballistische variant met een groot bereik. Deze nieuwe generatie hypersonische raketten zijn een belangrijk onderdeel van Ruslands moderne marine en luchtmacht.
Dus we gooien oekraine gewoon voor de bus.quote:Het materiaal wat er is gestuurd naar Oekraiene is kwa aantallen nog niet de helft van wat Rusland had,voor de start van deze oorlog, door middel van dit betere materiaal is juist de reden waarom Rusland niet in Kiev staat.
Iedereen moet leren uit zn fouten.quote:Oh en hun falen bij Hostommel airport en slechte instructies van hun leger en slechte strategie.
oekraine heeft amper iets gepresteerd behalve hielen in het zand zetten en de rus proberen tegenhouden.quote:Ik zag het positief in toen Oekraiene een tegenaanval probeerde door de Krim af te snijden helaas faalde deze aanval. en is het nog steeds WW1 trench warfare,
Mja ik zou toch af en toe es de kaart van oekraine bekijken en zien welke steden er vallen. Traag maar gestaag, daar heb je gelijk in, maar het is een trage lavastroom die je niet lijkt te kunnen tegenhouden.quote:er zit nog steeds wweinig beweging in het front geen van beide partijen heeft de overhand.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep dat is HET (enige) argument dat nog kan aangehaald worden.
De 3 dagen SMO
Terwijl ik hier ergens al gequote heb dat dat niet letterlijk zo was, maar ik gun het jullie
En ja Rusland is geen VS, geen shock and awe
Dit is een uitputtingsoorlog
Zoals de rus het zegt : "Time is cheaper than lives"
En hoe langer het duurt, hoe slechter Europa er zelf voor komt te staan. Een extraatje voor hem, én de VS
[..]
Sja daarom wil iedereen ze duh
Vliegtuigen ... Rusland heeft betere luchtafweer dan de VS
[..]
Schepen ... nothing stops the Oreshnik of Zirkon
[..]
Tanks ... die staan er al te roesten
[..]
Dus we gooien oekraine gewoon voor de bus.
Nice
Hadden de arme zelensky dat op voorhand geweten...
[..]
Iedereen moet leren uit zn fouten.
[..]
oekraine heeft amper iets gepresteerd behalve hielen in het zand zetten en de rus proberen tegenhouden.
Alles counteroffensieven waren fails
En dan te bedenken dat alle strategische beslissing genomen werden vanuit Wiesbaden, onder leiding van NAVO/VS. En met steeds meer en meer wapenleveringen, die vele verwachtingen schepten maar geen van alle kon iets betekenen.
[..]
Mja ik zou toch af en toe es de kaart van oekraine bekijken en zien welke steden er vallen. Traag maar gestaag, daar heb je gelijk in, maar het is een trage lavastroom die je niet lijkt te kunnen tegenhouden.
Whut? Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:24 schreef UncleScorp het volgende:
Niets lijkt de russen te kunnen tegen houden.
Tenzij je wil beginnen nuken
Be my guest
[..]
Deals worden afgewezen omdat er niet naar Rusland geluisterd wordt.
Denk dat de time of peace deals ondertussen stilaan afgelopen is.
Had het westen maar in 2022 moeten doen, vóor de vernietiging van oekraine
[..]
Die dacht ff Rusland te verslaan, met onvoorwaardelijke steun van de westerse alliantie.
Bad gamble
Nee, Rusland helpt een heel geslacht de vleesmolen in en gaat economisch langzaam maar zeker onderuit.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:51 schreef UncleScorp het volgende:
En hoe langer het duurt, hoe slechter Europa er zelf voor komt te staan. Een extraatje voor hem, én de VS
Ah vandaar dat Oekraine constant gewoon vrij drones kan gooien rondom Moskou en waar Oekraine maar wilt. Zo ontzettend goed haha. Owh en vannacht ook weer heeft eigen afweer voor veel schade gezorgd.quote:Sja daarom wil iedereen ze duh
Vliegtuigen ... Rusland heeft betere luchtafweer dan de VS
Zoals de Russische tanks die ze letterlijk van schroothopen halen.quote:Tanks ... die staan er al te roesten
We? Welke we?quote:Dus we gooien oekraine gewoon voor de bus.
Nice
Hadden de arme zelensky dat op voorhand geweten...
Oekraine heeft zonder enige basis de hele technologie en oorlogsvoering lopen veranderen.quote:oekraine heeft amper iets gepresteerd behalve hielen in het zand zetten en de rus proberen tegenhouden.
Alles counteroffensieven waren fails
En dan te bedenken dat alle strategische beslissing genomen werden vanuit Wiesbaden, onder leiding van NAVO/VS. En met steeds meer en meer wapenleveringen, die vele verwachtingen schepten maar geen van alle kon iets betekenen.
Die kaart is vrijwel stabiel. Steden neemt Rusland niet in of pas na een jaar van bezetten.quote:Mja ik zou toch af en toe es de kaart van oekraine bekijken en zien welke steden er vallen. Traag maar gestaag, daar heb je gelijk in, maar het is een trage lavastroom die je niet lijkt te kunnen tegenhouden.
ik doe niet moeilijk, lach je alleen uitquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
remember ?
Disclaimer : geen verwijt. Quote van jouw "advies" aan mij![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik doe niet moeilijk, lach je alleen uit
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik doe niet moeilijk, lach je alleen uit
Het verassende is als je de plannen bekeek van Trump waarbij Oekraiene heel veel moest inleveren ging rusland niet mee akkoord.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Whut? Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?
Rusland heeft gigantisch veel moeite met Oekraine en gaat echt meter per meter vooruit en dat amper dagelijks.
Ik ken de precieze aantallen niet meer, maar met de huidige vooruitgang van Rusland duurt het nog vele vele jaren voor ze uberhaupt Oekraine zouden verslaan.
Laat staan als Rusland tegen de EU zou beginnen, die Russen maken echt geen kans
![]()
Het Westen heeft nooit een kans to vrede met Rusland gehad en ook nooit nodig gehad.
Het Westen is niet oorlog aan het voeren.
En daarnaast vrede? Rusland is de enige agressor in dit verhaal, Rusland is uit het niets Oekraine binnengevallen.
Rusland is de enige partij die de oorlog in stand houdt en elk bestand afwijst.
En de vredesplannen van Rusland zijn: Kont omhoog Oekraine en alles inleveren.
Dat is niet hoe vrede werkt....
En Zelensky is wel de laatste die dacht ze wel even Rusland zouden verslaan.
En vooral ook leuk dat we allemaal kunnen lachen omdat je altijd alle inhoudelijke berichten negeert als die niet in jouw straatje passen....quote:
Precies....quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het verassende is als je de plannen bekeek van Trump waarbij Oekraiene heel veel moest inleveren ging rusland niet mee akkoord.
Ja je bent hilarisch.quote:
Jij bent niet heel anders ...quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En vooral ook leuk dat we allemaal kunnen lachen omdat je altijd alle inhoudelijke berichten negeert als die niet in jouw straatje passen....
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En vooral ook leuk dat we allemaal kunnen lachen omdat je altijd alle inhoudelijke berichten negeert als die niet in jouw straatje passen....
[..]
Precies....
Oekraine heeft heel veel water bij de wijn gedaan.....
Maar volgens de complot figuren blijft het allemaal de schuld van Oekraine zelf, EU, NAVO en weet ik het wat
Jij hebt je kansen op een normale discussie gehad ... en verspeeldquote:
ow dear ... wordt dit weer het niveau van communicatie?quote:
Ja en daarom moest Israel na 12 dagen de boel stopzetten, of Tel Aviv was gonequote:Iran schiet tig raketten af op Isarel en vrijwel niks haalde doel.
Dit werd onderschept door de VS en Israel door met in de VS gemaakt afweer geschut.
Venezuela was omgekochte boelquote:in Venezuela stond russisch afweer geschut en hoeveel helicopters heeft het neer geknalt?
oh ja 0 misschien wat beschadigt, maar niet neer geknalt.
Kzal maar niet om een bron vragen als je zelfs de AI quotes van mij daarnet al val tafel veegt.quote:Op papier staat het als fantastisch, zelfde als de T14 en de Sukhoi Su-57 vooral de SU-57 werd zelfs door het westen beschouwd als een veel betere dan de F35 maar in relaiteit is dit niet zo.
sja dat jij niets ziet wil niet zeggen dat het effectief zo is.quote:Ja het is een uitputting oorlog klopt, maar ik zie daar geen of weinig verandering in, het wachten is op dat Russische volk inziet dat het hopeloos is.
Ah ja terugkomend op jouw 3dagen argument. Deed me denken aan onze zware sancties die Rusland economisch zouden kelderen zodat ze hun SMO niet meer konden financieren, die de bevolking zo hard zouden treffen dat ze Putin zn ontslag zouden eisen enz enzquote:Zoals ik al eerder zei je moet ze raken waar het echt pijn doet, een ban van steam en blokkeren van CS servers!
dat doet ze pas echt pijn.
ow heb je iets gevonden toch ?quote:alle counter aanvallen waren gefaald?
wat is dat gele?
ja 't schijntquote:
Omdat ze toen gewoon "binnen gereden" zijnquote:nogmaals als alle counter aanvallen hebben gefaald hoe komt het dat rusland minder gebied in handen heeft dan +- 3 maanden na de start van de oorlog?
Heb ik gezegd dat hun luchtafweer onfeilbaar is ?quote:Als Rusland zijn afweer zo goed is, hoe komt het dat men doelen ver in Rusland weet te raken.
Ja zij kunnen de oorlog idd stoppenquote:Rusland kan de oorlog gewoon stoppen, he is heel simpel zij zijn in de aanval niet andersom!
Bron Google AI ?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het verassende is als je de plannen bekeek van Trump waarbij Oekraiene heel veel moest inleveren ging rusland niet mee akkoord.
bron: google AI
Ja maar net zo vervelendquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon hoor, dus toch wel.
Rusland kan wel meer eisen, Rusland heeft een shitload aan rode lijnen geplaatst de afgelopen paar jaar.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bron Google AI ?
En eerder veegde je mijn zelfde bron van tafel ?
Nogmaals, Rusland bepaalt de regels van een "peace deal"
En nee geen staakthetvuren maar een heuse deal voor langdurige vrede, rekening houdend met de wensen/eisen van Rusland, en herbekijken van veiligheidsgaranties voor gans Europa.
Trouwens al gehoord dat ze nu volledige terugtrekking van NATO eisen ? Sinds de aanval op Novgorod/Valdaj
Wanneer was dat ik heb hier voor jaar geleden voor laatst gepost?..quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bron Google AI ?
En eerder veegde je mijn zelfde bron van tafel ?
Nogmaals, Rusland bepaalt de regels van een "peace deal"
En nee geen staakthetvuren maar een heuse deal voor langdurige vrede, rekening houdend met de wensen/eisen van Rusland, en herbekijken van veiligheidsgaranties voor gans Europa.
Trouwens al gehoord dat ze nu volledige terugtrekking van NATO eisen ? Sinds de aanval op Novgorod/Valdaj
Heeft Rusland geen probleem van gemaakt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:23 schreef theguyver het volgende:
Hey ehhhh er is daar een land rechts van ons dat random landen aanvalt en ik zie dat jullie een clubje hebben wat het voor elkaar opneemt, mag ik er bij?
tuurlijk zweden kom er maar bij.
Alles ok manquote:FUCKING AGRESIEFFFFFFF!!!! einz1!!!!
ja er waren wel wat aanvallen maar ze hebben hun troepen terug getrokken toen er een draft klaar was aan de onderhandelingstafel Istanbul. En toen kwam den Borisquote:Btw Rusland reed niet ZOMAAR naar binnen, Rusland reed naar binnen en werd van alle landen bestookt, daarna werden ze op veel plekken doormiddel van TEGENAANVALLEN terug gedreven!
Wederom poging helden eposquote:Ook weer een domme fout die Rusland maakte voor 2022 ...
Lol jij leeft nog in de periode van de propaganda dat Rusland geen raketten meer had, soldaten met schoppen moesten vechten en dat ze wasmachines pikten voor hun raketten.quote:Rusland bloed dood in het veld van oekraiene, Tanks of andere pantser voertuigen zie je steeds minder en minder aan het front, raket aanvallen worden minder en minder, luchtaanvallen worden minder en minder.
Ook eén van jouw stokpaardjes...quote:Rusland veroverd puur nog door middel van meatgrinder tacktieken.
Enorme verliezen ?quote:Oekraiene past zich aan en veroorzaakt enorm veel verliezen aan russische kant, als iets hopeloos word dan pas trekt men zich terug naar een linie er achter, maar dat is het m..
Net zoals hierboven leef jij in het verleden en weet je nog niet dat Rusland meer militair materiaal produceert dan het ganse westen samen. Wake up call.quote:Rusland WINT TEREIN, klopt helmaal, maar het houd straks weinig meer over als hun doel ( wat het ook maar is behaald word) en het leger tanks vliegtuigen pantservoertuigen schepen vul je niet zo 123 meer aan.
Rusland zijn leger is nu nog maar een schijntje van wat het eens was.
Zie hierbovenquote:En dan kan je wel dreigen naar de NATA maar de NATO heeft door de druk van de VS hun productie hard omhoog gegooid.
Pff wat een niveau alweer zeg.quote:Daarom doet Rusland niks jegen het westen behalve een grote bek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |