Het zal een fijn kil gezin zijn geweest. In elk geval is hij er als mens niet beter uitgekomen. Die hele familie Trump zou gesteriliseerd moeten worden. Opbokken met dat soort rotvolk.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De doc toch even gaan zien, opent aardig wat ogen over hem. Als 13-jarige is ie naar een militaire school gestuurd door zijn pa en aardig streng opgevoed.
Die laatste ronde importheffingen heeft de export naar de VS ook niet desastreus geraakt. Dus laat hem maar mooi die heffingen aan de EU opleggen en ondertussen blijven wij nieuwe handelsdeals sluiten met andere delen van de wereld.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:57 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop toch niet dat Nederland nu met hangende pootjes die ene militair toch niet gaat sturen.
In die handelsdeal tussen de EU en de VS is de EU al benadeeld, nu wordt het wat mij betreft wel een keer tijd dat de EU economische tegenmaatregelen treft. Je moet een keer een grens trekken.
Ja er zit inmiddels een hele cult following achter, 10% van dat land is al doodziek.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Onthoud, lieve menson. Trump is een symptoom en als de man weg is, is het onderliggende lijden niet opgelost. Sterker nog, dat knettert lekker verder.
LETS GO BRANDEN YEAH ALLERBAMMER
Het zou eens tijd worden. En wat dacht je van onze Chinese afhankelijkheid?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:14 schreef Breekfast het volgende:
Alle CEO's van Europese bedrijven moeten langzaamaan in hun bestuurskamers nu toch ook strategieën aan het ontwikkelen zijn om zich minder/niet meer te focussen op de Amerikaanse markt.
Dit gaat niet meer weg, zeker niet vreedzaam.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja er zit inmiddels een hele cult following achter, 10% van dat land is al doodziek.
Ik vind deze schatting nog conservatiefquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja er zit inmiddels een hele cult following achter, 10% van dat land is al doodziek.
Van oudsher zien ze de Amerikaanse financiële markt als de sterkste en veerkrachtigste, omdat iedereen daar in investeert en ze ook allemaal dollars wil hebben. Nou heeft dat tijdens de kredietcrisis wel een flinke deuk opgelopen, maar mensen veranderen niet zo makkelijk. Ondertussen zijn we weer terug bij af.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:14 schreef Breekfast het volgende:
Alle CEO's van Europese bedrijven moeten langzaamaan in hun bestuurskamers nu toch ook strategieën aan het ontwikkelen zijn om zich minder/niet meer te focussen op de Amerikaanse markt.
Wat stelt zo'n organisatie nog voor als de ruggengraat ervan zich tegen de rest keert?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rutte z'n positie wordt trouwens ook meer en meer onmogelijk. Een Arctische NAVO missie kwam duidelijk uit zijn koker, Denemarken heeft vandaag zelfs de V.S. uitgenodigd om daaraan deel te nemen.
En dan is dit de reactie van de regering Trump.
Rubio, Miller, Hegseth, Bondi, Noem, Leavitt, Kennedy Jr, Patel, Witkoff, Graham, en vele anderen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:02 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat een gevaarlijk walgelijk stuk vreten is het toch. Die gek moet tot stoppen worden gebracht, samen met zijn enge pitbull lakei Vance en andere consorten. Wat de fuck is er aan de hand in de wereld man.
Ja, misschien is het zelfs al wel 20%. En dan bedoel ik eigenlijk alleen nog de MAGA-adepten, want bij wat daar niet tussen zit ook wel eea wat het niet meer helder heeftquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind deze schatting nog conservatief
Ja ik had liever dat onze Europese leiders eens wat leiderschap toonden. Ze moeten toch meer kunnen dan Trump zijn ring kussen of aan de drank gaan, zou je hopen?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:19 schreef nostra het volgende:
Kallas geeft het op en gaat aan de Smirnoff
[ afbeelding ]
https://www.ewmagazine.nl(...)nlandbeleid-1526923/
Iedereen die zich niet uitspreekt of stemt tegen de manier waarop de VS nu geleid wordt is medeschuldig imoquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, misschien is het zelfs al wel 20%. En dan bedoel ik eigenlijk alleen nog de MAGA-adepten, want bij wat daar niet tussen zit ook wel eea wat het niet meer helder heeft
Zou je hopen ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik had liever dat onze Europese leiders eens wat leiderschap toonden. Ze moeten toch meer kunnen dan Trump zijn ring kussen of aan de drank gaan, zou je hopen?
Wat dacht je van de hele rits miljardairs erachter? Het is een hele brede organisatie.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rubio, Miller, Hegseth, Bondi, Noem, Leavitt, Kennedy Jr, Patel, Witkoff, Graham, en vele anderen.
Wedden dat Rutte weer aan Trumps pik gaat lurken?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik had liever dat onze Europese leiders eens wat leiderschap toonden. Ze moeten toch meer kunnen dan Trump zijn ring kussen of aan de drank gaan, zou je hopen?
En nog al die influencers en podcast lui. Barre ellende.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat dacht je van de hele rits miljardairs erachter? Het is een hele brede organisatie.
Maar dat is dus nog ziekte die over 3 jaar als het poppetje weg is misschien wel geheeld is. Dit, ja, niet. En de rijksten worden er vooral rijker van door 'slim' te beleggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iedereen die zich niet uitspreekt of stemt tegen de manier waarop de VS nu geleid wordt is medeschuldig imo
Ik hoop het wel, maar vrees het ergste eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tsja wat kan ie anders, als Trump de NAVO in zijn reet neukt is de NAVO wel klaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wedden dat Rutte weer aan Trumps pik gaat lurken?
Ik begin een bloedhekel te krijgen aan de VS.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik al 32 jaar, maar het wordt zeg maar niet beter.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik begin een bloedhekel te krijgen aan de VS.
De NAVO is inmiddels al klaar. Tijd om de VS te isolerenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja wat kan ie anders, als Trump de NAVO in zijn reet neukt is de NAVO wel klaar.
Hij heeft er wel talent voor.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nu pas?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zeker nu voorkennis min of meer gelegitimeerd is en zelfs door de president wordt gecoördineerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat is dus nog ziekte die over 3 jaar als het poppetje weg is misschien wel geheeld is. Dit, ja, niet. En de rijksten worden er vooral rijker van door 'slim' te beleggen.
Ze zijn ook wel degelijk bezig om daadwerkelijk werk te maken van de onafhankelijkheid van de EU.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Onthoud, lieve menson. Trump is een symptoom en als de man weg is, is het onderliggende lijden niet opgelost. Sterker nog, dat knettert lekker verder.
LETS GO BRANDEN YEAH ALLERBAMMER
Het is vaak genoeg gezegd, maar Trump is slechts het vehikel dat ingeruild kan worden. Daarachter zitten de echte engnekken van Project 2025, waar de techbro's, radicale evangelisten en witte nationalisten elkaar hebben gevonden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zitten nog maar aan het begin. Waarom denk je dat Vance zich ertussen heeft genesteld?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat is dus nog ziekte die over 3 jaar als het poppetje weg is misschien wel geheeld is. Dit, ja, niet. En de rijksten worden er vooral rijker van door 'slim' te beleggen.
Tijd winnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel degelijk bezig om daadwerkelijk werk te maken van de onafhankelijkheid van de EU.
Diplomatiek zijn we inderdaad zeer voorzichtig. En misschien is dat voor de korte termijn ook wel de beste tactiek: tijd winnen totdat we in een later stadium een betere positie hebben.
Rutte is geen Europese leider.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Online begint een deel van de MAGA aanhang ook hun inner Hitlertje vinden. Ze kunnen elk land innemen als ze dat willen, waarom gaan ze niet meer landen "pakken"quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laten we de oorlog verklaren aan de VS. Dat zal Trump een poepie laten ruiken!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijd winnen.Dat is echt alles wat ze kunnen. Niks doen verkopen als superverstandige strategie. In Nederland ook een favoriet. Kick the can.
Ja, zo begint het.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Online begint een deel van de MAGA aanhang ook hun inner Hitlertje vinden. Ze kunnen elk land innemen als ze dat willen, waarom gaan ze niet meer landen "pakken"
Schitterend land met oprecht toffe mensen. Die toffe mensen worden echter steeds meer overschaduwd door maga en magatards.quote:
Laten we iig eens een beetje volwassen beleid voeren.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Laten we de oorlog verklaren aan de VS. Dat zal Trump een poepie laten ruiken!
Oh dat gaat sowieso gebeuren, totdat er een keer iemand voelt dat Amerika gestopt moet worden, want anders is het einde zoekt. Maar ja, hoe lang gaat dat nog duren voordat die bubbel barst?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Online begint een deel van de MAGA aanhang ook hun inner Hitlertje vinden. Ze kunnen elk land innemen als ze dat willen, waarom gaan ze niet meer landen "pakken"
Misschien moet je eens uitleggen wat dat betekent. De oorlog verklaren aan de VS wil je niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laten we iig eens een beetje volwassen beleid voeren.
Dat is nog een schijntje van de intense walging die ik voel voor Maga aids. Die mogen zich collectief verplicht laten euthanaseren wat mij betreft. Ook de Nederlandse tak.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om op korte termijn een (economisch/militair) gevecht met de VS aan te gaan, want dat verliest Europa.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijd winnen.Dat is echt alles wat ze kunnen. Niks doen verkopen als superverstandige strategie. In Nederland ook een favoriet. Kick the can.
Dat is geen tijd winnen maar tijd verliezen. Tijd verliezen om verstandig beleid te voeren.
Rusland lacht zich de ballen uit de broekquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:32 schreef skysherrif het volgende:
Voorzichtige hoop dat de EU nu wel gaat ingrijpen, zelfs de meeste rechtse partijen die normaliter meer naar Trump hangen vinden dit belachelijk.
Misschien dat we eens wat met de Amerikaanse staatsschuldenberg kunnen gaan spelen? (Als dat kan?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om op korte termijn een (economisch/militair) gevecht met de VS aan te gaan, want dat verliest Europa.
Dus korte termijn --> beleid om onafhankelijk te worden op verschillende terreinen (militair/economisch/digitaal/grondstoffen/energie)
Zodat je op langere termijn wel hard kan terugslaan tegen concurrenten/vijanden.
Wat vinden PVV, SGP en FvD hier eigenlijk allemaal van?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:32 schreef skysherrif het volgende:
Voorzichtige hoop dat de EU nu wel gaat ingrijpen, zelfs de meeste rechtse partijen die normaliter meer naar Trump hangen vinden dit belachelijk.
de SGP vindt t wel prima want volgens het wetboek mogen tarievenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat vinden PVV, SGP en FvD hier eigenlijk allemaal van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |