Ze is er net!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
En daardoor niet kan videobellen.
Natuurlijk waren de gieren niet fout! Het was eten of gegeten worden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 02:28 schreef Ilja2001 het volgende:Ondanks dat het een spel is, waren de gieren wel heel fout natuurlijk. Je stort een bondje niet opzettelijk bijna in de min als je ook nog weet dat ze willen videobellen. Maar Roxy reageert wel een beetje alsof haar leven er vanaf hing. Hoe dan ook, dit zijn echt fantastische kijkjes in hoe het menselijk brein soms werkt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
*Proest!*
Fadi op z'n insta (niet mijn cap):
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze dat ook (nog) niet. Het is De Bondgenoten, waarbij de promo's suggestiever en spannender gemaakt zijn dan dat we de volgende aflevering daadwerkelijk te zien krijgen, haha!quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:36 schreef Cirilico het volgende:
[..]Ik wist niet eens dat ze geneukt hadden. Tot het voorstukje met de zwangerschapstest.
Dat was ook mijn eerste gedachte, ze spelen open kaart over wat er in de brief/envelop staat maar doen vervolgens alsof ze geen idee hebben hoe of van wie zij dan 150 punten af pakken, hadden ze gezegd we pakken van ieder bondje 50 punten en plannen vervolgens een feestje voor 150 punten, hadden andere bondjes er mogelijk niks achter gezocht. Ze waren gewoon van plan om hun voordeel ermee te pakken (wat hun goed recht is want het is een spel), maar nu dat ze benadeeld worden (MAAR DAT HOOR OOK BIJ HET SPEL!) is het ineens huilie huilie..quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze is er net!
Daisy wilde per se die envelop hebben, vocht er zelfs voor.
Dan moet je ook de consequenties aanvaarden.
Als die 2de envelop dicht was gebleven, hadden de haaien 150 punten van een willekeurig bondje mogen pakken. En logischerwijs zou dat dan van de gieren zijn gepakt, om van de laatste plaats te komen.
Dus, de Gieren hebben helemaal gelijk met hun actie.
Daisy kan niet zomaar een envelop pakken en eisen dat de uitkomst in hun voordeel gaat zijn.
Ik begrijp niet hoe die mensen daar dit niet snappen en de gieren veroordelen.
Ik kan me zo voorstellen als je beide, Chess en Nanne, in de muziek zit, er vaak ook strubbelingen zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat ook (nog) niet. Het is De Bondgenoten, waarbij de promo's suggestiever en spannender gemaakt zijn dan dat we de volgende aflevering daadwerkelijk te zien krijgen, haha!
Ze zei geloof ik iets als dat die test te maken had met van voor de loods. Aangezien ze er sinds begin november zit, zou een eventueel pionnetje gewoon van (onder andere) haar (ex?)vriendje kunnen zijn.
Ik snap met beste wil van de wereld niet waarom ze daar zo om moest jankenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
kan iemand Roxy niet gewoon even een klap met de koekenpan geven?
Precies. Ze hebben net de Gieren genaaid voor 100 punten, door Roxy!quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap met beste wil van de wereld niet waarom ze daar zo om moest janken
Man wat een overdreven gedoe
Tja, zo kunnen we eigenlijk van Senna zeggen en vinden wat we willen, maar de manier waarop ze probeerde met zo veel mogelijk respect te handelen naar een kerel thuis, met wie ze niet eens een relatie had, sierde haar wel.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen als je beide, Chess en Nanne, in de muziek zit, er vaak ook strubbelingen zijn.
Hoe ga je om met fans van je vriendje?
En dan tref je nu die rustige goeiige Thomas. Dat zal haar wel aan 't denken zetten.
Wat voor leven wil je?
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk niet dat die 2 hebben liggen krikken, maar ze zijn zich er in de loods inmiddels van bewust dat wanneer ze het gewoon boven de dekens doen, het dan ook niet uitgezonden kan worden. Daarom zie je het al een tijdje van niemand meer.
Ik geloof dat Robert zoiets eens gezegd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen als je beide, Chess en Nanne, in de muziek zit, er vaak ook strubbelingen zijn.
Hoe ga je om met fans van je vriendje?
En dan tref je nu die rustige goeiige Thomas. Dat zal haar wel aan 't denken zetten.
Wat voor leven wil je?
quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:33 schreef greysbones het volgende:
1
[..]Die neem ik altijd met een korrel zout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9/10 keer zit het uiteindelijk net iets anders
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ik bedoel de spoiler op insatquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die neem ik altijd met een korrel zout.
9/10 keer zit het uiteindelijk net iets anders
Deze reactie was echt over de topquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben net de Gieren genaaid voor 100 punten, door Roxy!
Nu gebeurt het andersom,voor hebberigheid van Daisy, en dan is het allemaal niet eerlijk.
De gieren reageerden heel sportief op de meeëet-opdracht, kunnen de haaien nog wat van leren.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bedoel de spoiler op insat
waar Chess in gesprek is met Therese
quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ik ook.
We gaan het zien, denk dat het meevalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:58 schreef Gia het volgende:
Overigens moet Roxy geel krijgen, voor schelden met een ziekte.
Dat geschooi om kaarten zie je op X ook om elke scheet. Nog treuriger is eigenlijk dat die Love & Reality site dan elke keer weer een niks zeggend artikel over dat geschooi om kaarten schrijftquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]![]()
![]()
dan kan de febo gelijk de beveiliging inschakelen om Roxy in bedwang te houden. Geel is ook gelijk -50 punten of zo.
Daar staat alleen maar onzin. Oh en Robert komt terugquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat geschooi om kaarten zie je op X ook om elke scheet. Nog treuriger is eigenlijk dat die Love & Reality site dan elke keer weer een niks zeggend artikel over dat geschooi om kaarten schrijft
quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]Tja ze zegt ook dat ze kan zingen en in een bandje zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja ze zegt ook dat ze kan zingen en in een bandje zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |