Tja eerste weken voorbij van kat uit boom kijken en bewust zijn van camara zijn voorbij. Weer een tegenslag en dan valt masker af en komt ware aard.quote:
ze liegt veelquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Dus eigenlijk zegt Marlijn dat het spelen van een reactie in plaats van een eerlijke reactie bij haar van nature zo gaat....
Wil denk ik conflicten ontwijken, wat ze in buitenwereld waarschijnlijk ook doet. Maar nu zit je in kleine samenleving waar alles letterlijk en figuurlijk in beeld komt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Dus eigenlijk zegt Marlijn dat het spelen van een reactie in plaats van een eerlijke reactie bij haar van nature zo gaat....
Leuk he? Het duurt meestal een tijdje.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:12 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Tja eerste weken voorbij van kat uit boom kijken en bewust zijn vam camara. Weer een tegenslag en dan valt masker af en komt ware aard.
Kan goed, ze spande Roland voor haar karretje in plaats van het zelf te doen. Vervolgens probeert ze 'm onder de bus te gooien om haar eigen kont te redden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:15 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Wil denk ik conflicten ontwijken, wat ze in buitenwereld waarschijnlijk ook doet. Maar nu zit je in kleine samenleving waar alles letterlijk en figuurlijk in beeld komt.
Eens. Daarom ze kan dit spel niet aan. Kan echt beter naar huis gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan goed, ze spande Roland voor haar karretje in plaats van het zelf te doen. Vervolgens probeert ze 'm onder de bus te gooien om haar eigen kont te redden.
Nog meer conflict tot gevolg
Die stookt het liefst nog veel verder op.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
ja deisy ga het een beetje aanmoedigen
dat domme gedrag
save your own assquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Dat die twee meiden niet ook gewoon voor Roland op komen he?
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
dit vind ik dan wel weer knap
van Marlijn
ze wil toch proberen te praten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |