Die stookt het liefst nog veel verder op.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
ja deisy ga het een beetje aanmoedigen
dat domme gedrag
save your own assquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Dat die twee meiden niet ook gewoon voor Roland op komen he?
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
dit vind ik dan wel weer knap
van Marlijn
ze wil toch proberen te praten
quote:
Hoe verzinnen ze het.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
brief voor chess
voor zwangerschap????????
SOAquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
brief voor chess
voor zwangerschap????????
Tja dat is een neveneffect, dan moet je het huis niet in gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
En daardoor niet kan videobellen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Kleine schaakstukjes laten niet lang meer op zich wachten ....
Maar Lisa doet handiger dan Merlijn. Ze zegt kiet dat zei degene was die het plan maaktequote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:26 schreef chufi het volgende:
Iedereen weet inmiddels dat het met zn 3en is afgessproken ....
Of herpes-virus overgewaaid van Jellequote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
Is er geneukt dan? Waarom is dat niet uitgezonden
Denk niet dat die 2 hebben liggen krikken, maar ze zijn zich er in de loods inmiddels van bewust dat wanneer ze het gewoon boven de dekens doen, het dan ook niet uitgezonden kan worden. Daarom zie je het al een tijdje van niemand meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
Is er geneukt dan? Waarom is dat niet uitgezonden
Klopt idd, dat had Robert ook tegen Peter en Julia gezegd. Maar ik sta toch wel te kijken dat die twee al hebben liggen krikken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk niet dat die 2 hebben liggen krikken, maar ze zijn zich er in de loods inmiddels van bewust dat wanneer ze het gewoon boven de dekens doen, het dan ook niet uitgezonden kan worden. Daarom zie je het al een tijdje van niemand meer.
Ik geloof dat Robert zoiets eens gezegd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |