Dit is hier not done en verboden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:23 schreef mvdejong het volgende:
maar ik heb altijd mijn eigen telefoon ook zakelijk gebruikt.
Dit heb ik ook. Maar schakel hem door naar mijn mobiel en open dit niet eensquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb geen werktelefoon, alleen een softphone op m'n werklaptop.
Het heeft voor- en nadelen, twee van die dingen meeslepen is een hoop gedoe.quote:
Wij gebruiken een of ander antiek systeem waar doorschakelen niet eens kanquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Maar schakel hem door naar mijn mobiel en open dit niet eens
Krijg ook veel calls uit het Midden Oosten op whatsapp.
Hier ook en altijd beschikbaar voor elk wissewasje en brainfart van klanten of kader. Ik sta altijd aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bij mijn werkgever wordt 24/7 gewerkt.
Beter lezen: mijn werktelefoon is altijd bereikbaar . En wanneer ik tijd en zin heb ben ik beschikbaar om die af te lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hier ook en altijd beschikbaar voor elk wissewasje en brainfart van klanten of kader. Ik sta altijd aan.![]()
Maar serieus: hell no.
Hier exact hetzelfde. 2 telefoons is ellende.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:58 schreef nostra het volgende:
Ik heb gewoon één telefoon voor zowel privé als zakelijk. Zakelijk belt zelden in het weekend, af en toe 's avonds. Voor iedereen is het duidelijk dat als ik niet kan / geen zin heb ik niet opneem, kan er echt totaal niet mee zitten. Part of the job ook.
Ja maar dit is al fout. Je telefoon staat altijd aan en jij ook om te beoordelen of je er zin in hebt. Dat is niet goed vrouw.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beter lezen: mijn werktelefoon is altijd bereikbaar . En wanneer ik tijd en zin heb ben ik beschikbaar om die af te lezen.
Als ik aan het werk ben en een privégesprek niet op kan nemen, neem ik niet op.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:09 schreef Bohemio het volgende:
Zijn mensen ook zo principieel met hun privé telefoon tijdens werktijd?
Nee, gewoon niet opnemen, ook al zou het wel kunnen. Of helemaal uitzetten tijdens werktijd.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:39 schreef baskick het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben en een privégesprek niet op kan nemen, neem ik niet op.
Is dat wat je bedoelt?
Precies. Voor niets gaat de zon op.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:03 schreef 111210 het volgende:
Ik heb zakelijk whatsapp op mn telefoon. In het weekend en in de avond kijk ik daar niet op.
Dit vinden veel collega’s niet leuk maar ik krijg dan ook geen weekend toeslag dus ze hebben het er maar mee te doen.
Maandag ochtend neem ik pas een kijkje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |